[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:12

Jeroen, doe eens lief! }>
Anne, ik moet komende woensdag door de MRI. Dat is ook de reden dat ik nu niet op de foto ofzo kom, rontgen is niet zo gezond met de straling, en ik kan beter een week op bed liggen dan net zo lang onderzoeken tot ze het weten.
Ik heb een vos en die spoort niet, maar het is geen merrie :D .

Ik verveel me. Nu eerst nog maar wat voor school doen want ik heb al gezeur bij dat vak (docente vind het niet geloofwaardig dat ik altijd iets heb, ze heeft de teamleider benaderd dat ik nooit in de les ben, en dat als ik er ben, ik hem smeer... is 1x gebeurd dat ik me zonder overleg ziek heb gemeld en 1x moest ik medicijnen halen. Ik kan er ook niet zoveel aan doen dat ik steeds ziek was enzo, en als ik op school was, is zij er niet). Heb vandaag een deadline, moest eigenlijk een discussie zijn maar omdat ze me al uit mijn groep heeft gehaald wordt het een betoog :D . Ze had me de mail die ze aan de teamleiders heeft gestuurd ook aan mij gestuurd, ik heb haar terug gestuurd dat ik wel een compleet betoog kon schrijven van de onwaarheden die ze in die mail had gezet :o .
Nu maar even een actueel onderwerp verzinnen die mij boeit.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:20

Mirthe: Vervelende Nederlands leraressen weet ik helaas alles van, maar misschien is het even verstandig om je trots opzij te zetten en gewoon even een killer-verslagte schrijven, nu je toch wat extra tijd om handen hebt?
Een geschikt onderwerp kan misschien zijn het (falende?) onderwijssyteem in Nederland, op eigen wijze in te vullen O:) .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:21

Gaat weer lekker op jouw school Mirthe

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:31

Toch niet 'Snolly' van Kan, Mirthe? Nederlands is het enige vak waar ik op mijn eindexamen een onvoldoende op had. Had een 3 gekregen op mijn mondeling van die b*tch *AHUM* Vriendelijke Mevrouw. Maar als het aan mij lag schreef ik sowieso liever een betoog.

Hier één vosruin die nog nooit in z'n 35-jarige leven een pas verkeerd heeft gezet. En een stekelharige roodvosmerrie waar misschien wel een stekeltje los bij zit.... (Tootje)

Sterkte bij je MRI Annetje en Mirthe! Mijn moeder heeft dat ook pas gehad, maar die vond het alleszins meevallen. Zorg inderdaad wel dat je het niet te koud krijgt.

Verder rutsch ik graag al mee richting het weekend. Wordt druk zat met paarden rijden voor de verkoop, nieuwe bandjes onder mijn autootje laten zetten (Zwolle), De laatste (grote!) rollen hooi uit noord-groningen halen en 's nachts werken in de disco in Duitsland. Dolle pret allemaal.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:37

Mijn school is gewoon dikke prut. Mentrix is tof, dat gelukkig wel.
Evie, dat leek me inderdaad wel iets, maar ik denk dat als ik dat doe, ik niet zo lang meer op deze school zit O:) . Ik heb nog vanalles over kernenergie, maar om het daar voor het 4e jaar over te gaan doen. Zal zo even tussen mijn papieren snuffelen wat ik nog allemaal heb.

Nina, nee die ken ik niet! Deze docent lijkt op een moderne heks :') . Zo gedraagt ze zich ook. Betoog is helaas wel mondeling, maar dan alsnog doe ik dat ook veel liever.
Druk weekend heb je voor de boeg!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:03

Mirthe: Ik bedoel in Nederland in het algemeen he, niemand die je daar iets over kwalijk kan nemen.
Je mag toch best een mening hebben daarover en daarbij je hoeft ook niet per se je eigen mening te verdedigen. Het kan ook erg grappig zijn om een standpunt waar je het eigenlijk niet mee eens bent in te nemen :).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:15

Volgens mij bestaan er uberhaubt geen leuke leraressen Nederlands :+
Mijn auto staat weer voor de deur!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:48

Sterkte met de MRI Anne
Lau gave bok.

Mijn dressuurles ging heel behoorlijk en tot nu toe nog steeds geen herhaling hoeven doen op het strafkamp van zaterdag dus het is misschien toch een beetje aangekomen.

Itsme ik zag dat we zaterdag in elkaars buurt mogen BBen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:41

Haha ik had heel erg gehoopt dat GG een schimmel zou worden (ook al niet heel favoriet hier) maar gelukkig is hij voor een vos wel mooi rood-vossig, ach bij je eigen veulen maakt het natuurlijk allemaal maar weinig uit die zijn sowieso al het liefst en het mooiste <3

Ben vanochtend trouwens blijven zitten. Was echt goed kwaad nog van gister en heb gereden met het idee "ik spierpijn, jij spierpijn" }> Ze was erg tam na die tijd. Hoop dat ze haar lesje geleerd heeft!

