viefdepief schreef:Ik ga niet naar Leidschendam, wie gaan er allemaal wel?
*zwaait* IK
Wordt mn allerlaatste oefencross met de pony en met mn paard duurt het nog wel even voordat ik kan gaan crossen.. dus we gaan lekker een laatste rondje rijden Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
viefdepief schreef:Ik ga niet naar Leidschendam, wie gaan er allemaal wel?
Wordt mn allerlaatste oefencross met de pony en met mn paard duurt het nog wel even voordat ik kan gaan crossen.. dus we gaan lekker een laatste rondje rijden
Resultaat; foutloos rondje maar 1 strafpunt voor tijdsoverschrijding
Vond het wel vreemd want ik reed een normaal tempo zoals ik altijd doe. Misschien ben ik ergens buitenom gegaan ofzo, anders zou ik het ook niet weten. Maar er waren wel meer met tijdfouten. 

lubbie schreef:Simmie schreef:Missmuts: fijn dat je met Oeste weer vol aan de gang kan en dat de pees zo mooi genezen is!
Jiska: gefeliciteerd met je 4e plek. Goed gedaan.
Hoe zit dat nou ook al weer precies met die klasses in Belgie?Ik weet dat ze daar heel veel verschillende klasses hebben en dat dat anders loopt dan in Nederland.
Ba, Bb, Bo
J (jonge paarden)
La, Lb, Lo
Ma, Mb
Z, Zo
PL, PM, PZ (geen pony beginnelingen)
De o reeksen is voor als je paard al in hogere klassen heeft gecrossd of de ruiter zelf
de a en b heb ik geen idee
) 

viefdepief schreef:
jimny schreef:haha, leuk. Je kan zo op bestelling doen: eeh doe mij maar een Ed King Hill & Bergerac![]()
en je oranje outfit vind ik ook super!

) Gister had mijn vader wat takken langs de bak gesnoeid. Toen we de 3-jarige naar binnen deden bleef hij eerst een poosje in de bak rondrennen en toen ontdekte hij de takken, gelijk erop af en wat eraan knabbelen, toen ik eraan kwam om hem richting stal te jagen, rende hij met tak en al weg, hij raakte helemaal in paniek van die tak die maar tegen zijn voorbenen aan bleef tikken