@ Noor als ik op paardenfokken kijk is zij alleen voor de fok gebruikt. Vragen er ook niet veel voor. Prijs staat geloof ik wel op paardenfokken
Cc gangers succes. Ik ga mijn paarden even pesten want hier is het nog droog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vroege opstaan vind ik niet erg
(ook handig met de crossen
) En je zadle is klaar!!

Daarna even naar nuurdwijk sappie gedaan aangezien er iemand op de vrijdag voor het laaste achter de bar stond! was dus bijna 24 uur wakker
Dat is eigenlijk nog veel spannender!

Heb savonds laat ff in vogelvlucht alles bij geprobeerd te houden.
is, top meid, hoop dat je er lang van mag genieten, dan zou dat alweer een vrijgezel minder zijn
en een nieuwe telefoon...hahaha...ik hoop wel dat je niet al je gegevens kwijt bent door je duik, Dat zou echt heel vervelend zijn.
dus nu weer werken. Godfried heeft mijn zadels nagekeken en het springzadel ligt wel goed, al zou het wel zo kunnen zijn dat Bull slechter reageert door het platte doorlopende kussen op zijn rug. Dat hij dat niet lekker vind zitten..
voorlopig gaan we er wel even mee door en tzt ga ik eens kijken om voor tweedehands wellicht verder te kijken. Moet eerst maar eens een keer allerlei merken gaan rijden om te kijken wat ik ook fijn vind zitten.
) Henk Jan vond het er prima uitzien, maar ik zie op de film nog wel terug dat Bull vlak voor de afzet van de sprong nog teveel terugkomt en dan blijven we wat "hangen", dat komt het ritme niet ten goede, In slowmotion kun je alles mooi zien, ook maar weer even met de instructeur bespreken want in de lessen hebben wij dat punt niet, dan staat er geen planken ed onder.
, daarna wel goed)
daarna nog lekker eten en wezen stappen....nu brak en moe op de kazerne..straks maar even..
? Evony schreef:Nette stijlpunten bianca! En ritme verkrijgen is idd heel belangrijk! Paintball is leuk, heb je er nog blauwe plekken aan overgehouden?
helaas, die deed wel ff pijn. maar lachen was het wel.
Over 2 weken mogen we gelukkig nog weer een keertje oefenen
). Nu huis nog even snel schoonmaken, haren verven, douchen en eten. Vanavond nog op verjaardag.

Weet nu wel weer wat beter hoe ik het moet doen en waar ik op moet letten. Daarna vast spullen schoongemaakt en de staart gewassen. Morgen doe ik de rest.

?

, en op stal hoor je haar bijna niet.
Ik had altijd het idee dat je eind 20 was. haha, hoe kom ik daar dan bij.