Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talida schreef:Ik heb er 2 gedaan, 1 van die grote wal op (of af)(of telt ie niet?) en eentje in de hoek op de renbaan, met boomstammetje aan het eind.
vind het echt jammer dat zo'n terrein niet bij ons in de buurt is (lees: dat je daar gewoon zo heen kan stappen), dan zou ik het wel weten!
andrea16 schreef:Zo wat hebben jullie bijgemutst!!
JJ: gefeliciteerd! Leuk veulentje!!
Ben wel benieuwd naar de Renswoudefoto's, of staan die in een ander topic?
miss_jumpy schreef:Elke wal telt!
En inderdaad, als je dit gewoon in de buurt had zou helemaal lekker zijn!
Ik heb jou trouwens helemaal niet gezien gister??
Talida schreef:kwam omdat ik in die greppel lag!![]()
heeft vlietlanden greppels? en waar kan ik erom heen?
miss_jumpy schreef:Talida schreef:kwam omdat ik in die greppel lag!![]()
heeft vlietlanden greppels? en waar kan ik erom heen?
![]()
![]()
![]()
ik heb wel twee paarden zonder ruiter voorbij zien galopperen, maar dat was niet Talida volgens mij![]()
Nope, geen greppel in de oefencross!
TypicalDutch schreef:Voor diegene die een rode springschoen zijn verloren in de waterbak in Renswoude, we hebben er zaterdag 1 opgedoken.
Scum schreef:Volgens mij niet in de B Talida. Lijkt me ook niet iets voor in een oefencross.
Talida schreef:Scum schreef:Volgens mij niet in de B Talida. Lijkt me ook niet iets voor in een oefencross.
Nooit niet in de B, of hier niet in de B?
Anders heb ik namelijk een goed excuus om dat voorlopig even van het programma te halen, niet dat we B gaan starten hoor!
Is een trakhenertje makkelijker dan een kale greppel? Want die deed ze de eerste training wel gewoon goed. En ze springt ook zo over knalblauwe nepsloten, dus ik snap het niet![]()
GvdT, goed nieuw wel dus, hopelijk loopt ze vrijdag helemaal goed!