[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:38

Goedemorgen,

@ Noor als ik op paardenfokken kijk is zij alleen voor de fok gebruikt. Vragen er ook niet veel voor. Prijs staat geloof ik wel op paardenfokken

Cc gangers succes. Ik ga mijn paarden even pesten want hier is het nog droog *\o/*

CoriienRN

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:58

Noor mooi vest krijg je!!
Mo jammer dat je moet verhuizen!
Tg ja bevalt hoor... :D vroege opstaan vind ik niet erg :) (ook handig met de crossen ;) ) En je zadle is klaar!!
Lau word juf! en gaat een schimmel testen :)
BV mag parcourbouwer curces doen!

Rest beetje kwijt sorry lady's en heer :o

Zo ben weer boven water!

Gister was ik om half kwart over zes thuis gelijk door naar peerd :) Daarna even naar nuurdwijk sappie gedaan aangezien er iemand op de vrijdag voor het laaste achter de bar stond! was dus bijna 24 uur wakker :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 10:59

Ik sluit mij ook even bij de andere bijleesacties aan! :o
Iedereen succes dit weekend op cc!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:08

Rijdse, Caro! Hier regent het helaas al!
Zei tegen mijn vader dat er een halfzus van Jer te koop staat. Reactie: "Ja doei" :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:10

Hahaha dat was wel duidelijk! ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:14

Haha, ja best wel. Twas ook niet erg serieus natuurlijk. Nr. 3 is al onderweg. ;)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:15

Ja natuurlijk! :D Dat is eigenlijk nog veel spannender! :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:56

Weinig bij te lezen dit keer :D

Iedereen veel succes met concoursen en fijn weekend!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:13

Zo drukke klusweek thuis achter de rug, ff wat allerlei zaken van mijn lijstjes TO DO afgestreept. Bokt gaat dan wel erg rap... :D Heb savonds laat ff in vogelvlucht alles bij geprobeerd te houden.

weet nog wel dat MOOTJE helemaal in <3 is, top meid, hoop dat je er lang van mag genieten, dan zou dat alweer een vrijgezel minder zijn :D en een nieuwe telefoon...hahaha...ik hoop wel dat je niet al je gegevens kwijt bent door je duik, Dat zou echt heel vervelend zijn.
NOOR een mooie buikfoto liet zien, ben benieuwd naar het veulen, heb zelf ook ooit een kasparow gefokt, maar die heb ik verkocht.
SANN een ander paard zoekt en Borex gaat definitief te koop.
een hoop roze rijlaarzen talk.. :P
WEULE alles koek en ei heeft voor zover met de buren. Top!!
CORIEN vervelend als collega's jou zo laten lopen en zelf geen ruk doen.
MARGREET @ daar zal ze blij mee zijn. :j
BV @ leuk hoor de opleiding.
Tg @ wat een gave smilie, ik kan er uit opmaken dat je heeeeeeeel blij bent.. :D

Hier nu alles oke, mijn voorjaarsvakantie is voorbij. :( dus nu weer werken. Godfried heeft mijn zadels nagekeken en het springzadel ligt wel goed, al zou het wel zo kunnen zijn dat Bull slechter reageert door het platte doorlopende kussen op zijn rug. Dat hij dat niet lekker vind zitten.. :D voorlopig gaan we er wel even mee door en tzt ga ik eens kijken om voor tweedehands wellicht verder te kijken. Moet eerst maar eens een keer allerlei merken gaan rijden om te kijken wat ik ook fijn vind zitten.
Donderdag op indoor Nijkerk gesprongen (finale zou ik bij voorbaat niet gaan rijden), eerste rondje ging wel aardig, foutloos en 48 stijl.( startgeld weer mooi terug ;) ) Henk Jan vond het er prima uitzien, maar ik zie op de film nog wel terug dat Bull vlak voor de afzet van de sprong nog teveel terugkomt en dan blijven we wat "hangen", dat komt het ritme niet ten goede, In slowmotion kun je alles mooi zien, ook maar weer even met de instructeur bespreken want in de lessen hebben wij dat punt niet, dan staat er geen planken ed onder.
Tweede rondje Progressief wilde ik zowieso niet voor tijd rijden omdat we daar niet aan toe zijn (eerst moet ritme nog beter) dus ik zou de lange lijnen nemen, maar op lijn 5 en 6 wist ik al dat de afstand en lijn voor "ons" moeilijk was en dat kwam niet fijn uit en op 7 kwamen we teveel terug ( en wat ik toen op 8 deed weet ik niet, maar we reden er langs.. :o , daarna wel goed)

