Ik heb een topic gemaakt van merci der 1e springles

[SPR-ITP] Merci's kennismaking met springles
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R_emkee schreef:Owh heerlijk pattypaard!
Ik heb een topic gemaakt van merci der 1e springles![]()
[SPR-ITP] Merci's kennismaking met springles
Sannexspikey schreef:esje01 schreef:2-3-4 april organiseert Schaijk weer een training
Ja daar gaan we heen als het kan met rhino. Maar waren een beetje benieuwd naar het niveau als iemand vorige x had meegereden
SusanH schreef:manolito10 schreef:Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?
Anders kunnen denk ik een hoop (cross)cursussen niet doorgaan...
Is dat ivm rhino?
manolito10 schreef:Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?
kamsel schreef:manolito10 schreef:Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?
Ik heb het hele bericht gelezen, maar dit niet kunnen vinden. Althans niet in de laatste versie van 8 maart dit jaar.
Vorig jaar wel, toen hebben mijn instructeurs beide geen les gegeven. Nu geven ze wel les.
Fijn Melisje! Had je de conditie al helemaal weer opgebouwd voor je groen licht kreeg?
Remke, leuk om te zien dat ze het springen zo lekker aanpakt! Goed begin is het halve werk!
manolito10 schreef:Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?
Elise_K schreef:manolito10 schreef:Dag allemaal! Ik zie dat vanuit KNHS is bepaald dat er niet meer getraind mag worden door mensen van buitenaf. Weet iemand of dat binnenkort nog aangepast gaat worden?
Qua crosscursus (bij de Schalm) zit ik meer met de avondklok. Met uitstappen, afspuiten, naar stal rijden, modder spullen schoonmaken en opruimen, en dan nog naar huis rijden ben je zo 2 uur zoet als je opschiet. En dan woon ik nog relatief dichtbij...
streep schreef:dat is waar ik had nog niet gedacht aan de avondklok. Hopelijk hebben we dan geen avondklok meer. Zullen ze daar hun tijden niet op aanpassen? Heb je rita al gemaild?