Pffft, ben echt onwijs geschrokken net.. Ik was in bad geweest, en daarna ging ik nog even douchen (erg nutteloos, maar doe ik altijd). Toen ik even onder de douche stond voelde ik me ineens heel erg slap, dus ik dacht van: nou, dat word vroeg slapen, ben toch wel erg moe. Toen ik onder de douche vandaan stapte werd ik na een paar passen heel erg duizelig, dus ik greep me vast aan de douche en ging op de wc zitten. Het was echt heel erg wazig voor mn ogen, ik zag niets helder, alleen waas. Na een paar minuten dacht ik dat ik beter snel mn haren kon drogen en in mn bed kon gaan liggen, maar toen werd ik nog veel en veel duizeliger, dacht bij mezelf dat ik water moest drinken, dus ik 2 slokken water, werd ik heel erg misselijk.. Ben snel naar mn kamer gelopen (nog steeds niets ziend) en ging op een stoel zitten. Daar voor mijn gevoel een half uur gezeten, werd alleen maar duizeliger en misselijker, wilde mn moeder bellen, maar ben toen toch maar op mn bed gaan liggen. Toen ik op mn bed lag ging het na een paar minuten wel weer. Ben nu nog wel slapjes, dus ga zo naar bed.. Vond het echt doodeng. Had het vandaag nog met iemand over een ziekenhuisserie die ik kijk (House m.d), en toen ik in bad zat had ik best wel rare hartkloppingen (heel hard&meteen na elkaar), dus ik dacht echt even dat ik niet zomaar een beetje duizelig was.