[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:47

rowo schreef:
@ Sim: idd balen, maar t is idd echt glad op de wg nu. Waar moest je ook alweer heen :o

Naar springles. Ritje van 20 minuten met de trailer via binnendoorweggetjes.

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 10:48

TG, Toevallig geen filmpje ervan :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 10:51

Nee helaas niet maar zal het onthouden voor de volgende keer :D

Hoe is het met je pols?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:03

@ Rowo ik vind Uggs ook te leleijk. Kunnen best lekker lopen maar mij niet gezien haha
@ TG klinkt heel grappig van TG

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:18

Goeiemorgen! :brr:

Haha en pastte het Laura?
Klinkt heel interessant Evie! Plaats je het ook nog ergens online ofzo?
Balen dat je les niet door kan gaan Sim!
Beterschap Mo!
Ik vind de Uggs ook niet echt heel mooi, maar ik wil best geloven dat ze lekker warm zijn! Ik doe ze iig niet aan :+
Klinkt erg grappig Karen!

Ik ben snotverkouden. Mam was zo lief me met de auto naar school te brengen, ik wilde op de scooter gaan maar toen ik door kreeg dat het sneeuwde wilde ik graaaag in de auto. Nietsaan dit weer.
Zit nu aan mijn pws. Het vertalen van de engelse sites is een drama, maar aan die sites heb ik wel het meest.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:20

Uggs heb ik altijd al spuuglelijk gevonden. Kan me ook niet bekoren dat ze lekker en warm zitten. Heb echt nooit begrepen dat zoiets afschuwelijks zo duur en zo'n mode-artikel is geworden!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:23

_Sim_ schreef:
Uggs heb ik altijd al spuuglelijk gevonden. Kan me ook niet bekoren dat ze lekker en warm zitten. Heb echt nooit begrepen dat zoiets afschuwelijks zo duur en zo'n mode-artikel is geworden!

Zo denk ik er ook over... Dat zo'n lelijke stukje stof zo duur is. Onbegrijpelijk :?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:24

Het kost 10/20 euro om zo'n paar te maken geloof ik :=
Ik heb ze ook, en ze zijn indd lelijk. :D Maar met dit weer zijn ze wel echt heeeeeeeeerlijk warm en ze lopen super.
Ik heb er overigens niet zo'n megabedrag voor betaald hoor. :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:25

_Sim_ schreef:

Amen! :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:27

_Sim_ schreef:

Mee eens. Al denk ik wel dat ze warm zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 11:29

Ze zijn in de outlet store in Rotterdam voor 50% korting... Het leek volgens de cassiere bij de Bas de Efteling wel, zo druk ;(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:29

Ik heb vorig jaar nep Uggs aan gehad met Carnaval := En heb toen zo'n 3 a 4 uur in de kou buiten gestaan en idd GEEN koude voeten gehad.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:52

Mootje schreef:
Ze zijn in de outlet store in Rotterdam voor 50% korting... Het leek volgens de cassiere bij de Bas de Efteling wel, zo druk ;(

Heb de foto's gezien indd, belachelijk. :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:53

rowo schreef:
Ik heb vorig jaar nep Uggs aan gehad met Carnaval := En heb toen zo'n 3 a 4 uur in de kou buiten gestaan en idd GEEN koude voeten gehad.

Mandy!!?? Hoe kon je dat nou doen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 11:57

Sim, Met carnaval hoor je er toch belachelijk uit te zien ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:57

_Sim_ schreef:
rowo schreef:

Dat ik ze alleen met carnaval aantrek zegt waarsch wel genoeg toch?? :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:57

Ik vind Uggs ook lelijk :P. En VEEEEEL te duur. Ze kunnen nog zo warm zijn, maar dat ga ik niet voor die dingen betalen :=.

Pff, mijn lecture vanmiddag valt ook alweer uit. Lekker is dat, vorige week en deze week zijn aardig wat dingen uitgevallen en we hebben morgen wel gewoon een tentamen daarover :?.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:00

Lelijk zijn ze en ik vind de kwaliteit minder gewordne dan eerst. be nu ook echt aan de warmbats. Net zo lelijk, maar nog fijner :D

Karen: Toga was wel wat groot. Ik weet nog niet of ik advocaat wil worden. Ik wilde eerst notarieel of fiscaal recht doen, maar op aandringen van mijn vader ga ik toch richting het privaatrecht. Wil het liefste straks in het veilingwezen (kunst).

