Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Had nog nooit les van Hendrik PP maar hoorde er al wel goede dingen over en ik vind Deurle sowieso een fijn terrein. En dan zeker die waterbak staan echt paar leuke combi's die ik wel eens wil proberen
En Madelene klinkt ook alsof je een fijn weekendje had
zag al (natuurlijk) Antonius op de startlijst, zijn er nog die meedoen?
op wedstrijd zou mij dat nooit lukken. Bij Hendrik op stage heb ik al stoere dingen gedaan
ze zal nog maar 6 weken terug in het werk zitten :s zou ook jammer zijn als je niet ten volle kunt volgen.
dus wel wat spanning maar voor de rest heel vlotjes. Jumping en cross foutloos binnen tijd, stond niet zo zwaar of moeilijk maar vooral weer blij met de manier waarop we gereden hebben. Zelfde gevoel als in Nokere, heel simpel, mooie vlotte afstanden, niet aan de mond zitten prutsen, gewoon voorwaarts. Heel blij mee! (en heb mij nu dus toch maar kandidaat gesteld voor Anzegem 1*
) Uiteindelijk 3e plaats.
De eerste 2 sprongen heel vlot (terwijl ik verwacht had dat ze wat moeilijk zou vertrekken), op de 3 heel twijfelachtig (wijnvaten), echt zo links rechts hupsen maar ze bleef vooruit gaan, dus op geduwd. En dan heeft ze eigenlijk op niets meer gekeken, overal aantrekken. Water liep ze zo in, alleen wou ze na de bocht terugkeren doorheen het water dus daar wel beetje moeten vooruit pushen en uiteindelijk 25 sec buiten tijd maar kon niet meer tevreden zijn! Uiteindelijk goed voor 5e plaats op haar eerste eventing!
Dus nog eens superbedankt voor het aanbod van je pakjes (MF, jij ook!) maar t zal nie meer nodig zijn
! En toppie van A.nzegem, dan zie je wellicht daar!
het ziet er ook gewoon super uit! zal zeker duimen voor deurle
maar denk conditioneel dat ik ze het liever niet aan doe
ik zal wachten op jou professionele hulp :p 
Als ik het niet vergeet zal ik eens fotootje trekken. En hoe leep ook alweer... Ze wou per sé in het 'grote bed' slapen maar van mij mag da nie, tenzij ze ziek is. Maar ik was nog aan het rijden, de vent was al naar boven, krijgt hij plots Bruno broccoli naar zijn hoofd gesmeten 'hier, Bruno wil bij jou slapen' en ze legt er haar ook bij, want 'ja, als Bruno hier alleen ligt is hij eenzaam hé'... Da kind is zo nen uitvijzer en bij papa werkt dat altijd...
(ja hoor, t was gisteren van dat, totaaaaal vergeten dat je in NDL veeartscontrole hebt, paspoort van Fi ligt altijd in de camion want die gaat zoveel mee, maar ja, Ny dus niet...)
maar zoals gezegd, die heeft zijn buik vol dat ik elk weekend op sta ben. Dus na het provinciaal en zeker na het nationaal moet ik beetje rekening houden met hem. 
op de helft in een flits zag ik wat ik verkeerd deed, en nog net op tijd kunnen sturen. Ik heb hem echt bijna tegen de punt aan geparkeerd, en hij sprong/kroop er nog overheen...
braaaaaaaaaf paard hahahahaha