[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:02

Hindernis 1 en het water van een afstandje, verder niet gekeken.
Vond de B niet laag, ik had nog nooit zo hoog met schimpie gesprongen }:0 `Filmpjes volgen :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:03

karen dat is mooi van schimpie :D
Noor volgens mij komt dat door de bbq want ik ben ook zo giga moe..

hierbij een foto van mijn in-uitjes(smalletjes) wat we vanmiddag in de wei gezet hebben
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4TRAM3W-D.jpg
er zit nog wel ruimte tussen het stroomdraad en hindernis zodat we er achterlangs kunnen om te maaien

tientjeh

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:08

In-uitjes? Ze lijken wel heel ver uit elkaar te staan daarvoor!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 21:09

Leuk Mendy!
Hindernis 1 is hetzelfde als de voorgaande jaren toch, Karen? Echt leuk dat Schimpie het zo goed deed, veel geleerd!

Heb nog even een paklijst voor zondag gemaakt. Zo nog even boodschappenlijstje inleveren bij moeders, zodat ik morgen lekker naar het bos kan, mesten en spullen poetsen. Ik ga denk ik zaterdagavond de cross al een keer lopen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:10

Hihi, dat idee had ik ook!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:11

Daar kan ik met Uk met gemak een galopsprong tussen maken :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:12

@mistid yep. Omwisselen moet je dan wel snel even regelen. Je zusje kan ook nog wel meedoen als ze wil. Er is nog plek. Moet je even een mailtje sturen.
@ Tg Knappe schimpie

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:15

Het is denk ik een vertekend beeld. Als je daar een galopsprong tussen kan maken is het wel heel knap.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:15

Op hoeveel meter heb je ze staan dan Mendy?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:27

Ik heb zo heeeeerlijk gereden *\o/*

hahaha Mirthe veel plezier zoeperd! ;)
Super fijn gevoel over schimpie dus Karen? Gefeliciteerd met je winstpunt! Netjes hoor.
Het was kiezen of delen Noor, in ons kleine huisje aan de straat wonen waar hele dagen kleine schreeuwende koters rond je huis lopen of lekker buitenaf, in een groot huis wat je zelf helemaal op kunt knappen buitenaf met de paardjes aan huis :D Schoonouders wonen 300 meter voor ons en zorgen overdag als wij op het werk zijn voor de paarden. Nou dan neem ik die camping gasten wel voor lief. Mensen zijn ook heel vrolijk he, zijn op vakantie en hebben alle tijd. Als ze bij mij aan de bak komen om te kijken dan zijn ze vaak zo onder de indruk van alles dat is echt heeel leuk.
Maar als de camping ooit zou sluiten ben ik er ook zeker niet rouwig om ;)
Leuk Mendy een paar cross hindernisjes bij huis.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:31

Goedenavond!
Ik heb echt zo'n heerlijk relaxt dagje gehad :D! Vanochtend gegroomd op wedstrijd, mijn instructrice had 203 en 215 in de Z1. Daarna Vorstin gelongeerd, en lekker in de zon gezeten. Net geBBQt, zit echt vol!
Morgen weer op stal werken 's ochtends, dan Vorstin voor het eerst sinds dinsdag weer rijden, en 's avonds naar Pirates 4 3D :D!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:42

Itsme leuke foto's van het springen. Was dit in groessen?
Vief krijgt misschien toch nog een schimmel
TG heeft haar eerste wp binnen gefeliciteerd!
Lau wel eng wat je broer heeft en lastig dat je dan nog moet schoonmaken ook.

Vandaag mochten Ferrose en Nes bij hun toekomstige groepje, dat was nog geen onverdeeld succes. Ferrose was binnen 1 seconden de leider geworden en schermde Nes zo af dat die nummer 2 werd. De oude leider vond Ferrose niet echt gezellig dus die werd op afstand gehouden (kont toedraaien was voldoende) en van de 2 andere paarden mocht er 1 redelijk in de buurt en de andere bleef bij de oude leider. Na een 3 kwartier in de gaten gehouden hebben ben ik naar huis gegaan, want alles stond rustig. Maar later is er 1 getrapt door een ander paard en staat met een dik been (gelukkig niet door Ferrose of Nes). Ik gok dat het om plaats 3 ging (maar dit is puur mijn reconstructie). Toen ik Ferrose en Nes kwam halen waren alle paarden van het oude groepje er al uitgehaald (terwijl die 24 uur zouden blijven) en stonden Ferrose en Nes nog tevreden te eten. Ik ben benieuwd of ze in dit groepje mogen blijven of toch ergens anders ingedeeld gaan worden.

