Leuk jantien
Wl idd 2 lippen aan de voorkant is niet best, paard kan ook niet afrollen
Mijn paard stond toen hij kwam ook 2 maten kleiner en staat nu op een maatje 2 en gaat ongeveer om de 3 maanden naar de smid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zometeen richting stal om zadels te passen. 
gr_roos schreef:Tientjeh, je bent net zo ver als mijn merrie, alleen mag die 2 maanden langer

Wel afzien want laat naar bed en voor de paarden er weer op tijd uit. Ach.. je moet er wat voor over hebben (en dat heb ik
). Snoekiej schreef:Morgen!
Ik ga heel gauw naar werk!
Ik vond 2 kg ook veels te veel voor een paard die niets doet. 0.75 vind ik prima. Als ze dan nog druk blijft, mag ze er helemaal af. Onbeperkt hooi krijgt ze praktisch, op de vorige stal ook, maar daar komt ze dus niet van aan

), maar start in dezelfde groep als een vriendin en die wilden mij wel komen oppikken met de vrachtwagen. 

! Leuk dat het een halfzusje van TG is!
om nu te zeggen dat ik het helemaal geweldig vind, nee!
Als ik geen zin om te slepen heb, wordt het een balken parcours op de grond. Meestal ruimt mijn instructeur de balken op, zodat ik alleen de palen nog moet doen!
We hebben er nog twee andere zadels op gehad en mijn eigen zadel, en hij liep overal even fijn onder, maar het opvullen maakte al een super verschil!

ligt bij ons om de hoek ga je nog naar de bios?