@LZ: Zo dat is nog eens een goedkope laptop! Maar kan me voorstellen dat het erg druk was bij die winkel @Rosalie: Hopelijk ben je nog droog overgekomen! @Martine: Nog 1 dagje en dan heb je weer weekend. Waar loop je stage dan? @Kim: Kan me voorstellen dat je het leren nu wel zat bent, nog even doorzetten @Ingridje: Je hebt inderdaad een druk schema, maar dat heb ik zelf ook. Ben ook niet anders gewend en dan maakt het voor mij ook niet meer zoveel uit.
Ga zo nog maar even verder met een verslag voor school, dat moet voor maandag worden ingeleverd. Scheelt weer een verslag als deze ook klaar is. Heb vandaag ook weer een bevestiging van de KNHS gekregen voor de instructieweken. Zal ik zo ook maar gelijk invullen voordat ik het vergeet Heb er nu al zin in!! Het regent en onweert hier trouwens heel erg hard nu. Zo krijgt het gras in ieder geval weer wat water.
Ik heb alweer heerlijk gereden In het begin was ze een beetje vervelend en ging ze in linkergalop òf heel scheef, òf ging ze wisselen (ze wil zo graag Z2 starten!). Toen ging haar bakmaatje weg, en werd ze lekker vlot. Ze was helemaal zeiknat na het rijden, dus ik heb haar lekker afgespoten
Succes met je verslag J_N! Mooi dat je zo lekker gereden hebt Snoekiej.
Ik ben droog over gekomen hoor, haha! De zon gaat nu langzaam onder en het heeft helemaal niet geregend. Was net even met mijn moeder mee naar de opticien, ik dacht laat mij ook eens testen. Ik heb nooit ergens last van ofzo maar was toch nieuwschierig. Ik had maar -0,25 Dus gelukkig geen lenzen of bril voor mij
Is dat overal in Nederland dan? Ik ben nu 2 dagen niet naar school geweest omdat dus die bussen niet reden. Niet dat ik er problemen mee heb, maar het is eigenlijk niet de bedoeling
JN; Ja idd, ik heb altijd zo'n vol schema. Vind het ook helemaal niet vervelend meer. Vind het juist erg als ik niks te doen heb. Net weer gewerkt, waqs wel rustig omdat er regen was voorspeld. Het heeft hier wel even geregent maar niet echt veel.
Goedenavond! Is even geleden dat ik bijgelezen heb. Het is ook aldoor zulk lekker weer. Ik ben aldoor 's ochtends aan het werk en ga s'middags lekker in het zonnetje zitten leren. Achter de computer zit ik deze dagen weinig. Inderdaad wel lastig dat de bussen niet rijden. Ik stond gisteren op een stadsbus te wachten omdat ik dacht dat die wel reden, maar dat bleek ook niet het geval te zijn. @ Ilse, Handig een laptop, ben ik ook voor aan het sparen.
Net nog even gereden. Werd voor het eten gebeld dat Woll vandaag niet in de wei had gestaan maar alleen in de bak. Had vanochtend in der stal gelegen. En was niet helemaal zoals altijd. Verder niet echt zweterig of iets. Dus maar even voor de zekerheid niet in het gras gezet. Was later ook gewoon helemaal normaal en niet echt wat geks gezien. Maar we denken dat ze iets te veel gevreten heeft.. Gras zal wel explosief gegroeid zijn na het buitje.. Net even gereden. Zijn naar buiten geweest veel gestapt en niks gemerkt, ook geen andere mest ofzo. Dus dat was wel fijn Ze was trouwens erg braaf in de bak gebleven. Valt me weer mee Maar had wel alle staanders omgegooid
Gingen nog over het spoor en net toen ik over wilde steken gingen de lichten af en de bomen naar beneden (had de trein in de verte al gezien, maar loop dan liever door dan dat ik er zo dicht op moet staan wachten) even der staart tussen der benen en verder bleef ze heel rustig. Wel braaf want verder vindt ze het nog wel echt heel spannend buiten ondanks dat het toch wel erg leuk is
Nou, nu is het helemaal mooi Madine stond vandaag met 2 dikke voorbenen. Ik denk dat het toch van het gras komt, teveel eiwit waarschijnlijk en het is wel erg toevallig dat beide voorbenen ineens vol zijn. Ze loopt verder wel goed dus maar weer afwachten. Maar even een stapbuitenritje gemaakt en goed door het water gestapt. Wat een gesukkel de laatste week zeg.
Dat kan heel goed hoor Andrea... Pino had er ook vaker last van. Eerder hadden we kuil via mijn oom (melkveehouder) en dus was het een stuk eiwitrijker. Na een paar dagen was dat gewoon weer minder. Heb er ook altijd gewoon om gereden, mocht ook van de DA.
Kan ze niet in een ander weitje? En dat ze een paar uurtjes per dag in de wat 'vollere wei' gaat?
Ja, ze stond vandaag al in een "kalere" wei en ik heb haar eind van de middag op stal gezet. Ze heeft de afgelopen dagen 's nachts buiten gestaan met het mooie weer dus dat zou ook de oorzaak kunnen zijn in combinatie met het nieuwe gras.
Wat een vervelende verhalen weer. Gelukkig heeft mijn paard geen last van het gras. Hij heeft aleen overal wondjes. Maja eigen schuld, als ik hem zie gaan dan snap ik het ook wel
Eindelijk heeft het geregend. Gisteren de hele dag droog gebleven en het gras begon al geel te worden. En dan vannacht om 3 uur regende het opeens keihard. Maar dat was maar een kwartiertje ofzo. Ik weet niet of dat genoeg regen is voor onze wei.