[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:23

Sussie85 schreef:
billy1 schreef:
Ik wil heel graag in het ziekenhuis een opleidingsplaats tot operatie assistent bemachtigen maar dat is nog niet zo gemakkelijk. Zeker omdat die opleiding in sept begint en de selecties al geweest zijn........

Ik heb meegedaan bij de selectie voor anesthesieassistent. En dat gaat op dezelfde manier als operatieassistent. Voor een opleidingsplaats beginnend in september moet je in januari uiterlijk begin februari je sollicitatiebrief schrijven naar het ziekenhuis waar je die opleiding zou willen volgen (open-sollicitatie). Voor een opleidingsplaats beginnend in maart moet dat in augustus. Dan de eerste gespreksronde volgt dan in maart of september. Helaas heb ik ondervonden dat het lastig is om ertussen te komen, omdat ze liever mensen die al in de gezondheidszorg zitten aannemen. Dat zijn dan meestal verpleegkundigen die doorstromen. Ik ben tot de laatste ronde gekomen, maar zat niet bij de laatste 3 die de opleiding mochten gaan doen.

Anesthesie lijkt mij ook erg leuk!
Het is alleen zo dat ik niks kan vinden over een opleiding die begint in maart, overal staat alleen september. Van een ziekenhuis hier in de buurt kreeg ik al een mail terug dat wanneer ik voor sept 2012 mee wilde doen ik in dit najaar nogmaals een brief moest sturen...... Maar ik heb naar nog 5 andere ziekenhuizen een brief gestuurd dus er is nog een klein beetje hoop. Na jaren niet te weten wat ik wil, ben ik hier nu bij gekomen en nu wil ik dat ook echt!

Voor mij vanmorgen geen dauwtrappen maar idd dauwslapen :o Vanmiddag met vriendje en hopelijk gaan mijn vriendinnetjes ook nog mee naar after dauwpop, ik ben benieuwd. Het is iig heerlijk weer 8-)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:24

Goedemorgen!

Laura: Dat is schrikken zeg! En succes in Waregem
Noor: Hoe ging de les?
Sann: What was dus een beetje stout.
Mijn Great Pleasure was ook stout vanmorgen, die was uit haar stal ontsnapt (terwijl ze er 2 grendels op heeft zitten) en die zat lekker van het kuil te eten (en van het vlas.... :+ )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:25

Billy: Vriendin van mij is in maart begonnen met de opleiding anesthesie in Zwolle

billy1

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:31

nou dan ga ik ook maar eens ziekenhuizen aanschrijven voor anesthesie ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:49

billy wat leuk dat je voor die opl. gaat.
ik wilde vorig jaar ook voor operatieassistente gaan maar dan moest ik me baan bij de DA opzeggen en dat wil ik ook nog weer niet. Wilde eigenlijk eerst kijken of het wel leuk is. want operaties bij de DA vind ik wel heel leuk maarja in een zkh gaat het toch wel heel anders.
toch maar niet gedaan.

zo ben al weer terug van wedstrijd en baytje sprong foutloos, het stond hoger dan vorige week
ook hadden we veel meer ritme. Nu even foto's en filmpie op pc zetten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:14

Sann @ het zit What in zijn bloed dingen uitvreten en uitvinden...volgens mij kan je hem wel achter het behang plakken af en toe.. ;)
billy @ je hebt PB.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:21

hier de foto's. (filmpie is aan het uploaden)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:48

Sussie85 schreef:
billy1 schreef:
Ik wil heel graag in het ziekenhuis een opleidingsplaats tot operatie assistent bemachtigen maar dat is nog niet zo gemakkelijk. Zeker omdat die opleiding in sept begint en de selecties al geweest zijn........

Ik heb meegedaan bij de selectie voor anesthesieassistent. En dat gaat op dezelfde manier als operatieassistent. Voor een opleidingsplaats beginnend in september moet je in januari uiterlijk begin februari je sollicitatiebrief schrijven naar het ziekenhuis waar je die opleiding zou willen volgen (open-sollicitatie). Voor een opleidingsplaats beginnend in maart moet dat in augustus. Dan de eerste gespreksronde volgt dan in maart of september. Helaas heb ik ondervonden dat het lastig is om ertussen te komen, omdat ze liever mensen die al in de gezondheidszorg zitten aannemen. Dat zijn dan meestal verpleegkundigen die doorstromen. Ik ben tot de laatste ronde gekomen, maar zat niet bij de laatste 3 die de opleiding mochten gaan doen.

