[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:06

Spierpijn Mendy?
Mirthe, wens haar maar beterschap als je Anthea weer spreekt :)
Mootje, het is hier nog steeds ontzettend benauwd (geen onweer gehad) en weinig wind, wat mij betreft dus prima zeilweer :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:11

Ik heb een trui aan en een fleeccevest... Alle ramen staan open en ik zit precies op de tocht :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:20

Het is hier ontzettend benauwd op de afdeling, net wel een korte hevige hoosbui (ongeveer 1min)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:22

Ik heb het hier altijd stervenskoud -O-
Na september gaat de afdeling op de schop en wil eigenlijk in het hoekje aan de hele andere kant zitten, want daar is geen tocht en heb ik dan zelf een raam die ik dan angstvallig dicht ga houden :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:22

ik zou net aan de gang gaan, begint het te hozen. Dus ik wacht nog even, want wat af moet(!) is af, dus ik heb alle tijd. Hopelijk gaan de ontsnapte geiten nu op een holletje terug naar hun hok, dan hoeven we die straks in ieder geval niet meer te vangen...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:33

@ Lielle gefeliciteerd!
@ Mootje is een koukleum. Ik heb altijd ramen open, (wel met horren ;) ) heb het snel warm en krijg dan koppijn.
@ Leli beterschap!

Wij gaan straks naar het dorp een broodje eten en een schuttingdeur en nog een andere handige mooie barricade zoeken voor aan de andere kant. Tis lekker weer hier, lekker koel.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:35

Marijke, Thuis heb ik ook alles open, maar hier loeit de airco ook nog eens op volle kracht! *mist de :brr: smiley*

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:36

airco kan lekker zijn maar meestal staat ie te hoog waardoor je er meer last van hebt dan gemak idd. :j

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:39

Goedemorgen!
Joey is redelijk fit zijn bed uitgekomen gelukkig! Dus morgen kan hij gewoon op kamp. Zijn spullen staan al klaar.
Nu moet ik zelf al mijn zooi nog pakken om naar Alice te gaan.

Ik ben ook gek op warmte Mo! Naar de zaak neem ik vaak een extra vest mee, vind dat maar niets, vergaderen met het gevoel op de noordpool te zitten.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:45

Morgen!! Ben weer onder mijn steen vandaan! 2 nachtdienst draaien om 7 uur thuis zijn en vervolgens weer om 17 uur werken doet je niet goed...

Heb heeeel veel bijgelezen!

Hele hoop paarden doen het goed. Gelukkig voor iedereen!!!
Gave filpmjes mirthe
Beli super dat je een mooi huisje hebt gevonden voor Red!!!!!!
Lielle gefeleiciteerd!
Noor ik lag te posten op de verdachte van de brandstichtingen, uiterraard kwam die niet :P
MM het komt nu wel heeeeel dichtbij de Beeb! Leuk :))
FE schrikken voor Joey! Gelukkig heeft hij niks!

Ik had me ingeschreven voor springen in Wateringen. Eigenlijk ook weer een week later uit omdat Max zich toen verstapt had. Stond toch op de startlijst. Volgen Loek moest ik gister maar gaan springen en als dat goed ging met mijn rug maar gewoon gaan. Het ging goed dus ga oververwachts morgen lekker 2 rondjes L starten. Wel zin in.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:47

Weet je wat nog veel slechter is Mo en FE... Uit de Noordpool weer naar buiten de Sahara in. Krijgt je lichaam zo´n rot klap!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:53

Dat is zeker beroerd HH! Ik blijf dan ook gewoon liever in de Saharah. Ik heb niets te zoeken op die noordpool :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:59

Mo brr ik houd ook niet van kou

Ik heb net een paar plastic beugels met brede voetzool gekocht, alleen heb ik nu weer zoiets van is dat niet erg breed en rijdt dat wel lekker. Nou ja eerst testen of mijn adapters eraan kunnen anders gaan ze sowieso terug

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:08

[VN] ponyequipe voor EK eventing bekend

Kou houd ik ook niet van. Doe mij maar hitte.
Anne, ik rijd slordig op het filmpje. Na de finish laat ik hem wel express lang worden.
Vanochtend rotweer geweest? Geen idee, ik heb tot 3 uur vannacht wakker gelegen, om 7 uur weer wakker en besloten een uurtje verder te pitten, werd ik om 11 uur geroepen. Oeps.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:11

Wat een rot weer!!!

