Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu lekker relaxt op de bank?
) langs om het sollicitatiegesprek + de rekentest te oefenen 
Ga je morgen met Noor mee? Beetje oneervol werk, laarzen poetsen voor een crosstraining 
.
Sinds we hem dikker hebben gekregen paar maanden nadat ik hem had gekocht, krijgen we hem niet meer slank. Hij krijgt niet veel hooi en ik rijd praktisch elke dag. Toch is hij gewoon echt vet.
Ik kreeg die dag ook veel complimentjes over hoe hij eruit zag.
Kun je alsjeblieft nooit meer 'me' in plaats van 'mijn' typen? Ik ben daar zo verschrikkelijk allergisch voor! 
Het was de springles en elk kind vond het geweldig. Ik heb van elk kind volgens mij wel gehoord dat ze zo lekker gereden hadden, dat het zo leuk was of dat ze zoveel geleerd hadden. Ook de ouders langs de kant vonden het leuk.
Ik weet nu wat mij mooi past. En ze gaat in het andere model (twijfel tussen 2 modellen van kentucky - en 1 van pikeur) mijn maten opsturen zodat ik goed kan passen welke mooier staat. Jullie zullen het vast saai vinden maar ik wil niet zo'n kermis jasje... jas wordt donkerblauw, kraag donkerblauw en 2 biesjes langs de kraag, heel subtiel en smal. 1 creme en 1 bruine bies. Voering wordt ook creme kleurig en goud kleurige knopen.. (rij met creme broek en bruine laarzen en bruin tuig) Nog suggesties of denken jullie dat het mooi of totaal niet mooi zou zijn!!! Zeg het dan wel ff!!!

. Ze is niet echt meer formaat schoothondje. Al vind ze dat nog wel erg leuk
. Gister gewogen en ze is nu 10 kilo. Ze blijft erg leuk
.
.