Jeroen: ik was er net een kwartiertje later :+

Ik had echt een hele lieve lerares NL.. :j

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:01

Vief, mooi dat het goed ging vandaag. Wordt de spierpijn al wat beter?
Mirthe, succes met alles. Het valt niet allemaal niet mee he?

Hadden jullie wel leuke aardrijkskunde leraressen :P ?
Ik had het laatste uur een 2 havo klas, dat ging weer voor geen meter. Vorige keer op donderdagmiddag ook al niet, toen was het helemaal feest. Bij de andere klassen gaat het opzich prima (heb nog een 2 atheneum klas en een brugklas havo/atheneum gemengd). Baal er best wel weer van.. mja nog één weekje doorbijten en dan ben ik er vanaf :)

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:07

Ik kreeg bij mijn pony altijd te horen, bij elk vosje zit een steekje los! :P (dat waren wel vossen-haters hoor! := )

:(:) voor de gevallenen deze week! doen jullie wel voorzichtig!
voor de rest sluit ik me bij de andere bijleesacties aan ;)

Staan er eigenlijk nog CC's op de planning dit weekend? :D

Ik ben net terug uit het ziekenhuis voor controle, alles ziet er goed uit! :D volgens de arts heb ik weer een lekker stabiel knietje... dus ik mag nu hard gaan trainen bij de fysio om 'sportfit' te worden, want ik ben er nog lang niet! maar ik ruik het paardrijden alweer.. dus kom maar op met dat revalideren! :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:15

Rosalie: Het wordt wel beter, maar ik voel het nog wel constant. Vooral mijn schouder en nek doen aan een kant best wel zeer. Zo dus nog maar even een rondje smeren ;)

Ik ga zo met een vriendinnetje mee op concours, zelf volgend weekend voor het eerst sinds meer dan een jaar weer op concours :D Dit weekend vriendje-weekend ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:16

Mirthe, gaat lekker op jou school! Ik heb leuke en minder leuke leraren NL gehad, ik heb op teveel scholen gezeten :o
Lau, lekker beest hoor!
Mo, nogmaals veel plezier vanavond! Waai niet weg, het is hier heel slecht weer.
Vief, ik zal jou eens een PB terug sturen. Was het helemaal vergeten!
Mister T, fijn dat het er goed uitziet!

Ik ben dol op vossen, kan er ook wel aan liggen dat de leukste paarden die ik tot nu toe heb gehad allemaal vossen waren. Ik heb weer helemaal niets met zwarte en donkerbruine paarden, zo saai!

Caap was helemaal goed! Hij vond hem weer heel veel beter dan een paar maanden terug dus dat is mooi. :) Instructrice rijdt morhen nog en dan ga ik er volgende week weer eens zelf op als mijn enkel zich dit weekend goed houdt. Gisteravond was heel mijn enkel weer dik en au :(

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:36

Gelukkig is het met capri een stuk beter! nu de ruiter nog.. beterschap met je enkel!! :(:)

Ik vind alle kleuren wel leuk, als de paard maar uitstraling heeft! ik val meer op het hele plaatje ;)
Mijn vossige pony vond ik een knapperd, maar mijn bruine kerel vind ik ook heerlijk :P en ik kan ook weer zwijmelen bij een mooie schimmel zoals Woll! ;) ligt gewoon aan het paardje!
Laatst bijgewerkt door Mister T op 12-01-12 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:38

Eef_Bam schreef:
Mirthe: Vervelende Nederlands leraressen weet ik helaas alles van
Haha, en ik hoop er ooit eens een te worden :D Inderdaad Mirthe, niet zo trots doen en gewoon braaf 'Ja juf, sorry juf zeggen.' Daarmee bereik je toch echt het meest.

Ik hoop dat de MRI morgen inderdaad meevalt, ik heb echt een poedersuiker namelijk, dus zit me echt op te vreten. :=

MisterT fijn dat bij jou alles weer in orde is en je kunt gaan trainen!

Vies is trouwens ook deels vos, maar daar is niets mis mee. Ik ken denk ik ook niet wat ze over vosmerries zeggen? Vorige paardje dat ik reed was een vosmerrie met hetzelfde karakter als Vies (zelfde geboortejaar ook, alleen wat leuker papier, beter springen en betere bewegingen) en dáarvoor reed ik op de manege altijd een hele rustige en lieve vosmerrie. Ik heb ook nog een merrie gereden van een vriendin, ook een vos. Beetje stom ding in de wei (vloog je aan) maar met rijden heel braaf. :P

Fijn dat Caap weer goed is!
Laatst bijgewerkt door Annetje op 12-01-12 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:39

Jullie gaan hard!
Zal zo even een poging doen tot bijlezen. Tis gruwelijk druk op de zaak!

