maritboogie schreef:En nu hoor ik dat ik Zondag weer ga crossen in Bathmen en ik stond als 12de op de wachtlijst![]()
wil er nog iemand mee
Marit, misschien kan je beter naar Barchem toe rijden want in Bathmen is de hele cross al afgebroken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
billy1 schreef:maritboogie schreef:En nu hoor ik dat ik Zondag weer ga crossen in Bathmen en ik stond als 12de op de wachtlijst![]()
wil er nog iemand mee
Marit, misschien kan je beter naar Barchem toe rijden want in Bathmen is de hele cross al afgebroken
WolinLotte schreef:Edit: Snoekiej: In Boekelo heb ik voor een hele poos met die man uit de Devoucoux-stand staan praten, ik was toch wel benieuwd naar hun idee over zadels passen (in geuren en kleuren uitgelegd hoe scheef Wo is, met haar manier van lopen nagebootst.. Wo de wokkel
) en ik kreeg echt supergoeie uitleg over zadels passen en dit sloot volledig aan op de manier waarop er bij Wo het zadel is gepast, door mijn nieuwe zadelpasser
(ben blij dat ik Van Rijs niet meer heb
!! )
Als je dan voor een duur zadel wilt gaan, zou ik je ook even laten informeren door de man van Devoucoux in Nederland, hij zit geloof ik in Almere en heet Habib (?). Ik heb nog ergens zijn kaartje en nr van hem. Hun denkwijze en kijk op de anatomie van het paard was erg logisch, zo hoor je nog maar weinig zadelpassers vind ik.
verwdrgr schreef:WolinLotte schreef:Edit: Snoekiej: In Boekelo heb ik voor een hele poos met die man uit de Devoucoux-stand staan praten, ik was toch wel benieuwd naar hun idee over zadels passen (in geuren en kleuren uitgelegd hoe scheef Wo is, met haar manier van lopen nagebootst.. Wo de wokkel
) en ik kreeg echt supergoeie uitleg over zadels passen en dit sloot volledig aan op de manier waarop er bij Wo het zadel is gepast, door mijn nieuwe zadelpasser
(ben blij dat ik Van Rijs niet meer heb
!! )
Als je dan voor een duur zadel wilt gaan, zou ik je ook even laten informeren door de man van Devoucoux in Nederland, hij zit geloof ik in Almere en heet Habib (?). Ik heb nog ergens zijn kaartje en nr van hem. Hun denkwijze en kijk op de anatomie van het paard was erg logisch, zo hoor je nog maar weinig zadelpassers vind ik.
Habib Devoucoux is net bij ons langs geweest voor een nieuw zadel. Hij geeft echt super advies met daarbij het welzijn van het paard voorop. Deze man heeft echt een masterdiploma in het zadel fitten en is niet alleen een verkoper maar een echte adviseur. We wilden echt bestellen maar hij wachte liever totdat het paard vol in training was omdat hij wil dat het zadel perfect past.
Hij had nog een aantal gebruikte devoucoux zadels die staan net op marktplaats.
Ik kan hem iedereen aanraden en hier is hij te vinden. Hij komt bij je thuis langs met zijn zadels.
Devoucoux Nederland
mr Habib Devoucoux (Engels & Franstalig)
Mobiel: 06 11396504