't Is heel raar Lielle maar misschien ook wel herkenbaar voor velen, dat je de dagen voor het overlijden vorig jaar zo intens weer herbeleefd; en die paniek om schoondochter doet daar dan ook geen goed aan. Suus mag vandaag hoogstwaarschijnlijk weer naar huis. Ik heb besloten om vanavond niet naar de opening van de Karavaan te gaan, maar te zorgen dat ik voor morgen MB wat fitter ben. Dat is nu even belangrijker.
Gecondoleerd Laura en de rest van de familie! Heel veel sterkte!
Ik heb altijd sportbeha's van de hunkemoller.. Niet dat ik het nodig heb met mn B, maar van gewone bh's zakken al die bandjes steeds af. Dat vind ik echt irritant
bvw
Geplaatst: 13-04-12 08:54
Lau wat goed om te lezen dat jullie veel steun krijgen in deze tijd Beli wat fijn dat het neefje en de rest van de kinderen het zo goed op pakken
maar wat een ellende hier zeg
caro29
Geplaatst: 13-04-12 09:28
Lau gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd...
MargreetW
Geplaatst: 13-04-12 09:40
Isabel, helemaal over je bericht heengelezen, 't zijn hier ook van de rare dagen. Kinderen passen zich wonderwel aan als je ze erbij betrekt en ook je verdriet laat zien, en vooral verteld waarom je zo verdrietig bent. De mannetjes zijn hier vorig jaar in de week na Jan z'n overlijden alle dagen even geweest, evenals hun zusje. En ze hebben een heleboel gevraagd en we hebben alles zoveel mogelijk eerlijk verteld, alleen het crematieverhaal hebben we wat aangepast. Vorige week zei een van de mannetjes dat het tijd werd dat Jan maar weer eens terugkwam, want hij wilde weer met hem voetballen..... bijna een jaar later! En toen ik in tranen vertelde dat Jan een sterretje was en niet terug kon komen zei hij, niet huilen Nana dat vind Jan niet leuk. En Sem was 8 maanden toen z'n opa overleed maar die zegt heel vaak als Ajax afgelopen is, dag dag opa.
Jeetje.. ik lees bij en kom echt verschrikkelijk nieuws tegen. kippenvel all over. Lau en de rest van de familie gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
Jeetje ik schrok me rot toen ik bokt opende zojuist. Wat een vreselijk bericht. Echt onwerkelijk. Laura, Tineke en de rest van de familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Gecondoleerd!
Ik zat ook te janken achter mijn bureau op 't werk
Annetje
Geplaatst: 13-04-12 10:04
Lau wat erg! Heeeeel erg veel sterkte meid Wat ontzettend onwerkelijk...
Beli fijn dat het bezoek aan opa toch fijn was. Mo en TG hoe kan dat dan? Is er iets fout gegaan? Ik heb meestal geen sportbh's aan met het rijden, want ik had er nooit een. Nu heb ik er twee van mijn zus gehad en die heb ik wel eens aan. Voorheen had ik een normale bh aan die iets te klein is. Geeft eigenlijk net zoveel steun en die van mij kun je onderweg niet verliezen.
Jeetje, Lau! Wat heftig! Gecondoleerd met het verlies, ook voor de rest van de familie Ik weet helaas ook wat het is om iemand plots te moeten verliezen...
AntheaV
Geplaatst: 13-04-12 10:29
Laura: Wat een verschrikkelijk bericht! Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Ik wil jou en je familie ontzettend veel sterkte toewensen de komende periode.
Fijn Lau dat jullie zoveel hartverwarmende en lieve steun krijgen. Ik vind het zo onwerkelijk. Nogmaals een hele dikke knuffel.
@ Margreet en Noor voor jullie ook een dikke knuffel. En ook ik zit met tranen in mn ogen over jou vorige geplaatste stukje. Hoe mooi hoe Sem dan reageert.
@ Beli jij ook veel sterkte, kinderen pakken het heel vaak goed op he.