Gister toch maar Davinci geschoren, hij kreeg het wel erg warm in de lessen en nu ziet ie er weer sport proof uit voor zaterdag. Als tegenprestatie liep hij vandaag niet! Was alleen maar aan het klöten en overeind aan het komen. Obalia daarin tegen liep geweldig!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:48

Rosalie123 schreef:
Mirthe, succes met alles. Het valt niet allemaal niet mee he?

Nee :')
Ik heb aardrijkskunde leraren gehad. De ene was een lambal met een spraakgebrek, de andere is vet tof. Komen hem ook altijd tegen als we gaan stappen in Groningen _O- .

Ik had eindelijk een onderwerp gevonden. 21-12-2012 - de wereld vergaat. Kan ik er geen deelonderwerpen voor vinden :x

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:23

Hoezo kun je dáar nu geen deelonderwerpen over vinden? Je moet een betoog schrijven toch? Dan ga je dus zoeken op Hoe? Wat? en Waarom? De Maya's erbij halen en een leuk tegenargument bedenken. Lijkt me niet heel erg moeilijk.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:47

Vosmerries.....volgens mij hebben de meeste merries zowiezo een steekje los :D
Heb ooit 1 vosmerrie gehad en die was in de omgang gestoord. Zodra je erop zat wel echt een fijn beest.

Bah je kan ook maar beter met mannen bevriend zijn.
Word vandaag helemaal gestoord van mijn vriendinnen :+

Ik ga voor de tv met een bak ben&jerry's...Heb echt mn dag niet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:50

Annetje schreef:
Hoezo kun je dáar nu geen deelonderwerpen over vinden? Je moet een betoog schrijven toch? Dan ga je dus zoeken op Hoe? Wat? en Waarom? De Maya's erbij halen en een leuk tegenargument bedenken. Lijkt me niet heel erg moeilijk.

Nee, als ik het goed begrijp moet ik een onderwerp hebben, en daar nog 3 deelonderwerpen bij. Dan moet ik per deelonderwerp een betoog schrijven, en het daarna mondeling doen.
Ik ga het nu over dierenmishandeling doen, daar is meer dan genoeg over te vinden en het is eigenlijk altijd actueel.
Deelonderwerpen worden legbatterijen, stierenvechten en ik denk broodfokkers van honden.

Oeh Danielle, Ben&Jerrry's :9 :9 :9

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:52

thanx danielle ;) ja, vrouwen kunnen zo lekker doorzeuren over kleine dingen soms... :P

@ mirthe: een betoog moet je wel enigszins je waarheid in kwijt kunnen naar mijn idee, en met 21-12-2012 lijkt me dat tamelijk lastig (althans voor mijzelf dan) actueler onderwerp zou het vuurwerk-verbod kunnen zijn. laatste 2 weken tamelijk veel over in de media geweest.

@ MisterT: goed nieuws dus over je pootje!!!, kun je nu echt vooruit kijken met fysio...

@ Evelien: mooi dat caap beter lijkt, nu jij nog!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:56

:wave: ben vanochtend naar de fysio geweest en die heeft me drastisch losgemaakt overal. Ik mocht vandaag en morgen niet werken, niet rijden t/m maandag en ik voel me ook zo brak nu dat ik het niet eens erg vind.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:04

@weule dankje..zeker goed nieuws! Mijn nieuwe kruisbandje zit lekker stevig vast ;) dus dat geeft weer een goede motivatie voor de komende revalidatie-tijd!
@Lielle.. jaah je moet als fysio wel een beetje sadistisch zijn geloof ik haha ~~}> ! Hopelijk heeft het wel geholpen! :(:)
@danielle.. vrouwen zijn soms echt bitches :j geniet lekker van je B&J's :9

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:13

Ik sta even in de meeleesmodus. Door een aantal dingen die nu thuis spelen ben ik even niet in de mood om te reageren. Verder zit ik momenteel niet op paard en ik hoop dat schimmel deze maand nog besluit om mee te werken anders geen crossseizoen heb ik besloten. Waarschijnlijk gaat iemand anders haar even aanpakken want lichamelijk kan ik dat even niet en heb mijn hoofd er ook niet bij.

@ Mirthe ik hoop dat je MRI doorgaat en dat er eindelijk uitkomt wat er aan de hand is en dat ze er ook wat aan doen. Dan bedoel ik niet een lading pijnstillers..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:16

Hoi!
Druk weekend dus Nina.
Haha nou succes met je betoog Mirthe!
Goed dat je nu bent blijven zitten vief.
MisterT nou mooi dat ze zo positief waren in het ziekenhuis.
Haha eef ik vind bruine ook altijd zo saai. :D Balen van je enkel maar super van Caap.
Caro :(:)

De vos die ik heb gereden was echt een schat van een beest en een wekwilligheid voor 10. Zo 1 wil ik er nog wel! Ze is nu fokmerrie en dit jaar hebben we daa een 3 jarige zizitop van. En mijn pony was natuurlijk ook een vos. Dat beest was ook niks te gek (ja water) maar geen hindernis te hoog.