[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:51

Hopelijk helpt de fysio! Ik heb de M1 toendertijd helemaal uitgereden en wou nog niet over naar de m2. Maar had helaas 21 winstpunten, net voordat ingevoerd werd dat je er 30 mocht hebben.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:52

oh ja toen moest je wel idd!
ja ik hoop het ook, voor de rest kan die alles wel voor het m2. dus ja maar heb geen haast hoor haha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:58

m2 vind ik een rot klasse, de m1 is veel fijner. Zulke onlogische stukken zitten er in de m2.

Maar ik ga de paarden eens hooi doen en lekker op de bank liggen. Ben behoorlijk moe!

Morgne komt Passau al hierheen dus heb ik alle 3 de paarden die ik rijd aan huis staan. Ideaal!

Doei!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:22

Hallow!! Doei! Ik ben weer van Dusseldorf!! Heb het echt super leuk gehad. We kwamen gisteren aan bij de beurshallen voor een show, bleek de show al afgelopen te zijn en de afterparty was al aan de gang. We zijn daar ff gebleven en zijn toen de stad ingegaan. Eerst een dik half uur lopen voor we bij een kroegje aan kwamen (een Irish Pub). Was echt lachen daarbinnen.. Haha! We begonnen met een Jagermeister en een Guinnes (plaatselijk bier?? I don't know, maar het was best lekker). Toen nog een Jagermeister en ik ben daarna maar netjes aan de Heineken gegaan. Na een glas of 5 (halve liters) vonden we het tijd om het Hotel op te zoeken (leuk detail: we sliepen in een hotel waar een 2 persoons kamer, waar wij in sliepen, 335euro kosten). We lagen tegen 3uur nieuwe tijd erin, maar tegen 8uur stonden we wel weer netjes bij het ontbijt!! Wel donders moe, koppijn.. Boos! . Vandaag de hele dag op de beurs rond gehangen en net nog bij een luxe restaurant gegeten met z'n allen. Ben nou echt donders moe en ga zo ook maar ff lekker op de bank hangen!!! Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:29

klinkt leuk BV Haha!
ik ben eindelijk weer extension-loos Haha! ik had ze vanaf kerst ongeveer al en ze gingen er niet uit Tong uitsteken nu heb ik t eindelijk gedaan Haha! het waren er maar 30 ofzo, aan de ene kant paars en aan de andere kant blond

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:33

Hallo allemaal!!!

Ik heb een heerlijk paardenweekendje gehad. Zaterdag had ik hercules op een K&K scholingsbir gereden en daar liep hij best fijn op Haha!. Dat wordt dus mijn nieuwe bit voor de dresuur! Vandaag nog even wat gesprongen en het ging best fijn!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 07:11

eerste Cool!!
ik heb zo mijn eerste toetsen, duits en biologie.. dus ga nog een uurtje naar school om te leren =S
wens me succ6, dat heb ik wel nodig.. tot vanmiddag! Doei!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 07:35

Tweede!

Snoekiej: Succes ermee!

Ik moet van 9 tot 12 eerst stage lopen en dan heb ik om half 5 pas tentamen van Filo.... Dromen Dat wordt dus op school leren want ik ken het nog niet Clown

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:09

Doei! goeiemorgen

Was gister pas half 11 terug van de wedstrijd, dus had geen zin meer om nog vehaal te typen Knipoog. Ik had eigenlijk in de planning om 9 uur op bed te liggen. Maar het liep echt heel erg uit Nagelbijten / Gniffelen.

Met losspringen ging die heel fijn *LOL*. En toen kwam ik het parcours binnen, reed een rondje, groete en begon. Hij sprong hindernis 1 fijn *LOL* (zonder te willen kloten of wat dan ook wat hij meestal de eerste parcours doet). En toen ging de bel Lips are sealed. Ik had m'n naam niet gezegd en niet gegroet, dus hun niet gebeld. Baalde dus wel. Naja gegroet heb ik wel (ik stond niet voor het juryhokje maar gewoon midden in de bak, miss dat ze het daarom niet gezien hebben). En de bel, tja zal dan wel niet gegaan zijn Nagelbijten / Gniffelen.
Toen het 2e parcours nog. Dus ik voor het juryhokje gaan staan, me gemeld. Duidelijk gegroet.Ik stond nog niet stil of de bel ging al en ze riepen al om wie ik was Clown.
Hindernis 1 en 2 gingen goed. Bij 3 twijfelde hij wat, maar sprong wel. Ik verloor mijn beugel. En vanaf toen heb ik de rest van het parcours met 1 beugel gesprongen Clown. Ging dus beetje slordig af entoe Schijnheilig. Maar hij sprong heel braaf Lachen. Had 1 balkje.

Was wel blij, hij had geen 1 keer in het parcours dat hij weer met zijn streken begon. Hij leert het nog wel Cool

En zometeen weer lekker naar school Clown.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:32

goeie morgen dames....
Zo hey, er is weer veel gekwekt zie ik, iets teveel om bij te lezen...

