Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GvdT schreef:Balen van de pony zegTalida, Rabette gaat goed, moet vrijdag en zaterdag mee naar Princehage en dan rustig een paar weekjes afbouwen.
Pony gaat iets minder, die loopt al een week niet helemaal radHet vervelende is dat ik ook niet echt kan zeggen waar het nou zit.
Ik zal wel eens kijken of het te plannen is naast mijn co-schappen, durf nu niet te ver vooruit te kijkenCitaat:Gomir, Ot vind het vast wel gezellig om een rondje indoor te crossen. Kan ie allemaal goed over zienEr zijn iig geen enge bomen onder weg
Heb je nog foto's van dat witte monster gemaakt![]()
jollyjoker schreef:Ben er ook erg happy meeGomir: Gaaf dat die kleine het zo goed doet!!!
Citaat:Donderdag gaat Alive verhuizen en gaan we de Cocktail merrie ophalen(gomir, je moet snel een x buurten hoor!!)
En over 3 weekjes gaan Blow & River weg![]()
Salme gaat deze week naar Alice en dan wordt het weer rustig!![]()
Wel een volle stal maar ach...................................................
Anne_ schreef:Goh wat zijn de bejaarden vroeg uit de veren!
Yolien schreef:Sue Bengtson heeft blijkbaar nog niet de ervaring die ze zou moeten hebben om op de OS te mogen bouwen, ach ja ze vechten het maar uit. Om ons daar nu al druk over te gaan maken, duurt nog 6 (!!) jaar.
Tegen die tijd rijden er misschien mensen aan de top die nu nog niet eens op een paard kunnen blijven zitten, ghe ghe
Anne_ schreef:Waar laat je haar anders doen Gomir?
Biertabje schreef:jammer dat je geen foto's hebt gemaakt Gomir. welke plaatst stond ze nu ook alweer?
Biertabje schreef:ik stap een deze dagen weer op de Animo... zal wel wat rodeo opleveren