Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Godzijdank is lochristi niet te ver qua afstand en moet ik enkel mijn eigen proefje rijden vandaag.
Ferro heeft dezelfde blessure. Ik gebruik ice vibe boots (in de winter back on tracks), klei, arnicagel en geef MSM poeder bij. Helaas al ervaring met 2 peesblessures door zichzelf aan te tikken.
.
meteen kapot. en steek er wel ook niet de icepacks van de ice vibe zelf, die zijn niet zo goed. Ik steek die er tussen van Stübben, dat zijn de enige goeie vind ik.
.
ik ben wel stiekem jaloers op alle wedstrijden die gereden worden maar ja het zal wel terug komen
. natuurlijk ook voor 1m30 bijna 2 uur vertraging om 21 uur zijn ze aan de proef begonnen in kunstlicht. wij zijn rond 23 u vertrokken en dan moest de barage nog beginnen ( je leest het goed
het was aparte barage :p)
we zullen het warm hebben deze winter met alle balken die hij had :p geen ruiter fouten maar wel een lomp paard. Maar je kan het paard ook niet kwalijk nemen als hij nooit oefent op het springen.
was vreselijk warm, al dat stof, hij was nukkig en ik moe/duf.... Ben eigenlijk content dat het seizoen er bijna op zit. Al die dressuur steekt beetje tegen.

dan is het niet zo saai.
1m25 dat is hier al een tijdje geleden
heb er ook het paard en de ambitie niet meer voor