[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:01

Laura ik kan er niet anders dan mee instemmen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:09

Haha, ja he! Ben echt geen mannen hater ondanks ' mijn abonnement op klootzakken' (aldus mijn zus), maar ze zijn gewoon echt vreemd en egocentrischer dan vrouwen. ZegtRim ook altijd ik snap jullie vrouwen niet, jullie denken zelden eerst aan jezelf, maar vaak eerst aan een ander of je partner. Dat was volgens hem de omgekeerde wereld :')
Maar het gaat pas echt fout als mannen gaan nadenken over de dingen des levens. Echt degene die dat mannen heeft wijsgemaakt moet in de hoek gaat staan. Ik bedoel, mannen moeten daar niet over nadenken. Die moeten werken, geld verdienen, stoer en mannelijk zijn, maar de diepe levensgedachten moeten ze over laten aan de vrouwen, want het komt niet goed als mannen gaan nadenken.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:12

haha zodra mannen na gaan denken gaat het AL-TIJD fout, ik spreek uit ervaring :Y)
Niet eens tijd om je abbo op te zeggen :+

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:15

Hoop niet dat jouw abbo stilzwijgend verlengd wordt Laura ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:18

gr_roos schreef:
Ik kom net mijn onder buurvrouw tegen. Heeft ze zo'n blije doos in der handen en bijbehorende buik. Ik ben waarschijnlijk heel negatief, maar ik vrees het ergste. Bij het meisje zijn ze meerdere malen de bewoners in het portiek af gegaan om geld voor babyvoeding en luiers (eerder bier en auto onderdelen) te bietsen. Heb toen al duidelijk gemaakt dat ik niets leen. Waarom begin je dan aan een tweede als je van de honger geen ontlasting hebt om te schijten. Ik snap zuks echt niet en werken is er ook niet echt bij.

Hoe minder geld, hoe meer kinderen. Vind dat altijd zo vreemd.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:22

Kinderbijslag?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:24

Prachtige wetenschap hier! :+

Joey belde mij vandaag om 3 uur op dat hij zo blij was, eindelijk vakantie en hij zat al in de taxi dus zou vroeg thuis zijn. Een kwartier later belt hij weer op. Ik was bij een klant, neem snel even op en zeg: Ik bel je zo terug oke? "Oke" hoor ik aan de andere kant van de lijn. Na 10 minuten weer de telefoon, ik was net weer in mijn auto. Verteld Joey doodleuk dat hij zojuist een ongeluk had gehad met de taxi en dat hij zich enorm beroerd voelde. Arme kereltje. En dat zegt hij dan dus niet meteen, nee hij hangt eerst nog netjes weer op omdat zijn moeder aan het werk is. :o Heb hem maar even uitgelegd dat hij bij dringende zaken altijd mag storen. }:0 Taxichauffeuse maaktte zich wel zorgen om hem maar hij wilde naar huis en niet naar het ziekenhuis. Ik me een rotje gehaast om optijd thuis te zijn en kwam gelukkig tegelijk met Joey thuis aan. Je wilt zo eenguppie ook niet alleen thuis laten komen na zo een aanrijding. Rondje dokter geweest, conclusie is lichte hersenschudding en zijn nek is erg pijnlijk. Die spieren hebben een flinke optater gehad en zullen voorlopig gevoelig blijven. Lopen met rugzak tijdens scoutingkamp was niet aan te raden volgens de arts. Gelukkig is de scouting erg meelevend en mag hij de hike lopen zonder bepakking. Nu ff snel opknappen zodat hij zaterdag wel mee kan op kamp.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:24

Zoveel is die kinderbijslag toch niet? haha! Nog een reden om geen kinderen te nemen, kost veel te veel geld. ;)

Edit:

FE, dat is schrikken!!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:26

oooh F_E wat sneu, maar wat een schatje hoe hij reageert. Wens hem maar beterschap!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:27

Ze zijn nog altijd goedkoper dan paarden ;)
Vroeger had ik altijd "paardenbijslag" van mijn vader, maar die mooie tijd is helaas voorbij. -O-

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:29

FE wat sneu voro Joey

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:30

FE: wat ontzettend sneu!! Hopelijk is hij zaterdag een beetje opgeknapt, en kan hij zich redelijk bewegen, want er zal wel een portie spierpijn volgen. Sterkte voor en met hem hoor.