Ik heb op de site van Etten leur veel nieuwe hindernissen voorbij zien komen. Zit dat bruggetje ook in de B?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:35

Die brug is tot nu toe altijd optioneel geweest voor de B. De hoofdsprong is een wit stijltje aan de rechterkant van de brug.
Maar, nu met die reglementswijzigingen, heb je best kans dat voor de B alleen de stijl geldt en dat de brug dus niet optioneel is.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:40

Goed van je 2e parcours Kim!! OK dan! Echt balen van het 1e parcours maar goed, het is in ieder geval een ruiterfout en niet de schuld van het paard Knipoog

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:42

goeiemorgen!!!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 08:46

Doei!

Heb echt beroerd geslapen vannacht, sliep pas om 2 uur ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Blijf vandaag thuis, tegen de tijd dat ik op school ben heb ik niet zoveel belangrijks meer.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:17

Ik heb mijn crosshorloge!!!!!!!!!
Ik ga van de week maar ens oefenen om te kijken wat ik het prettigste vindt. minuutpiep of aftelfunctie, ik denk de laatste....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:28

Ik doe ook altijd de aftelfunctie, vind ik zelf het prettigst rijden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:33

ik heb dus de minutenfunctie, ik weet waar ik steeds moet zijn rond die tijd, dus ik weet ook of ik te snel of te langzaam rijd.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:33

Goedemorgen allemaal. Clown

Meld me ook weer eens.
Tussendoor lees ik wel bij, maar ik kan niet altijd reageren.

Ik heb ook mijn crosshorloge binnen en de nieuwe NEW Airflow beschermers... Tong uitsteken nu nog een keer tijd om ze uit te gaan proberen ... Boos!

Komt vanzelf... in ieder geval gaat het wat beter lukken nu de tijd verzet is.

Nu nog even van mijn spierpijn af... Verdrietig
(Heb afgelopen weekend laminaat gelegd... krijg je pijnlijke knieeen van en spierpijn in je bovenbenen en kont.... Verdrietig Verdrietig Verdrietig )

Maar ook dat gaat wel weer over... Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 09:51

Nick; dat is toch het paard wat je zus cadeau zou krijgen? Jammer dat ie dan toch weg moet. Ik zou hem doorrijden en dan op sporthorses zetten.

Danique; gefeliciteerd. Derde van Nederland is knap hoor!

Snoekiej; lief veulentje Ja

GvdT; wat een doos zeg. Je paard aan een rijdende trailer vastbinden Boos!

Ik ben heel blij met het extra uurtje licht per dag! Heerlijk.
Gisteren heb ik met Kaatje gesprongen. Een steiltje van 90 cm. Best goed van mezelf Haha!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:03

Lielle schreef:
ik heb dus de minutenfunctie, ik weet waar ik steeds moet zijn rond die tijd, dus ik weet ook of ik te snel of te langzaam rijd.

Dat lijkt me toch wel moeilijk, want niet in elke cross staan er van die afstandsbordjes....
strategisch is het wel beter.
Ik wil daarom juist ff oefenen op het goede tempo aan te houden, want ik wil niet zoals sommige ruiters volluit gaan en dan het laatste stuk moeten inhouden.
Ik heb altijd al de nijging te hard te rijden....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:05

daarom loop ik ook wel met GPS, en ik weet inmiddels redelijk welk tempo ik moet rijden. Maar de meeste crossen hebben volgens mij wel afstandsbordjes.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:07

Pas toen ik las dat Simmie (lief van je dat je me miste Knipoog ) me opgespoord had realiseerde ik me dat ik hier wel heb geprobeerd bij te lezen maar dat ik de laatste dagen erg weinig meegekletst heb.

Gomir (toch?): Handige muts zeg, ik zie het al voor me, paard aan de trailer en rijdn maar. Dat we daar zelf niet op zijn gekomen! Clown

Kim: Fijn dat het springen nu wel goed ging! Alleen jammer van je eerste parcours. Maar toch goed dat-ie niet liep te vervelen aan het begin! OK dan!

Ollie heeft gisteren gewonnen in Chaam! Go jij! Go jij! Verslag staat in het verslagentopic (duh... Rolleyes )

Edit: ik heb gisteren ook een crossklok gekregen en heb de aftelfunctie gebruikt. Vond ik heel handig. Heb nog niet de tijd gehad om me in de andere functies te verdiepen, maar ik ben er erg blij mee!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:26

Doei! Goeiemorgen!
Heb van 12 tot 2 tentamen wiskunde.. Boos!

Kim; jammer van je eerste parcours. Gelukkig sprong ie de 2e wel fijn Lachen
Ollie; super!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:29

Netjes Ollie Ja

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:39

Als ik al die verslagen lees van de Chaam-gangers krijg ik wel weer de kriebels! Ik moet alleen nog wachten tot het najaar Koe