...nou Ladyzwien...gefeliciteerd met je aanwinst, dat is niet duur, dus daar kan je nog een hoop plezier van hebben.Hier alles rustig, heb niet echt veel meegemaakt eigenlijk...
Het veulen staat nu heerlijk in de wei met 20 andere maatjes en die gaat supergoed, ben echt blij dat hij niks heeft uiteindelijk.
De paardjes doe ik op het moment wat rustig aan, beetje trainen en weer op weg naar Vlietland...

Dus voor de les even door het meertje gestapt en gekeken of ze goed liep, dat was het geval dus ik ben gewoon naar de les gegaan. Na de les was het been alweer een stuk dunner dus straks weer even kijken hoe het is. Wat een muts ook, ik ga haar nu elke avond binnenhalen want ze vreet zich ook veel te vol ook al staan ze nu in een kleinere wei.
..
Grrrr
.. maarja.. ze heb weer nieuwe schoenen
.
) en we gaan de 30e er al heen en blijven dan overnachten in een hotel daar..
Wat vinden je ouders er eigenlijk van?
Gelukkig heeft je paardje wel nieuwe ijzers.
Waren best streng qua controle (21+ maar dan ben je als meisje toch wel echt in je voordeel. Huppelde zo naar binnen
Ze had geen telefoon of iets bij zich en wist niet eens waar andere vriendin precies woonde (daar bleven we slapen). Laat staan dat ze zijn naam wist
Op gegeven moment waren wij al richting huis zij zou komen maar kwam niet meer. Nog een keer helemaal teruggefietst zagen we haar nergens meer. Sta je dan braaf een uur op je vriendinnetje te wachten... Gelukkig stond ze vanochtend om half 10 wel weer op de stoep, maar ze had het wel even lekker verpest
.. Je wil idd toch dat je vriendin ook veilig thuis komt natuurlijk.. Niks gebeurt hoop ik??