Vrijdag heerlijk teambuildingsdag gehad en gepaintballd met de kazerne, wel gelachen.. :D :D daarna nog lekker eten en wezen stappen....nu brak en moe op de kazerne..straks maar even.. :Z

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:21

Nette stijlpunten bianca! En ritme verkrijgen is idd heel belangrijk! Paintball is leuk, heb je er nog blauwe plekken aan overgehouden :Y)?

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:27

Evony schreef:
Nette stijlpunten bianca! En ritme verkrijgen is idd heel belangrijk! Paintball is leuk, heb je er nog blauwe plekken aan overgehouden :Y)?

ja, 1 op mijn rug, ik had iemand in het vizier om te pakken, maar toen werd ik zelf beslopen via de achterzijde van mijn bunker.. :+ helaas, die deed wel ff pijn. maar lachen was het wel.

Ik lees trouwens net in jou profiel dat je ook naar het NK gaat met 5-jarige?? leuk, die van jou en mij hebben ook hetzelfde niveau las ik net. Ik heb daar wel enorm zin in.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:30

Ik zat er echt onder na een potje paintball, dat besluipen klinkt bekend hahah!

Ja klopt ik neem Beat mee naar het NK 8 augustus vorig jaar werd een half broertje(of zusje weet niet meer xD) eerste dus ben benieuwd hahah :+

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:00

Goedenmorgen:

Sorry Annetje, ik zal er om denken O:) En leuk dat ze zo enthousiast waren.
Concour gangers succes.
Mensen die naar Ede gaan, heel veel plezier, jaloers.

Het regent hier en ik moet straks buiten inrijden dus :( Hopelijk stopt het straks.
Nu huiswerk maken want school begint al weer bijna.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:07

hier regent het nog niet!
Ga zo eerst maar eens de stallen doen en dan snel rijden.

Succes op je wedstrijd sanurie!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:10

Hier miezert het wel. Is nu echt vies weer.
Bianca nette stijlpunten! :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 15:55

@Bianca: Dus weer lekker gesprongen in Nijkerk zo te lezen! Gefeliciteerd met je prijs!
@Kim: Succes met beiden op de dressuurwedstrijd!
@Caro: Hopelijk heb je met beiden paarden lekker kunnen rijden en pakten ze weer wat fijner aan.
@Corien: Zo dat was een lang dagje gisteren!

Ik ben weer terug uit Ede. Was weer een fijn rondje! Moet mezelf alleen wel weer eens even grondig een schop onder mijn kont verkopen en niet weer elke keer gaan twijfelen :o Over 2 weken mogen we gelukkig nog weer een keertje oefenen :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:18

Goed gedressuurd Kim?
Mooi dat het lekker ging JN! Wanneer heb je je 1e SGW staan?

Vanochtend na de kapper geweest en net de hele boel hier gedaan, nu zo nog ff verder. Maar het regent mij nu te hard, dus heb ff pauze. ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:33

Ik ben ook eindelijk weer thuis. Mijn dagprogramma is nog niet afgelopen maar even pauze.
Vanmorgen de ruin gelongeerd. Zadel erop en touwtje eraan. Buurman boer was fanatiek zand aan het storten en aangezien ik alleen was alleen maar gelongeerd. Merrie was vrij ivm cc morgen. Ik rij zelden de dag voor CC. Daarna stallen gedaan, boodschappen gedaan ( lekker luchtje gekocht) en auto gewassen (wasstraat :D ). Nu huis nog even snel schoonmaken, haren verven, douchen en eten. Vanavond nog op verjaardag.
Hier is het lekker droog met een mini zonnetje

