Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Simmie schreef:Ik ga straks nog maar eens een springles doen. Effe oefenen en kijken of ik dat gepruts van afgelopen week al afgeleerd ben.
Was wel een beetje stressen allemaal, maar heb het allemaal weer gehaald(kon daarna ineens ook nog aan het werk). Kwam er pas om half twaalf vanavond aan toe om even te gaan zitten, de krant te bekijken en wat te drinken. En aangezien ik om half zes al op was kan ik dus wel zeggen dat ik een drukke dag had
GvdT schreef:Souffle is globaal gezien een ander woord voor ruis.Als we medisch bezig zijn wat is een souffle? en een syntonisch geluid? Beide staan genoemd in mijn verwijsbrief voor Utrecht.
). Staat er niet systolisch oid? Dat zou betekenen dat je de ruis hoort tijdens de contractiefase van het hart. En daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen.Citaat:Ook staat er dat ze vermoedelijke p.m.de aorta Ik dacht zelf aan problemen met.
Plaats misdrijf werd ook al op mijn werk genoemdIk neem aan dat mijn DA niet op bokt zit, dus p.m. hoef ik niet als een pm op te vatten
En die heeft van syntonisch ook al systolisch gemaakt zie ik 
en moet vandaag naar Haarlem voor het jaarlijkse congres van de orde van advocaten (vind het net klinken als de heksenvergadering) Komen wel leuke sprekers, Luijtendijk enzo, maar ik heb nog geeeen zin
. Vanavond crosstraining op de manege, heb der nu al zin in! We hebben gistermiddag heel wat leuks neer gezet.

!
Online sprong fijn gisteren in de wei. Vandaag en morgen alleen nog wat rustig dressuurwerk doen. 
!! k*t hoefsmid...
ik zal ook voor je duimen
. Ik hoop voor je dat Joeri vanmiddag goed loopt!!! 
Dus lekker bokken 
Hopen dat het snel over gaat en je alsnog nog mee kan doen in ysselstein!

Echt fijn voor het eerst doet hij dat 
Echt leuke, heb mij 2 maatjes erbij gevonden! 

En kan echt super lopen in de 2e draf
hij is 5 jaar! 
Zo moest het een kwijt
) crossbeschermers voor de voorbenen bestelt, ik had alleen nog maar voor de achterbenen maar nu Yentil meegaat naar Nijeberkoop wil ik ze zeker hebben en ik moest ze toch al hebben.
)