Beli fijn dat je een fijne nieuwe baas lijkt te hebben gevonden. Ik begrijp je dubbele gevoelens.
Mistid leuk filmpje, ziet er nog best makkelijk uit. Is Chal eigenlijk pony?
Ik heb voor zaterdag geregeld dat ik als laatste van de rubriek mag starten en als het goed is moet het dan precies lukken met mijn manegeles. Sowieso zit er 20 minuten tussen proef 1 en 2 (vind ik echt veel) dus als ik niet kan losrijden, dan is proef 1 gewoon mijn losrijden. Zondag mogen we lekker laat dus dan hebben we alle tijd om los te rijden. Kan ik meteen testen wat beter werkt op wedstrijd, kort of lang losrijden.
Proef 8 (eerste proef) ken ik trouwens geheel uit mijn hoofd. Vanmiddag ook gereden en gaat best oké. Teugels op maat pakken is in de proef alleen precies op het punt waar hij vorige week stout deed, dus dat zorgde steeds voor wat spanning. Zal op concours wel minder zijn denk ik. De andere proef moet ik morgen nog even proberen uit mijn hoofd te leren en anders moet ik daarvoor toch iemand zoeken op concours.
Vanmiddag nieuwe handschoenen gekocht voor op wedstrijd en nieuwe lange sporen voor buiten en voor op wedstrijd (om te voorkomen dat meneer in de staak schiet