@ Jn leuk dat het lekker ging. Ik kan nog niet crosstrainen want de terreinen zijn nog niet open |(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 16:39

Goeiemiddag!
Volgens mij hebben wij alledrie even pauze :D
Heb er nu 2 vd 3 gereden, ga zo naar de laatste. Ik heb Ushi (paard van stalgenoot die ik zaterdags rijd) en Vorstin vanochtend gereden. Met Vorstin had ik proefgericht les, en we werken behoorlijk aan het werk gezet := Weet nu wel weer wat beter hoe ik het moet doen en waar ik op moet letten. Daarna vast spullen schoongemaakt en de staart gewassen. Morgen doe ik de rest.
Ga nu dus door naar Wal (bijrijdpaard), die nog ff in de regen rijden. Ben blij met mijn rainlegs :Y)

Beetje laat, maar crossers allemaal veel plezier!
Fijn dat je pony het weer doet Itsme
Sterkte met werken Evelien :(:)
Wat leuk van je kids Annetje!
Klinkt als een heel mooi jasje MM!
Succes op wedstrijd Kim!
Zo, lang dagje was dat Corien!
Fijn dat je lekker gereden hebt Benthe :)
Nieuw haar dus Sannn :D?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:42

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:55

Snoek, rijd je Vorstin nog wel? Ondanks dat ze niet zo goed in haar vel zit?
San, je hebt een beurt gehad bij de kapper? heb je het heel anders dan anders?
Marijke, leuk dat je keuze hebt uit meerdere jasjes. Klinkt in ieder geval wel mooi, dus ben benieuwd welke het uiteindelijk word!
Dienke, gefeliciteerd! Wat leuk dat je die opleiding mag gaan doen!
Karen, fijn dat je zadel klaar is. Wanneer krijg je hem? of heb je hem nu ook al?
Caro, succes morgen op cc!
Laura, wat leuk dat je projectjes gaat proberen bij Rob. Misschien zit er wel een potentiele topper voor jezelf bij!
Noor is goed verwend door paps en mams. Een airjacket en nieuwe laarzen!
Corien heeft een lange dag gehad! Kan me voorstellen dat je munt bent!
Kim, hoe is het gegaan op wedstrijd? En Bobo verkopen? Heb je geen tijd meer voor hem?
Eef, jammer dat je Borex gaat verkopen. En helaas boven het budget van mijn zusje.

@ hier, Sem is lekker rustig en tevreden. Vanochtend een uitje gemaakt naar opa en oma ( mijn ouders) en bij Uk geweest. Die was ontzettend nieuwschierig naar wat er nu in die kinderwagen lag te brabbelen. Oude paard van mijn vader stond en bleef achterin de stal. Die vond die wagen maar niets.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 16:59

Leuk dat Sem al paardenlucht op kan snuiven. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 17:01

haha, daar is paps het niet helemaal mee eens. ´We gaan er geen mietje van maken´ is zijn motto. Ik zou het wel leuk vinden als Sem paarden interessant zou gaan vinden. Maar hij mag natuurlijk doen wat hij zelf leuk vind. Maar kon het niet laten hem even mee te nemen in de stal.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 17:34

Je hebt gelijk hoor!!
Met mijn kleindochter gaat het net zo. Moeders (en de hele familie van die kant) is gek van paarden, en vaders meer van gemotoriseerd spul. Voorlopig hoeft ze nog niet mee naar de autocross, want bij onverwachte harde geluiden begint ze te huilen :D , en op stal hoor je haar bijna niet.

Nou ja, ze moeten later lekker gaan doen wat ze leuk vinden. Oma gaat wel mee, alleen naar klassiek ballet haak ik af, dan kom ik alleen bij de uitvoering heb ik al gezegd. :+
Voorlopig is het smurfje nog maar een maand of 4, dus we hebben nog een poosje om te zien of er paardenbloed in zit.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 17:55

Texelse, ben jij al oma :+ Ik had altijd het idee dat je eind 20 was. haha, hoe kom ik daar dan bij.