Vond de B niet laag, ik had nog nooit zo hoog met schimpie gesprongen
`Filmpjes volgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Schoonouders wonen 300 meter voor ons en zorgen overdag als wij op het werk zijn voor de paarden. Nou dan neem ik die camping gasten wel voor lief. Mensen zijn ook heel vrolijk he, zijn op vakantie en hebben alle tijd. Als ze bij mij aan de bak komen om te kijken dan zijn ze vaak zo onder de indruk van alles dat is echt heeel leuk.
! Vanochtend gegroomd op wedstrijd, mijn instructrice had 203 en 215 in de Z1. Daarna Vorstin gelongeerd, en lekker in de zon gezeten. Net geBBQt, zit echt vol!
!
Zou ook niet weten wat het telefoonnummer is.
Uit galop springen ging nu ook erg fijn, die grote slungel wordt echt al sterker. Binnenkort een keertje BB.
wel een blonde actie van je instructeur!
is what hahah

). Alleen het oude groepje was heel rustig met elkaar vanaf het begin en het zijn paarden met een hogere leeftijd, dus ik was al ietwat verbaasd dat Ferrose hier tussen gezet werd, maar goed we zullen wel zien. Wel ben ik erg blij dat Ferrose niet degene is die uitgehaald heeft, want de eigenaresse van het getrapte paard zei al tegen mij 'ga dan maar vast sparen voor de da-kosten'

Mijn kuiten staan echt op spanning van al dat verlicht zitten. Ik kom de trap niet meer op/af! HahahaSnoekiej schreef:Ik zou het niet weten Vivre!
Ben benieuwd hoe ze het op gaan lossen Joki
Heeft iemand hier The Mentalist nog gezien? Laatste aflevering van het seizoen, man man wat een aflevering!!
moet hem nu ergens terug zien te kijken, zucht.

)