Dat heb ik ook gedan naa mijn mening kan je beter eerder beginnen met brieven sturen (oke hier in de rand stad is het wel extreem met de solicitaties)
Ik wilde graag Centrale sterelisatie doen, maar goed volgend jaar weer proberen, operatie assistent is voor mij denk net iet te hoog gegrepen.

Jack liep gister lekker op strand, gaan we dus nu maar meer doen :o

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:17

Mooi dat Jack gister goed liep Corien!
Hoe ging je les Noor?
Hoe is het nou met je broertje Laura? Succes dit weekend.

Ik zit met me neus in de boeken Eind juni tentamens en dan heb ik het druk met SGW's, dus begin nu alvast. Wat heel motiverend werkt is dat het waarschijnlijk (als ik het haal) mijn laatste tentamens zijn! Dan enkel nog stage en ben ik klaar. *\o/*

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:18

Sanngoed bezig!! scheelt het straks ook weer dat je dan 'minder' hoeft te doen :D

Nou ik ben weg!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:43

Ik ben net terug van de stal en behandelronde. Zo meteen maar eens leuke dingen met vriendlief doen, die is een dagje vanuit Limburg gekomen :).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 12:47

@ Billy: hopelijk hoor je nog wat van de andere ziekenhuizen. Veel plezier vanmiddag!
@ Mootje: lekker uitgeslapen dus. E.e.a. weer uitgepraat?
@ Floor: jij ook veel plezier
@ Mendy: leuke foto's! Fijn dat het goed ging!
@ Lau: succes in Waregem en sterkte voor je broertje!!

Mijn les ging ook goed. Alleen maar bezig geweest om hem achter vlugger te maken en dan evengoed mooi gesloten van voor, want dat is precies het moeilijke stukje waar ik steeds tegen aanloop. Ook even met zweepje gereden, dat vindt Jer ontzettend spannend (volgens mij heeft hij in het verleden meer dan eens een pak rammel gehad, aan zijn reactie te zien... arm schaap). Maar hij ontspande al vrij snel en kon ik het zweepje een paar keer aanleggen (aantikken is not done ;) ) en toen was ie pas écht Jerilas :P
Morgen nog een rondje WW, paar sprongetjes maken en even natte voetjes halen. Ga al heel vroeg want daarna nog mesten en 's avonds is de avondwake van mijn opa...

Vanmiddag lekker bbqen met een paar meiden, ga ik even op de (elektrische) fiets van mijn moeder heen en weer :o Ik heb zelf niet zo'n beste fiets... Die schrikt zich nog rot als hij de schuur uit moet :')

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:57

Mendy, leuke foto's!

Lau succes

Noor heeft een Jerilas op stal :D

Floor veel plezier met vriendje!

Ik ben net met paard door het bos gewapperd :):) Was wel lekker! Alleen merkt dat ding op de een of andere manier altijd meteen aan wanneer ik zin heb in een rondje scheuren, dan wordt hij namelijk al helemaal heet. Hij was wel nog een beetje stout op de terugweg. Elke keer als ik iets wilde remmen, begon hij ontzettend te trekken. Een keer gingen we daardoor bijna op onze snufferd, ik wist mezelf nog nét te redden. O:) Verder was hij wel braaf, ook langs de gekke dingen op.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:09

Lau succes in Waregem!
Noor heeft lekker gereden.
Itsme, leuke foto's :)
Annetje heeft lekker in het bos gereden.