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:41

Ik breek even in als het mag :o . Maar heeft een van jullie misschien het telefoonnummer van Manege de Blauwbossen in Minderhout, daar waar het crossterrein is. Op hun site kan ik het namelijk niet meer vinden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:47

Ik zou het niet weten Vivre!
Ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen Joki

Heeft iemand hier The Mentalist nog gezien? Laatste aflevering van het seizoen, man man wat een aflevering!!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:51

Je kunt er gewoon heen rijden en €10,- betalen, ik bel nooit van te voren en heb nog nooit commentaar gehad. :+ Zou ook niet weten wat het telefoonnummer is.

TG, Schimpie heeft dus goed zijn best gedaan!

Ik stond om half 7 voor jan l u l bij mijn springinstructeur. Er was iets tussen gekomen en hij kon mijn tel. nummer niet meer vinden, nou mag ik de volgende keer voor niets lessen met twee paarden. Gelukkig is het niet zo ver dus geen drama.
Caap heeft vrij gekregen, hij heeft heel de week al flink gelopen en mag morgen weer aan de bak met de dressuurles. Scene even thuis gesprongen en hij deed het echt goed! <3 Uit galop springen ging nu ook erg fijn, die grote slungel wordt echt al sterker. Binnenkort een keertje BB.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:01

Jaa die heb ik gezien! Was net richting stal om te rijden om half 9 roept mijn moeder ineens wil je the mentalist niet zien. Dus ik twijfelen, maar toch gekeken en net pas terug van rijden. Gave aflevering, geloof alleen niet dat het RJ echt was. Ook wel lekker gereden, What had die slof gisteren dus even nodig. Hij maakt alleen overal een spelletje van en dat is dan best lastig met dressuur. Maar had hem vandaag door, morgen galoptraining van TG eens proberen! :)

Dat is wel goed balen zeg Evelien. Wel mooi opgelost zo.
Gefeliciteerd met je 1e wp met Schimpie Karen!
Ferrose is dus echt dametje Joki. ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:08

Mentalist kijk ik niet altijd. Vind het soms wel leuk, maar nu dus niet gezien.

Sannn wat is die galoptraining van TG dan?

Evelien, nette service van je instructeur dat je nu de volgende keer gratis mag!

Barbara in een nieuwe groep plaatsen is altijd lastig, maar ook een bestaande groep kan onrustig worden zonder dat dit verkeerd hoeft te gaan Vies staat ook in een kudde en als je eens goed kijkt naar de onderlinge verhoudingen, dan lijken deze soms per dag te verschillen. Vroeger was C echt the big boss, maar daar staat nu een andere pony boven, terwijl hij niet het allerhoogst in rang is. Het blijft verschillen en het verschilt ook onderling. Een trap kan daarbij altijd voorkomen, dat hoeft niet zozeer te maken te hebben met de onrust die de twee nieuwkomers veroorzaakt hebben.
Hopelijk gaat het morgen weer beter.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 06:13

goedemorgen! :Z

Pff veel te vroeg .... ik ben niet zo goed in vroeg uit bed komen en morgen mag ik nog een half uur vroeger beginnen met werken.

Sann: fijn dat What uiteindelijk wat meer ging meewerken.
Joki: balen dat dat ene paard getrapt is. In een groep is dat altijd een risico.
Evelien: netjes van je instructeur dat je de volgende keer gratis mag. Fijn ook dat Scene al wat sterker begint te worden.
Marijke: heeft heerlijk gereden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 07:12

Goede morgen!
Evie gaaf mee groomen! Ja merk flink verschil!!!
Lau succes!
Jantien jonkie doet het dus wel goed!
Evelien das wel fijn dat je dan voor niks kan ;) wel een blonde actie van je instructeur!
Sanne wat een :+ is what hahah
Vief hoeee vlekje gespot op GG :)
Karen gefeliciteerd!

