[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 12:38

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 09:59

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 12:12

Hihi hope so!

Sannexspikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 13:58

esje01 schreef:
2-3-4 april organiseert Schaijk weer een training

Ja daar gaan we heen als het kan met rhino. Maar waren een beetje benieuwd naar het niveau als iemand vorige x had meegereden

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:08

Sannexspikey schreef:
esje01 schreef:
2-3-4 april organiseert Schaijk weer een training

Ja daar gaan we heen als het kan met rhino. Maar waren een beetje benieuwd naar het niveau als iemand vorige x had meegereden

Ik heb wel een filmpje van de ‘midden’ categorie, crosshindernissen heb ik B/L gesprongen. En anders misschien op oypo kijken voor foto’s van de lage groep :D

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 09:33

Show show altijs leuk om te zien!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:09

Vorige week voor de laatste keer naar de kliniek geweest voor een scan en we hebben groen licht gekregen *\o/*

Zondag gaan we meteen aan de bak bij stal maarse.

Welke beschermers raden jullie aan?
Prijs maakt mij niet zo heel veel uit.

Ik rijd op dit moment nog met die van qhp, maar wil iets wat beter zit.

Graag in het bruin.

Kwam deze tegen en na wat onderzoek denk ik dat ik maat M moet hebben, helaas is die in het bruin niet op voorraad.

https://www.all-eventing.com/product/14 ... ting-boots

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 14:30

Wat fijn melisje! Zou ze even mailen, kunnen ze vast voor je bestellen. Alleen moeten ze uit Engeland komen dus de levertijd zal wat langer worden daardoor

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:40

Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?
Anders kunnen denk ik een hoop (cross)cursussen niet doorgaan...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:43

manolito10 schreef:
Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?

Is dat ivm rhino?

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:48

SusanH schreef:
manolito10 schreef:

Is dat ivm rhino?

Nee door corona...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 15:55

Ik heb nog niet mee gemaakt dat er ju trainingen zijn afgezegd

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:55

Ik heb ook nog geenenkele training die is afgezegd. En ik hoorde bij ons op stal dat je nu weer met 4 mag lessen ipv 2? Dus ik heb niet het idee dat er wat wordt afgezegd

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:08

manolito10 schreef:

Ik heb het hele bericht gelezen, maar dit niet kunnen vinden. Althans niet in de laatste versie van 8 maart dit jaar.
Vorig jaar wel, toen hebben mijn instructeurs beide geen les gegeven. Nu geven ze wel les.

Fijn Melisje! Had je de conditie al helemaal weer opgebouwd voor je groen licht kreeg?

Remke, leuk om te zien dat ze het springen zo lekker aanpakt! Goed begin is het halve werk!

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:41

kamsel schreef:
manolito10 schreef:

Ik heb het hele bericht gelezen, maar dit niet kunnen vinden. Althans niet in de laatste versie van 8 maart dit jaar.
Vorig jaar wel, toen hebben mijn instructeurs beide geen les gegeven. Nu geven ze wel les.

Fijn Melisje! Had je de conditie al helemaal weer opgebouwd voor je groen licht kreeg?

Remke, leuk om te zien dat ze het springen zo lekker aanpakt! Goed begin is het halve werk!

Oh dan heb ik waarschijnlijk (gelukkig) een oud bericht hierover gelezen, dat scheelt!

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:12

Ja we waren alweer fijn aan het rijden, alleen nog niet wezen crossen natuurlijk. Die conditie is dus niet anders dan anders deze periode :')

baukiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:13

Doen er hier ook ruiters mee met de oefencross van 18 april in Markelo van manege Snorrewind??

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:13

Ik heb dan Renswoude opgegeven :))

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:13

Ik heb een week later opgegeven in Markelo.
Renswoude heb ik niet gezien, even naar kijken..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 06:44

Ik heb zelf graag de Kentucky beschermers. Blijven ook echt heel erg mooi en goed.
De PE heb ik voor erbij en voor galoptraining. Zijn prima, maar wel andere kwaliteit dan Kentucky.

Ik vraag mij af of ze een Schaik nog een keer laten doorgaan.
Heel eerlijk ik ga er ook niet heen, want het is bijzonder discutabel en oprekken van regels.
En dan idd ook Rhino er nog bij.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 08:32

manolito10 schreef:

Qua crosscursus (bij de Schalm) zit ik meer met de avondklok. Met uitstappen, afspuiten, naar stal rijden, modder spullen schoonmaken en opruimen, en dan nog naar huis rijden ben je zo 2 uur zoet als je opschiet. En dan woon ik nog relatief dichtbij...

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 09:52

dat is waar ik had nog niet gedacht aan de avondklok. Hopelijk hebben we dan geen avondklok meer. Zullen ze daar hun tijden niet op aanpassen? Heb je rita al gemaild?

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 10:39

Elise_K schreef:
manolito10 schreef:

Qua crosscursus (bij de Schalm) zit ik meer met de avondklok. Met uitstappen, afspuiten, naar stal rijden, modder spullen schoonmaken en opruimen, en dan nog naar huis rijden ben je zo 2 uur zoet als je opschiet. En dan woon ik nog relatief dichtbij...

Ja ook dat nog...
Ik zit bij de Schalm in de groep die om 19:30 uur begint, dan ben ik no way op tijd weer terug. Misschien mag je hiervoor een eigen verklaring schrijven omdat je voor je paard zorgt?
Ik ga met een gehuurde trailer, die zal ‘s avonds rond 10 uur nog teruggebracht moeten worden :')

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 11:58

streep schreef:
dat is waar ik had nog niet gedacht aan de avondklok. Hopelijk hebben we dan geen avondklok meer. Zullen ze daar hun tijden niet op aanpassen? Heb je rita al gemaild?

Eerder is ook niet echt een optie. Ik heb nu de les waarbij je om 18:00 moet warmrijden. Om dat te halen moet ik al rond 16:00 van werk weg. (Oké met thuiswerken misschien 16:30), maar heel veel eerder vind mn manager niet echt leuk denk ik :o

Voor mijn vroege les en relatief dichtbij gaat het net wel/niet qua avondklok, maar de 2e les, die dus een uur later klaar is redt het sowieso niet.
Bovendien zijn de lessen in groepjes van 5, dat mag met volwassenen sowieso niet. Ik denk dat ze alvast de indeling hebben gemaakt uitgaande van wat versoepelingen, anders wordt de start net als afgelopen jaar wat naar achter geschoven lijkt me.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 14:09

Nee voor het rijden/trainen van je paard mag je niet buiten zijn na 21.00. Alleen voor medische zorg die niet kan wachten. Maar laten we hopen dat de avondklok eraf gaat na het ingaan van de zomertijd. Ik ben ook wel toe aan lekkere lange avonden op stal :j