Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biertabje schreef:haha dat had ik nog niet eens gelezen!! das wel leuk! want ik heb net nog even gemeld aan iemand die vroeg waarom ik mijn paarden niet mee had naar springles, toen zei ik dat ik alleen nog maar aan dressuur deedhier het bewijs
Lielle schreef:Ik ga trouwens vanmiddag parachutespringenDus als ik het hele weekend niet meer online ben, is het niet goed gegaan
Lielle schreef:Leuk trouwens dat jullie wat enthousaister reageren, de meeste mensen roepen alleen maar "iek, dat is eng".
Scum schreef:Bungeejumpen zou ik wel durven. Maar ik geloof niet dat ik daar nou echt een kik van zou krijgen.
Lielle schreef:Een medemod vertelde trouwens net dat zij ooit een koper had gehad voor een paard, die met parachutespringen een gedeeltelijke dwarslaesie had opgelopen. Ze crosste wel nog steeds, kwam uit de buurt van Leiderdorp en verkende de cross in quad. Mij zei het niets, jullie wel?
gomir schreef:Wel!
Ik dacht al dat ik gek geworden was![]()
Kwam haar een keer tegen met Nirvana en toen begon ik te praten. Kende haar ook wel, maar had de link niet geled(ben een koe met gezichten) dus begon vrolijk met 'de dijk maar weer eens overgekomen'. Ze keken me al zo dom aan