Ik ga jullie allemaal tot ziens zeggen voor een week, ga dus naar Roemenie. Ga nu ff bbq'en met wat vrienden. Afscheids BBQ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieketencate schreef:Weten jullie wanneer die zoekfunctie van bokt weer eens gaat werken? Vroeger kon je bokt als een soort "naslagwerk" gebruiken, want iedere vraag was weleens gesteld. Nou zoek ik info over een bepaald medicijn, weet zeker dat daar veel topics over moeten zijn. Hij vindt er 1 en als ik die aanklik kom ik op de eerste pagina van het medicijnen forum
Sjaan schreef:Lielle... GAAF!!!!
Mijn vriendje werkt veel bij zijn oom op de boederij en die ligt direkt achter het vliegveld in teuge, waar ook het parachute springen is. Ik zie dus geregeld de parachute springers omlaag komen. Echt gaaf om te zien, ik ben benieuwd hoe je het vindt. Lijkt me echt super om te doen!
Lielle schreef:marieketencate schreef:Weten jullie wanneer die zoekfunctie van bokt weer eens gaat werken? Vroeger kon je bokt als een soort "naslagwerk" gebruiken, want iedere vraag was weleens gesteld. Nou zoek ik info over een bepaald medicijn, weet zeker dat daar veel topics over moeten zijn. Hij vindt er 1 en als ik die aanklik kom ik op de eerste pagina van het medicijnen forum
PB maar even wat je wil weten, ik kan wel wat zoeken voor je.
Ik ben dus weer veilig op de grond
ammi schreef:Citaat:Ik dacht al dat ik gek geworden was![]()
Kwam haar een keer tegen met Nirvana en toen begon ik te praten. Kende haar ook wel, maar had de link niet geled(ben een koe met gezichten) dus begon vrolijk met 'de dijk maar weer eens overgekomen'. Ze keken me al zo dom aan
Haha gomir, die vind ik goed! Wat zulen die wel niet gedacht hebben?!
Inmiddels is het zo`n twee jaar geleden dat ik haar verkocht heb.
manic schreef:Iemand nog springen in Hoofddorp dit weekend?
GvdT schreef:Foei Gomir, jij bent altijd beter op de hoogte dan ik![]()
Citaat:Ga je de 26ste nog springen in Schoorl????? Heel misschien ga ik L HC starten. Heb geen twijfels over mijn paard, eerder over mezelf
marieketencate schreef:Hmm, dat had eigenlijk een PM moeten zijn, maar goed, misschien dat de rest hier er ook iets van weet?