Wat is het mooi weer! Vandaag een beetje thuis rondhangen en vanavond ga ik met allebei weer een keer springen, het is lang geleden dat ik springles heb gehad dus ben benieuwd hoe het gaat. :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:36

Goedemiddag.
Xitsme: Leuke foto's, paardje heeft ruim voldoende lucht :D .
Corien: Merk je al veel verschil met je nieuwe zadel, qua verlichte zit?
Sann: Goed bezig zo lang vantevoren al beginnen, je moet me toch echt een keertje leren hoe je dat doet :Y) .
Floor: Veel plezier met vriendlief.
Noor:Die arme fiets van jou :(:) . Wel lekker dat je les zo goed ging.
Annetje: Lekker door het bos gescheurd :D .
Evelien: Veel plezier op je springles vanavond!
Billy: Mijn moeder is zelf al jaren anesthesieassistent en zit ook in een comité dat nieuwe mensen selecteert en aanneemt, ik denk alleen dat Rotterdam een beetje ver uit de richting voor je is.

Ik had gereageerd op een oproepje hier op bokt, net nog even gebeld en ik ga als het goed volgend weekend mee naar Bielefeld als groom in de eensterrencross :D !

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:46

Wat leuk Evie! Met wie ga je mee?

Ik ben inspiratie aan het opdoen voor de living, zag dat de bouwmarkt open is dus misschien ga ik wel laminaat uitzoeken. :Y)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:52

Mara Klaver.

Ik zit hier te spelen met de renswoude horse trials app, je kan live de resultaten volgen :D !
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 02-06-11 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:52

Wat gaaf Evie! Ik had de oproep ook gezien, maar ik moet helaas werken. Veel plezier alvast :D
Eef, Ben je je huis opnieuw aan 't inrichten? Alvast succes met je springles!
Anne is lekker naar het bos geweest...
Floor heeft haar vriendje op bezoek, veel plezier!
Noor, Fijn dat je les goed ging. Veel plezier op de BBQ!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:55

Nope, voor de living van de vrachtwagen. Heb thuis overal hout liggen en dat ligt er prima. :D

Mo, alles weer goed tussen jou en vriendje?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 13:56

Wat leuk, Evie!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:56

Wat leuk Evie, kun je vast kijken hoe het werkt bij een * wedstrijd. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:57

Oh, haha _O-
Hmmm, volgens mij wel... Het moet alleen niet te vaak voorkomen, anders is het snel over denk ik O:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:01

Goedemiddag,

Zo ik heb mijn dressuurles overleefd. Ik was vanaf de 1e stap aan de beurt dus heb aardig af moeten zien. Paard heeft ook hard moeten werken maar uiteindelijk liep zij hoe het moest. Daarna eindelijk weer eens op de ruin gezeten en die liep gewoon goed. Niet onregelmatig of stijf. Hij was ook erg braaf want ik ben zo opgestapt en weggereden. Gio heeft de skippybal ontdekt :D . Foto's met moedersmobiel gemaakt en weet niet of die zijn gelukt.
Renswoude klinkt leuk. Ik ga eens kijken hoe ver het is. Weet iemand hoe duur entree is met de cross. Ik heb toch niks te doen dit weekend.

@ Mistid hoe staat het met je dressuurmood met Meno? Zag dat je woensdag meedoet in Exloo en laat ik die avond nou net moeten jureren :P
@ Bvw arme erik. Hoop dat Gio voorlopig te hanteren blijft als hengst. Momenteel is hij heel ondeugend :D .
@ lau dat klinkt niet best met je broertje :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:03

Caro, je betaalt alleen 5 euro parkeergeld.
Fijn dat je les zo goed ging! Had ze nog de spaanse pas laten zien?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:03

corien gaat weer lekker naar het strand
Sann is goed bezig met nu al te leren +:)+
noor heeft fijn gelest. al is jer bang voor de zweep
annetje heeft door het bos gescheurd
evelien gaat thuis wat hangen en vanavond springles
eef. Ja dat heeft hij zeker. voel er alleen geen verschil ik of nu op een hindernis van 40cm of van 1m aan rij. volgens mij springt hij net zo hoog. Leuk dat je mee mag groomen, had het oproepje ook zien staan
evelien is voor in de vrachtwagen beetje aan het rondkijken wat er in haar living kan

zo net 3 dikke (nouja ze zijn maar 60cm) smalletjes naar de wei gebracht (met tractor uiteraad) hebben we neer gelegt als in-uitje :D
zou vanavond even foto plaatsen die moet ik eerst van mobiel naar pc zien te krijgen
nu even stallen mesten en dan een duik in het zwembad en dan op naar bbq