Verder wel bijgelezenk, maar ik heb mijn vorige bijleesactie "nog in de benen", dus ik sluit me even bij iedere bijleesactie aan :o

Maar stomme opmerkingen, tja, hoeveel wil je er?? Ik ben natuurlijk gek dat ik het hier neerzet, maar mijn stomste opmerking ooit: Aan een surinamer vragen "heeft u een zonnebankje op zolder?"......

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:39

Zonnebank, hoe kom je erop. _O-

Ik ben ook een kei in dingen zeggen zonder na te denken. De laatste waarbij ik graag door de grond was gezakt was tegen Arie zijn Collega genaamd Kaj, onthou de naam. We hadden het over diverse landen, dat we graag naar Griekenland gaan, want de grieken zijn zulke leuke mensen. spanjaarden wat stug, bla bla. En Kaj gaat met regelmaat naar Duitsland. Dus ik zeg: Dat trekt mij nou helemaal niet, dat vind ik zulk onsymphatiek volk.... Kaj zit dus veel in Duitsland...bij zijn ouders en overige familie. :o Gezien de naam en Arie zijn eerdere verhalen en Kaj zijn accent had ik dat natuurlijk wel geweten, maar ja, dat krijg je als je te snel zegt wat je denkt. |o
Laatst bijgewerkt door Freggle_Edge op 05-07-12 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:40

Arme Joey :(:)
Hihi, me too... Dat is vlak voor ik mijn paard verkocht afgeschaft, maar dat was toch wel wat meer dan de kinderbijslag. In mijn tijd was het 450 gulden per kwartaal, mijn zakgeld/kleedgeld :Y)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:44

Knuf voor Joey FE!

In de categorie domme opmerkingen... Zaten met bevriend stel te eten en het ging over namen waarop ik eruit flap dat ik ... (maak de fout niet nog een keer) echt een baggernaam vind. Zegt de vriend van mijn vriendin heel beteuterd.... zo heet mijn moeder.... :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:47

Haha, Beter je moeder dan je kind :')
Jullie foute/domme/stomme opmerkingen zijn nog aardig tam, hoor!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:52

Nou de mijne met de klant zonder hand vergeet ik ook nooit! En de duitser die zn merrie op kwam halen O:)

Ben erg benieuwd wat jullie straks van de naam van onze beeb vinden :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:57

:wave:
Hele dag heisessie gehad, was erg leuk, maar ben kapot. Lijk ook tegen griep aan te hikken -O- .
Arme Joey :(:) :(:) :(:) . Aan de traumeel!
Texelse: die zonnebank :') .

Ga nu vlug Giga binnen halen, anders lost ze op in de regen en dan snel eten en daarna naar de manege :evaw: .

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:04

Mirte gaaf dier zeg!
Tja geen geld en kinderen is natuurlijk geen combi... sneu voor de kiddies.
Ahhh FE wat een dapper kereltje is Joey! Hopelijk knapt hij snel weer op en kan hij leuk doen op kamp.

Blunders begin ik maar niet over,,,, zijn er echt te veel en allemaal even schaamteloos...

Onze buurman is marinier maar daar loop ik niet echt warm voor.... Doe mij maar een simpele boer hahaha!
Ben het zeker met jullie stelling eens over de mannen vs vrouwen kwestie!

De lucht begint hier nu echt serieus donker te worden, hopelijk een flinke bui... Koelt de boel weer lekker af!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:34

yo.....,

'man meld zich', mooie vooroordelen weer :P moest nogal lachen om laura's verhalen...
@ FE: sneu van je zoontje zeg..., gelukkig lijkt het mee te vallen, snel opknappen in elk geval

ik wil nog steeds regen/afkoeling...

het mooie aan vooroordelen is dat ze niet altijd kloppen, en anders wil ik best een van de weinige uitzonderingen zijn...

over blunders etc..., die heb ik nooit, maar daar ben ik ook man voor ;)

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:38

Jeroen hier al lekker een natpak van de regen.... Ik zal het zo richting jou sturen.

Uiteraard zijn er uitzonderingen maar ik heb hem nog niet gezien hahaha!
Ik neem genoegen met "mijn" Jeroen zijn trekjes hahaha! Hij heeft het ook niet makkelijk met mij denk ik maar zo.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:02

Roos en Caro, Dulf vd Bisschop :)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:15

Mooie hengst Karen! Hoe gaat het met je twee jarige?

Edit:

Net een stukje bonje met de buren gekeken, wat een gestoord wijf. :=

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:20

Ik had er nog 3 bomen bijgezet!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:30

We gaan waarschijnlijk de 15e kijken Eef, hopelijk is ze wat gegroeid!