Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sannnn schreef:Net even modderbadje weer gemaakt voor What, had ik de slang even neer gelegd om in de stal vliegenspul te pakken. Kom ik terug staat hij met de slang in zijn mond, en dan ook echt het uiteinde wat dus water spuit. Hij had zeker dorst en was te lui om naar de waterbak te lopen.
daar had ik een foto van willen zien
W gelukkig nog niet.
.
.
.
.
.
!

Je gaat wel foto's voor ons maken he? 

Beregezellig! Maar gelukkig maar zo'n 10 - 15 weekenden per jaar 
!
.

vond het iets te veel om hem morgen mee te nemen (vandaag springen en zondag weer wedstrijd) en hun zijn ook al verder die zullen wel geen zin hebben in een groentje 
caro29 schreef:@ Mistid hoe staat het met je dressuurmood met Meno? Zag dat je woensdag meedoet in Exloo en laat ik die avond nou net moeten jureren
ben jij de jury? In dat geval ga ik meedoen
. Mam heeft per ongeluk verkeerde coupons opgestuurd... Het moest Merle in de L2 met Yoeri zijn, niet ik in de L2 met Vos
dat mag ik nog nieteens met hem. Ben wel al 2x L2 geweest maar 1 was een B pony. Dan ga ik het omzetten naar L1

Al wat van de cross kunnen zien?
Nudine heeft ook een tijd op een camping gestaan en ik vond het helemaal niks al die krijsende koters