Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peanutbutter schreef:Ik weet wel dat wij heel vaak 3 jarige pony's verkopen aan kinderen. Als er goede begeleiding bij is gaat dit eigenlijk altijd goed. Als het paard maar braaf is.
En laat ik eerlijk zijn een echt goede 5/6 jarige die en braaf is en genoeg kwaliteit heeft, daar moet je geld voor neerleggen. Dus ik kan heel goed begrijpen dat Ingrid een driejarige wil. En vaak kan een vierjarige nog niet eens zoveel meer dan een driejarige behalve dat ze een jaar ouder zijn.
..... BuenaVista schreef:kijk eerst maar ff Ingrid of het paardje je aanstaat...

als ik daarna weer meer plezier kan hebben en weer leuk kan meedraaien heb ik dat er wel voor over. Ik heb nu wel een klik met het paard dus dat vind ik toch belangrijker.
was mooi glad ijs zonder hobbels en gaten 
Want in geval van dat laatste loop ik achter 

Eindelijk weer na meer dan 2 jaar niet
in april dan
... haha, ietsje wiebelig in het begin maar na een paar rondjes kwam het wel weer boven en niet eens gevallen! 

, nieuwe start, nieuwe spullen
vind ie vast een leuke bijnaam

Fijn dat ze zo goed waren op de foto's.
Over de sneeuw en het ijs, hield haar niet dus liet maar los. Geen zin om me nek te breken. Woll maakte nog geen ieniemienie sliding en rende gelukkig richting de omheining van de buren en liet zich weer vangen. Na een poosje stond ze er dan toch in.
In de ring was het wel weer duidelijk
Typisch gevalletje nog niet toe aan een dressuurcarrière...... Ze weet zich in de ring echt geen houding te geven en dan gaat ze maar stout doen. Wrong zich in allerlei bochten om maar niet met de juiste stelling door de baan te hoeven. Niet langs 1 kant willen. Galoppeer je rustig sta je opeens stil en 10 meter de andere kant op. Weg onderdeel en al halverwege de volgende. Blijkbaar zag mw de jury tussendoor nog wel wat moois. Kreeg 186 punten. Zelf heel rustig gebleven. Zelfs bij het afgroeten wist ze het nog te verprutsen door opeens weer achteruit te gaan. Heb haar maar een klopje gegeven en lief naar de jury gelachen. Wie het laatst lacht.....
Weet wel dat ik de volgende keer weer lekker ga springen
Wel suptiele hints hoor!

goeieavond.
.
. Word een latertje dus.
!
Lappie_Lap schreef:@ MJ ... had jij Os gewoon op een laag pitje ivm verhuizing en winterstop of had ie ergens last van?Want in geval van dat laatste loop ik achter

viefdepief schreef:Ja ik denk het ook
Ach 't is gewoon een beetje een apart paard.
Maar heb nog wel goede hoop dat het goed met der komt
Slaap lekker marieke!
, die hoop heb ik ook nog voor Wolin
.