Zo ben gister een beeeeeetje maar verbrand had me ingesmeerd maar ja niet met het gewenste effect :=
Lijk net of ik in een tosti apparaat heb gelegen :+

Nu aan het werk hoop (ga er nie vanuit) dat we beetje optijd klaar zijn zou wel fijn zijn :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 08:38

Corien is verbrand, dat is zo vervelend.
Eef wel fijn dat je de volgende keer gratis les krijgt
Sussie sterkte met het morgen nog vroeger opstaan.

Ik weet ook dat het in de groep normaal is dat er even geharrewar komt en voor Ferrose ben ik niet bang, die is tot nu toe altijd meteen de leider geworden en dat ze Nes zou beschermen was ook te verwachten (Nes doet op het moment net of hij Ferrose haar veulen is := ). Alleen het oude groepje was heel rustig met elkaar vanaf het begin en het zijn paarden met een hogere leeftijd, dus ik was al ietwat verbaasd dat Ferrose hier tussen gezet werd, maar goed we zullen wel zien. Wel ben ik erg blij dat Ferrose niet degene is die uitgehaald heeft, want de eigenaresse van het getrapte paard zei al tegen mij 'ga dan maar vast sparen voor de da-kosten'

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:39

Corien haha! Aaauuw! Verbranden is nooit fijn.
Lig nog op bed, heb geen zin om op te staan maar moet er zo echt uit. :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 10:29

Corien dat klinkt echt pijnlijk! Ik ben ook wat verband, maar het valt me nog mee gelukkig. Gisteren in een dorp hiernaast bij een beachvolley-feest gestaan en iedereen was echt knalrood! Er zaten nog net geen blaren op bij sommigen.

Barbara: als jouw paard een ander paard in de wei trapt hoef jij daar sowieso niet voor te betalen hoor. Volgens mij valt dat onder het risico van de andere eigenaar. Die geeft zelf toestemming om haar paard bij die van jou te zetten. Als ze niet wil dat haar paard getrapt wordt, moet ze het binnen houden of apart zetten.
Lekker aardig zo'n reactie ook.. :\

Ik ben echt niets meer gewend... elke keer als ik een rondje buiten gereden heb verga ik van de spierpijn :Y) Mijn kuiten staan echt op spanning van al dat verlicht zitten. Ik kom de trap niet meer op/af! Hahaha
Ik heb nog maar 1 week college's en daarna kunnen we weer lekker elke week naar buiten (zolang het gaat met de dazen, want die zitten er alweer) dus dan ben ik straks weer helemaal in vorm! Vies die zal wel nergens last van hebben, die was gisteren niet eens bezweet na ons dolle ritje.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:08

Snoekiej schreef:
Ik zou het niet weten Vivre!
Ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen Joki

Heeft iemand hier The Mentalist nog gezien? Laatste aflevering van het seizoen, man man wat een aflevering!!

Nee heb hem gemist :oo moet hem nu ergens terug zien te kijken, zucht.
Heb gister de hele dag gewerkt (van 06:00 tot 23:00 ) toen nog lekker genacht bbqt met zn alle, was erg gezellig maar wel vermoeiend hahah!
Hier wel bij gelezen maar niet veel onthouden!

Lau: succes met wargem en sterkte met je broer!
TG: gefeliciteerd met je wp!
Vief: krijg een schimpie :D
Sann haar what is echt een aap :D
Eef: gaat groomen, en werd niet herkent door jetske!
Corien: is verbrand :(:)
Evelien: netjes opgelost van je instructeur!

en dat was hem, sorry lady's :Y)
Ga nu even stoer filmpje downloaden van beat *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:15

Ik ben benieuwd naar het filmpje van beat!
Joki oh dat heb ik ook gezegd toen me paars geslagen was en op 3 benen stond maar dat heeft een zin :n zelf ben je verantwoordelijk voor je eigenpaard.

Morgen ook weer warm :) zo dag iets minder en regen das wel fijn anders is het zooo heet.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:33