Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor Dolly
?
Gelukkig dat het redelijk goed met hem gaat 
Gister ging ik dus met Diesel naar het strand, nou hij moet maar beter luisteren
Echt hij kwam op het laatst niet meer..

*
Nja ik zoek dan maar wat anders denk ik
(heb ik toch nog gebeld)
renskek schreef:Mijn moeder doet zelf geen kleine huisdieren, dus ze had even een collega opgebeld. Die zei dat het met rust waarschijnlijk wel goed komt. Ze mag wel pijnstillers, maar niet teveel, want dan kan ze te druk gaan doen.
renskek schreef:Vief, Heel erg veel sterkte!
Onze pup Dolly heeft net een trap gekregen van Sunny. Ik zag het gebeuren. Dolly vliegt altijd echter de paarden het weiland in. We hadden het haar afgeleerd dachten we. Ze bleef altijd netjes wachten achter het hek, totdat ze allemaal in de wei stonden. Sunny deed ik er als laatste uit en in een flits zie ik dat Dolly er keihard achteraan gaat. Sunny schrok en haalde uit, vol tegen Dolly. Dolly lag daar, dus ik meteen mijn moeder roepen. Ik dacht echt dat de pijp uit was. Toen begon ze langzaam weer wat te bewegen en ze kon ook weer wat lopen. Nu ligt ze heel verdwaasd in haar mand te kijken en heeft een hele erge bloedneus gehad.
..hahaha 

Verder was ze dus echt heeel fel. Weet ook niet hoe ze op concours zou zijn en in het bos zou ik het ook niet weten. De eigenaresse zij ook wel dat ze dan heel fel was. Vooral als ze op de barrage moest wachten. Ze scheen ook niet te houden te zijn als ze geen barrage mocht rijden. Had zelf niet veel te vertellen. Was echt rustig blijven zitten, opvangen en dan twee galopsprongen van te voren haar het zelf uit laten zoeken. Je kon haar wel echt vertrouwen. Ook 3 meter van te voren zette ze gerust al af. Toch is wel iets bijzonders dus. Lastig kiezen was het dan toch ook wel. Toch zijn we er wel uitgekomen. Op nummer 1 staat toch wel de vosruin van gisteren. Ik zei ook gisteren kwam ik er zo blij af, gewoon echt een heel goed eerste gevoel
Qua karakter ook echt mijn type en ondanks dat het denk ik niet echt een topper is zoals de merrie (natuurlijk ook niet te vergelijken) wel echt een heel leuk en lief paard! We hebben die mensen net gebeld en ze zullen straks even terugbellen. Zal straks even de filmpjes van deze erop zetten.
!