Hier is de wereld wit en niet gestrooid op de weg. Wordt leuk morgen als ik om 9uur college heb.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:02

rowo schreef:
_Sim_ schreef:

Dat ik ze alleen met carnaval aantrek zegt waarsch wel genoeg toch?? :D

:)* Zover had ik nog niet nagedacht!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:11

Ik hoef alleen maar uggs als ze me (bijna) gratis worden aangeboden en ik er niets voor hoef te doen. Dan ga ik ze lekker als pantoffels binnenshuis dragen. Maar buiten zul je mij er niet mee zien!

TG: gekke T! Hier vinden ze de sneeuw ook wel lekker om in te rollen.
Laura: dat klinkt niet als een goed vooruitzicht voor morgenochtend!
Kim: dat is niet fijn. Geen uitleg, wel tentamen.
Mistid: wat lief van je mama om je weg te brengen!

Het is gestopt met hard sneeuwen. Nu is het nog wat fijne sneeuw. Ondertussen ligt er wel een laag van een centimeter of 8. Mijn moeder is nu kijken hoe het met de weiden staat. Waarschijnlijk gaan ze even twee aan twee buiten op de lage wei. Naar de hoge wei moeten ze over een bruggetje of een heel eind over straat. Zijn niet echt goede opties nu.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:16

@ Sussie: zou fijn zijn als ze toch even naar buiten kunnen! Hier sneeuwt het nog steeds helaas :(
Heb je er trouwens al eens over gedacht om bij een rechtswinkel vrijwilligerswerk te gaan doen (als dat bij je in de buurt zit natuurlijk)? Kun je goed ervaring opdoen en staat mooi op je cv. Tis maar een idee ;)

Ga zo alweer weg van mijn werk, moet om half 2 bij de installateur zijn en daarna gaan we door voor een gesprek over de cv-ketel. :roll:

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:24

Noor: hier sneeuwt het ook nog steeds hoor, alleen niet zo hard meer. Ik doe al veel vrijwilligerswerk. Naar de rechtswinkel heb ik wel eens gekeken. De dichtsbijzijnde zit op 3 kwartier afstand. Ik vind dat voor vrijwilligerswerk een behoorlijk stuk en ze vragen best veel uren beschikbaarheid. Dan heb ik totaal bijna een fulltime baan aan vrijwilligerswerk. Vind ik zelf een beetje te gek worden.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:31

Mijn god, wat hebben jullie gekletst gisteren :oo
Ik heb een heel druk dagje gehad gisteren. Werkgroep, daarna gauw naar stal, want de zadelmaker zou komen voor mijn springzadel :D Hij had er 4 bij zich, die allemaal goed lagen. Een Rossner, Schockemohle, Prestige en een RJ. Op de Schockemohle en RJ kon ik echt absoluut niet zitten. Ik had helemaal geen balans en had echt het gevoel dat ik op mijn teugels steun moest zoeken. De Rossner zat ik wel aardig op, maar op de Prestige nog beter! Daar kon ik ook gelijk heel makkelijk in de verlichte zit komen. Helaas was het een bruine, en ondanks dat een stalgenootje het heel mooi vond staan, wil ik toch een zwarte. Gelukkig bestaan ze er wel in het zwart, dus die moet nu besteld worden. Kan dus weer een poosje wachten :+, maar dat is het zeker waard.
Het is een Prestige Versailles, en dit was ook de kleur die hij bij zich had:
Afbeelding

Daarna moest ik me weer heel gauw haasten, want we gingen met de vrijwilligersavond naar Stal Kramer in Oud Beijerland. We kregen een rondleiding, en Siebe ging er nog eentje rijden. Was heel erg leuk! Daarna nog naar een cafétje in Oud Beijerland om wat te drinken. Was wel weer laat thuis!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:31

Er gaan inderdaad flink wat uren inzitten, ook de tijd dat je thuis aan de zaak werkt :j . Ik vond het altijd wel de moeite waard, maar goed da's voor iedereen anders ;)

Het moet gewoon NU stoppen met sneeuwen en gaan dooien, ik wil rijden!!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-10 12:33

Familie Kramer heeft een mooi spulletje, hè?
Wat lijken die wrongen klein. Mooi dat hij goed paste *\o/*