Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben weer van Dusseldorf!! Heb het echt super leuk gehad. We kwamen gisteren aan bij de beurshallen voor een show, bleek de show al afgelopen te zijn en de afterparty was al aan de gang. We zijn daar ff gebleven en zijn toen de stad ingegaan. Eerst een dik half uur lopen voor we bij een kroegje aan kwamen (een Irish Pub). Was echt lachen daarbinnen..
We begonnen met een Jagermeister en een Guinnes (plaatselijk bier?? I don't know, maar het was best lekker). Toen nog een Jagermeister en ik ben daarna maar netjes aan de Heineken gegaan. Na een glas of 5 (halve liters) vonden we het tijd om het Hotel op te zoeken (leuk detail: we sliepen in een hotel waar een 2 persoons kamer, waar wij in sliepen, 335euro kosten). We lagen tegen 3uur nieuwe tijd erin, maar tegen 8uur stonden we wel weer netjes bij het ontbijt!! Wel donders moe, koppijn..
. Vandaag de hele dag op de beurs rond gehangen en net nog bij een luxe restaurant gegeten met z'n allen. Ben nou echt donders moe en ga zo ook maar ff lekker op de bank hangen!!!
ik had ze vanaf kerst ongeveer al en ze gingen er niet uit
nu heb ik t eindelijk gedaan
het waren er maar 30 ofzo, aan de ene kant paars en aan de andere kant blond
. Dat wordt dus mijn nieuwe bit voor de dresuur! Vandaag nog even wat gesprongen en het ging best fijn!
!!
Dat wordt dus op school leren want ik ken het nog niet
goeiemorgen
. Ik had eigenlijk in de planning om 9 uur op bed te liggen. Maar het liep echt heel erg uit
.
. En toen kwam ik het parcours binnen, reed een rondje, groete en begon. Hij sprong hindernis 1 fijn
(zonder te willen kloten of wat dan ook wat hij meestal de eerste parcours doet). En toen ging de bel
. Ik had m'n naam niet gezegd en niet gegroet, dus hun niet gebeld. Baalde dus wel. Naja gegroet heb ik wel (ik stond niet voor het juryhokje maar gewoon midden in de bak, miss dat ze het daarom niet gezien hebben). En de bel, tja zal dan wel niet gegaan zijn
.
.
. Ging dus beetje slordig af entoe
. Maar hij sprong heel braaf
. Had 1 balkje.
.

nu nog een keer tijd om ze uit te gaan proberen ...
)

Lielle schreef:ik heb dus de minutenfunctie, ik weet waar ik steeds moet zijn rond die tijd, dus ik weet ook of ik te snel of te langzaam rijd.
) me opgespoord had realiseerde ik me dat ik hier wel heb geprobeerd bij te lezen maar dat ik de laatste dagen erg weinig meegekletst heb.
Verslag staat in het verslagentopic (duh...
)
Goeiemorgen!