Het is ook wel saai Lau, zo'n operatie met een ruggeprik. Ook weer sterk afhankelijk hoe open en toegankelijk de anaesthesist en ortopeed zijn natuurlijk. Houden die je een beetje aan de praat en leggen ze van alles uit, dan valt het misschien weer mee. Maar niets mee krijgen, en wakker worden als het klaar is, heeft ook wel wat.
Veel plezier morgen Noor. Wij gaan volgend weekend. Jammer genoeg is het niet bekend waar we heen gaan. Geen idee waar ik me op moet verheugen dus (en of dat moet)
De regen weet ik niet precies hoe dat voorspeld is. Omdat de menners dit weekend hun smw hebben, heb ik op weer.nl gekeken, en dan op plaats. Geen idee hoe het in de rest van het land is, maar hier ziet het er niet goed voor ze uit. Van zaterdag op zondag 10 mm, en zondag zelf 15 mm. En zaterdag ook gewoon regen. Ze dressuren op het land tegenover de manege, waar wij ook wel het parkeren, springen en de dressuur gehad hebben, en dat kan niet zo veel water hebben, dus ik hoop het beste voor ze.
Voor deze kant van het land is het pas voor zondag voorspeld, ik kan vanmiddag nog lekker in het zonnetje crossen. Zondag dan wel meteen 13 mm voorspeld, de tripalon van Bussloo zal wel (letterlijk en figuurlijk) in het water vallen. Bah bah....
Evelien ook veel crossplezier vanmiddag!
bvw
Geplaatst: 16-09-11 08:34
Goeiemorgen
_Noor schreef:
" liever de regen in het noorden dan in het zuiden deze keer
Hier is het prachtig weer, helaas zou het dit weekend bagger worden. Naja dat wordt dus natregenen op het paard. Gister beide ff gereden en vandaag hebben ze vrij ivm bbq.
@ Texelse fijn dat je een goede nacht heb gehad. @ TG veel plezier @ Lau sterkte vandaag. Verder iedereen werk ze.
Ik ga zo paard maar eens klaarmaken en dan op naar Dorpen. Scheelt dat het maar 40 minuten rijden is. Betalen en crosslopen. Op de brief stond dat er 31 mensen zich hadden opgegeven dus we zijn op tijd weer klaar. Begint om 1500. Morgen om 8u begint de dressuur en 1100 het springen. Voor 1400 de uitslag. Wel fijn die planning want tot nu toe heeft men er altijd aangehouden.
Iedereen die vandaag de kans en gelegenheid heeft om wat dat ook buiten te doen met zijn/haar paard, heel veel plezier gewenst, want wat is het daar nu een perfect weertje voor. Super!!!
Lau heel veel succes vandaag! Texelse, beterschap! Klinkt heel pijnlijk! Dat is nog eens mooi, zoveel deelname aan boekelo!
Gister even wat sprongetjes gemaakt op Uk. En projectje voor het eerst gereden. Zit nog een hoop werk aan. Klein sprongetje gemaakt, lag er zowat voorover af. Machtig, wat een springen doet dat beest! Zondag er weer op. Even flink aan het trainen en dan kan ie een keer mee in BB.