Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Mijn geduld was op en ben geloof ik nog nooit zo boos op hem geweest. De zweep gebruik ik nooit op hem maar gisteren wel even. Dat irritante gestuiter steeds. \Hij was behoorlijk boos op mij en ik op hem
Ik heb gewonnen maar heb nu wel mooi een paar blaren op mijn handen. Zweet liep zowel bij hem als bij mij met straaltjes ervan af. Volgende week ook maar even scheren! Zometeen maar even intapen. Vanmorgen was hij weer lief dus hopelijk heeft het geholpen.
... ships... heleenxx schreef:Er is vast wel een supermarkt open in je buurt?
That will do it.
.. Morgen begin ik aan m'n eerste dienst van de 8
... achter elkaar.. Dus probeer wel op tijd mijn mand in te duiken
.
was allen erg warm op stal dus jackson stond flink te zweten onder zijn deken toen ik aan kwam.

Ik heb nou nooit van dat soort ingevingen. Veel succes al met je vele diensten achter elkaar, dat is toch niet altijd zoveel achter elkaar?
In tegenstelling tot mij had hij helemaal geen spierpijn en was hij weer lekker vrolijk, heb dus weer lekker kunnen rond toeren
Nu lekker naar bed, morgen nog een half dagje stage en daarna werken en dan ga ik morgen avond Jipje van zijn lange haar ontdoen

Maar dit jasje is niet voor in de dressuur. Daar hou ik het gewoon op mooi blauw. Heb deze echt voor het springen.