@Henny: ik zag jouw dip inderdaad ook nog vluchtig voorbij komen . Heb niet bijgelezen vandaag, excuus. En heb nu ook geen zin meer. Hakt er wel in zo'n bericht. Noor, ik kan me voorstellen dat dat bij jullie ook extra hard aankomt.
Zou ik mij mogen melden? Begin ook wat te SGW'n met mijn paard.
Allereerst gecondoleerd met wat ik op de vorige pagina las..
Beli
Geplaatst: 12-04-12 23:51
Sorry weet niet of iedereen het wil lezen:
Wij zijn net terug van het van opa. Hij lag er werkelijk mooi bij. Oom en tante met neefje en nichtje waren er ook. Wauw wat mooi zoals kinderen zijn. Voelen aan opa hoe koud hij was. In zijn wang prikken en dan aan zijn eigen wang voelen. Neefje zei: Hey Opa, wat zie je er goed uit! dit staat je beter dan dat blauwe gezicht van gister Nichtje vroeg of hij de groeten wilde doen aan poes(die is ook in de hemel)
Verder BH's ik ga voer die van de primark die zijn prima voor mijn erwtjes
Laura, tineke en rest van de fam, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd beli mooi dat de kinderen er zo open mee zijn. Ik vond het toen allemaal eng.
Wat een ellende zeg van alle kanten voor iedereen die hem nu ff nodig heeft Wanneer gaan er weer leuke tijden met alleen maar goeie berichten aankomen....
bianca1980
Geplaatst: 13-04-12 00:27
Ooooh ik lees net ff snel bij en lees over Laura haar vader, wat verschrikkelijk erg..........
Heb net jullie berichtjes gelezen en dat doet heel erg veel goed. Momenteel is alles nog heel onwerkelijk, maar het is hartverwarmend hoeveel steun en sterkte wij krijgen toegewenst op dit moment van werkelijk alle mogelijke kanten. Heel erg bedankt daarvoor
Was net nog even snel aan het bijlezen, heb al een hele tijd niet in het topic gereageerd maar wil toch even reageren op het trieste bericht over Lau's vader.
Gecondoleerd en heel veel sterkte Laura, Tineke en rest van de familie. Weet even niet zo goed wat te zeggen verder, weet helaas hoe erg het is.
Fijn dat jullie veel steun krijgen van alle kanten, hopelijk maakt het dat - voor zover dat kan - iets draaglijker
texelse
Geplaatst: 13-04-12 02:50
Omg!! Laura, wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte voor jou en je familie. Zit hier gewoon met kippevel, wat onwerkelijk. Van de week hadden we nog heel even contact, en dan nu dit zo onverwachte bericht. Bah, wat is dit naar. Noor en Margreet, voor jullie ook een extra , komt voor jullie in deze tijd dubbel hard over ben ik bang.
Lau Tineke en de rest van de familie gecondoleerd met dit verlies! Wat ontzettend verschrikkelijk dit zeg.
gr_roos
Geplaatst: 13-04-12 05:56
Lau, ik wil jou, je moeder en de rest van de familie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Was echt sprakeloos en geschrokken toen ik het bericht las. Helaas kan ik niet meer voor jullie doen dan heel veel sterkte zeggen
Sim
Geplaatst: 13-04-12 06:12
Laura, wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, Tineke en je familie.
Laura en ook Tineke natuurlijk, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat jullie nog wel "afscheid" hebben kunnen nemen. Heel erg veel sterkte, de komende week is een roes waarin het allemaal wel "gaat" door het geregel en de onwerkelijkheid maar daarna zul je iedereen nodig hebben en juist dan wens ik je alle kracht, aandacht en liefde toe die je nodig zult hebben. Dikke knuffel voor jou, je moeder en de rest van je familie.
Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd. Ben er helemaal naar van. Lau, Tineke en natuurlijk de rest van de familie, heel veel sterkte de komende weken. Noor en Margreet jullie ook sterkte.