Hoho dames, niet alles over 1 kam scheren. Straks beginnen jullie nog over geitenwollen sokken, en ik moet bekennen dat ik die niet alleen draag, maar ook nog zelf brei.... En ik ben niet van boomloos, bitloos etc.
bvw
Geplaatst: 16-09-11 15:23
Citaat:
Citaat:
Droom lekker verder, zaterdag ligt de nieuwe penny weer in de bus.
Als jij de Penny uit hebt, wil jij hem dan doorgeven aub?
Danny staat lekker binnen, en word in de watten gelegt. Voor de rest niet veel onthouden, denk (te veel drank deze 4 dagen) Koffer is gepakt en nu even eten en richting schiphol!
maar voor alle duidelijkheid, onze Ukkie is wel goudeerlijk en heeft een heel fijn meewerkend karakter. Ze is alleen extreem sensibel en vergeet het ook niet snel. Dus ik ben best te spreken over Odermussen, maar makkelijk zijn ze niet.
Corien, fijne vakantie. Lau, sterkte met het bijkomen.
En ik ga richting Rob
sanurie
Geplaatst: 16-09-11 16:12
Middag!!
Voor wie vanmiddag cross training hebben, succes en plezier!! TG: Veel plezier!! Tientjeh: Heb ik ook wat gemist??? Foto spammen! Billy: gaaf zeg! En lau, meegevallen?? Evelien: Fijn dat zo goed ging en mooi dat Wendel nog drachtig is Corien: Veel plezier!
School weer gehad, saai dagje, alleen theorie. Daarna lekker gereden. Ging wel fijn. Morgen aan de longe en dan moet zondag hopelijk goed komen. Gauw omkleden en dan werken......
Ik ben lekker thuis HEb gelukkig weinig pijn alleen beetje misselijk geworden in de auto en bij de kerk in het dorp op de stoep overgegeven BEn alleen compleet stoned van de middelen tegen misselijkheid. Dus uitgebreid bijlezen zit er vreesik niet echt bij.
Lautje lekker uitrusten nu! Gelukkig valt het met de pijn mee. Gaaf billy! Dat is altijd mooi om te zien. Zo vond ik idd via youtube ook een paard die wij hebben gefokt weer. Die heb ik een tijdje doorgereden en loopt nu 1.40 in Italie. Evelien super dat Wendel nog mooi drachtig is. Tientjeh ik ben benieuwd! Corien een hele fijne vakantie! Ik ben echt jaloers!
bianca1980
Geplaatst: 16-09-11 17:30
Ik ga de filmpjes ff bekijken Billy, lau is het volgens de artsen wel goed gegaan allemaal ??
Ik ben weer terug uit Duitsland en het was weer een hele belevenis. Het secretariaat zou om 1300 open zijn maar die liepen zo te stunten dat er pas om half 3 een officiele startlijst was. De cross was leuk. 1700m, 19 hindernissen en 3.24 de optimale tijd. Alles vooral op 1 veld en ik voorzag geen problemen. Alleen moest ik extra scherp zijn op H5 en 6 (skyjump en op 2 galop een steil), H9 het water en H 15 de trakhener (met wit zaagsel in de greppel) Ik zal vanavond de parcoursschets en de foto's uploaden. Ik mocht als nr 8 en het ging super. We gingen hard en nergens een twijfel tot h15. Trakhener met een redelijk dikke boom erop. Paard trok erop aan en op het laatste moment in de rem en een draai naar links. Ik zat bij die sprong al erg achterover, probeerde de kop er goed op de zetten en boem daar lag ik. Mevrouw zag blijkbaar het witte zaagsel. Volgens de hindernisrechter mocht ik gewoon opstappen en doorrijden maar aangezien de regels in NL anders zijn en ik toch geen wp meer kon halen keurig gestopt. Hindernisrechter was verbaasd en daarbij denk ik niet dat ik haar er zo weer over had gekregen. Jammer maar helaas morgen geen dressuur en springen. Hopelijk zetten ze als uitslag vrijwillig gestopt in plaats van val. Voor Vasse maar eens naar een terrein met greppels. Zit te denken of bij Lozeman of Lelystad.. als iemand mee wil
Ik ga nu maar eens bijlezen
Sannnn
Geplaatst: 16-09-11 17:57
Lekker Snoek! Zal het filmpje zo na het eten eens bekijken Billy. Fijn dat je weer goed thuis bent en het tot nu toe mee valt Lau. Ben benieuwd naar een foto Tientjeh! Wat ontzettend balen Caro. Geen pijn gedaan?
Zag hier niet mijn tijden voor Neede, moet om 12 uur dressuur rijden en om 12.40 springen. Geen flauw idee hoe ik dat ga redden.. Ik denk het eigenlijk van niet.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 16-09-11 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Sannn alleen een deuk in mijn ego. Verder nergens last van maar zal morgen wel spierpijn hebben. Ben wel van mijn hoofdpijn af waar ik al sinds vorige week dinsdag mee liep @ Noor Jer liep dus top!