Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gister kwam ik er niet aan toe, maar vandaag liep hij zo fijn
.
.

tientjeh schreef:Avond!
Even een ego berichtje van mijn kant...
SGW rijden is voor mij eventjes afgelopen, in ieder geval voor dit jaar. En het paardrijden zal helemaal wat minder worden, want er komt gezinsuitbreiding. Ik ben namelijk 11 weken in verwachting
Een kleine op komst!!
!
, hopelijk kunnen ze vinden wat het is, want voor de baby lijkt het me ook niet optimaal als de moeder zo ziek is.
heb ik maar even mijn instructeur gebeld, en nu kan ik zaterdag nog even lessen en mag ook gelijk zijn zadel proberen, vriendin waarvan ik vaak het zadel mag lenen is op oefencross, en is ook gelijk een mooi kansje om alvast uit te vinden wat voor zadel ik zelf dadelijk wil aanschaffen
. bianca1980 schreef:WolinLotte schreef:Ik wil Wolin eens gaan proberen op een Myler level 1, MBO2 middenstuk. Ben erg benieuwd.. Wolin gaat nog wel eens tandenknarsen en dan wordt ze totaal niet fijn in de aanleuning.. ik denk dat het kneveleffect niet prettig is van het bit dat ik heb... Vandaar een Myler.. Ben wel benieuwd.
Als je paard tandeknarst ligt het probleem niet per definitie in het bit !!! Bull loopt ook op Myler, maar tandenknarst op sommige momenten zo hevig dat hij bloed. Dit gebeurde ook op andere geprobeerde bitten !!!! Je moet het probleem waarschijnlijk net als ik elders zoeken. Ik ben gaan bijhouden wanneer hij het extreem deed en dat geeft veel meer duidelijkheid. Bij mij dus met name wanneer er teveel paarden zijn ( 3 maal dressuur wedstrijd, alle 3 de keren bloed in de mond). Spanning is dus de grootste oorzaak daarvan bij mij.
. Goede voeding is dus ook erg belangrijk.