Sneu voor Joey. Leuk dat jullie Bari weer laten dekken Karen!
Jeetje wat beppen jullie veel, valt niet bij te lezen zeg. Moet ook eerlijk zeggen dat mijn hoofd een zeef is en de spanning voor morgen ook al wel aanwezig is. Duimen jullie? Ik heb mijn arbeidsproef van half 10 tot half 12... Hoop zo dat ik niet dicht sla en hem gewoon haal!
Mootje
Geplaatst: 05-07-12 21:47
Haha, me too Mel! Gave hengst, Ka! Waarom hebben jullie voor deze hengst gekozen? Heel veel succes San! Komt vast goed
Hier regent het inmiddels... Weekend ziet er ook niet best uit!
even snel bijgelezen maar weinig puf om een giga lijst te maken. FE beli ook een mocht de verkoop door gaan. marijke vertel de naam maar vast zullen we zeggen wat we er van vinden en lau heeft een abbo op verkeerde mannen.
net 4tal geoefend. ging best lekker. ol was alleen 1e x heel erg heet. 2ex ging het stukke beter alleen 1x een giga bok in de galop. (weer bij de voorlezer) daarna weer naar huis gelopen. Nu even snel wat dingen printen want me ouders gaan morgen een nachtje weg via vakantieveilingen.
Freggle_Edge
Geplaatst: 05-07-12 22:35
Leuk, viertal, al zou het niets voor mij zijn denk ik.
Beli, we gaan er iig nog een paar onwijs mooie dagen van maken! Wat de koper betreft, dat wil je nog ff niet op internet hebben?
Sannn, heel veel succes morgen. Gaat je helemaal lukken. Bel, gefeliciteerd (bijna) en alvast een knuffel. Marijke, jou Pb ik morgen nog even. Laura, blijf vertrouwen houden en laat ze eerst maar eens een tijdje spartelen. Voor Joey ook een knuffel. En de meest genante actie van mij is niet na te vertellen maar ik heb er zelf wel heel hard om kunnen lachen. Welterusten.
Sann: Heel veel succes! FF: Jeetje dat is even schrikken. Noor: Fanatiek hoor! Beli: Dubbele gevoelens dus . Mooi gesproken Laura, mannen moeten niet nadenken!
Ik ben nog even aan het werk in het hotel. Heb vandaag een autootje gekocht, dus vanaf volgende week kan ik lekker zelf overal heen rijden .
Ja! Valt haar allemaal nogal tegen, veel hoofdpijn en als ze iets wil doen gaat het niet. Echt kl0ten!
FE, wat sneu voor Joey Beli, heel dubbel natuurlijk, maar gefeliciteerd met de verkoop
Net kassabijeenskomst gehad, was gezellig, niets nieuws. We krijgen, eindelijk maar toch, een personeelsfeest! Daarna even langs een corsowijk geweest met een vriendin, aangenomen als figurant (omg ) en heel veel gelachen. Ik paste prima bij de groep en mocht vaker komen.