dankje! vrijdag vertrek ik op wintersport. Als het dan maar over is, vind ik het verder op zich niet heel erg erg een keertje ziek te zijn. Nu heb ik er tijd voor...
Ik ben zaterdag jarig dus dan wil ook weer fit zijn. Zou vandaag gaan lessen met Laros & Waula maar helaas..................... ik verveel me echt de ......!
Zieken: beterschap! Kim: Fijne les gewenst! Renske: Succes voor morgen
Ik ben net heel druk bezig geweest met wiskunde. Snap de grote lijnen wel, maar weet soms nog net niet wanneer ik wat moet doen. Dus ben er vanavond ook nog wel even zoet mee Maar de zon verdween net achter de boom, dus dacht even een pauze inlassen
Ik heb ook wiskunde morgen, Vief! Bij mij is het niet heel moeilijk. Gaat over kansen en je mag alles met rekenmachine doen. Ik ben alleen nog niet zo lang bezig, want ik had natuurkunde practicum van 3 uur gehad en een uur economie en toen was ik wel redelijk gaar
Ik heb morgen ook wiskunde! Moet deze keer echt een voldoende halen, maar dat gaat me wel lukken denk ik (hoop ik ). Vief, Renske en sgwrijdster succes!
Ik heb vandaag wel weer een relaxt dagje gehad. Er kwam een prof uit Bern om ons iets te vertellen over visziekten. Daarna heb ik nog even aan het verslag over aquacultuur gewerkt.. Nu heb ik weer genoeg vissen gezien voor vandaag .
Wat een bult zieken hier, gelukkig ben k er eindelijk van af (laat ik het maar niet te hard roepen).
Ik ga zo maar weer eens een poging doen om mijn verslag te maken. T wil niet echt vandaag... Vnvd wordt passau nog gebracht, ben benieuwd wat ze van haar nieuwe buurtjes vind