We denken en toch over om Wendel nog een keer terug te dekken. :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:20

Terug dekken, houdt dat nou in, twee keer bij dezelfde hengst of met een hengst waar verre familie hetzelfde is als die van de merrie :o?
Mirthe, Vanavond bekijk ik je beau-filmpje!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:20

Tweede keer zelfde hengst, hebben ook nog drie rietjes liggen dus komt goed uit. :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:26

Goeiemiddag!

Marijke, dan ben je echt nog soepel! Rommelt er al wat?

San en en en?

Mirthe, leuk filmpje van Chal. Waarom spring je je die open sprongen? Vaak is dat een stuk lastiger voor die jonkies. Beau loopt lekker rond, zou mi wat actiever/meer sprong mogen hebben.

Eef, leuk!!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:53

Bedankt voor het duimen, helaas heeft het geen nut gehad. Ben inmiddels weer een beetje afgekoeld en kon gelukkig na afloop naar huis. Ik klapte weer dicht en kon niet meer helder nadenken... Dus het 1e deel niet gehaald. Stagebegeleider zei nog, dit was hetgeen wat je in april al aangaf en waarvan wij dachten dat gaat niet gebeuren want het gaat altijd goed. Maar nee dus, mijn hersenen waren pap en ik kon niets meer. Ik begreep zelfs zijn vragen niet meer en gaf antwoorden waarvan ik ook dacht wat zeg je nu. Net ook een mail gestuurd naar school want ik zie het niet zitten om nog 3,5 maand stage te gaan lopen. Lost het probleem niet op.... Dat zei mijn stagebegeleider ook. Ik heb 3 super goede stages gelopen en dat zeggen mijn begeleiders ook. Maar op het moment supreme moet het eruit komen... En ik denk niet dat het nu lukt, volgende week of over een half jaar. Dus heb nu ook de bal bij school neergelegd, wat gaan we eraan doen?
Ga denk ik zo maar even lekker het bos in met What, lekker hoofd vrij maken. :)

edit: Lees later bij hoor.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:57

Wat ontzettend jammer Sannnn :(:) . Tuurlijk is daar iets aan te doen, en het is ook goed dat je niet een nieuwe poging doet voor er iets aan gedaan is. Ik ben benieuwd hoe school reageert.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:09

San wat ontzettend balen dat je dan zo dicht klapt. Inderdaad maar even lekker buiten gaan rijden om tot rust te komen

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:10

knuffel voor sannn :(:)
mooi filmpje mirthe, stond niet echt dik in vries ofwel :+ was toch L?
ik heb 1 keer een oefencross gereden, had mijn paard wel gevlochten :+ (dressuur prikker :P ) vind het wel netjes staan maar zou het de volgende x niet weer doen :')
FE mooi dat je zoontje niet veel last van het ongeluk over gehouden heeft
lijkt me idd niet fijn werken een (te) kouden of warme werkplek...

heb rare nacht gehad.... ging gister avond al op bed met beetje buikpijn (voorafgaande aan feestweek) dus heb ik elke maand... werd ik om 2 uur wakker, wist niet meer hoe ik liggen moest... dus uit bed, en halverwege naar de keuken voel ik me licht en draaierig in mijn hoofd... dus maar even op de bank gaan liggen tot ik me weer redelijk voelde en toen eerste maar even snel wat gegeten.... na wat gegeten te hebben knapte ik weer op :P erg raar zal wel lage suikers gehad hebben denk ik... was al heel lang geleden dat ik bijna flauw gevallen ben :+ vanmorgen al lekker gewerkt en straks paard rijden en klaarmaken voor springwedstrijd van morgen :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:13

Sann wat vervelend dat je weer dicht klapte. Kun je daar geen training voor volgen en mee oefenen?

Ik waste Vies zelfs heel vaak als we gewoon op training gingen naar Rob :o Ik vind het echt geen gezicht om met een pikzwart/groen beest aan te komen wat normaal bijna wit hoort te zijn. Thuis op stal vind ik dat dan weer niet erg, maar als ik weg ga moet hij er wel enigszins uitzien alsof ik een poging tot poetsen/schoonmaken gedaan heb hoor!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:14

Sannn, dat meen je niet, wat ontzettend klo.te :(:)
Echt balen dat je er zo veel last van hebt. Heb je al gedacht aan het praten met een psycholoog hierover? Als het je zo in de weg zit met je praktijktoetsen is het best ernstig :\ Echt heel k*t. Ben benieuwd wat je school hier van zegt.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:17

Sann, wat ontzettend herkenbaar en klote :(:) .