Maar ben al de volgende crosstraing aan het plannen, waarschijnlijk ook bij K.obe of Tielt. En dan doe ik in V.ollezele wel de jumpcross ipv de nationale L. Het is echt terug weer vetrouwen en ritme zoeken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Beetje dubbel. Ging normaal nog rijden vandaag, maar de goesting was er niet meer. Zal voor morgen zijn.
ook leuk hoor daar niet van
maar geen cross :p Dat ik beter 90 had genomen was op voorhand niet te weten... Was pas na afsluiting van de inschrijvingen dat het duidelijk werd dat je zelf mocht kiezen tussne alle hindernissen van je "eigen" reeks en een reeks lager. Leuk principe wel om wat te spelen met een hoger niveau! Heb dat dan maar een beetje (stiekem) toch gedaan, haha
Als je nog eens ergens gaat crossen of les geven één van de komende weken laat het mij gerust weten, had het toch een beetje gemist

(alé waar mijn pony vroeger stond)
aanvulling: metalab dus! de dubbelgebroken ringtrens met plat tussenstuk en zelf rijd ik met de bustrens en nog een ander type. Die die ik zelf mee rijd kan ik ook altijd wel eventjes missen
Geeft foutmelding
!
, los maar 120 Daaphh schreef:Wat goed madelene!
Proficiat met je goed resultaat, hoe was de jumping vandaag nog?
Anthonius, al thuis?
volle bak in het restaurant
ik moet in een ritme blijven zingen in mijn hoofd...anders panikeer ik stevig
Dat zou ik misschien ook durven later zo'n lijntje.
Maar zo een enkele sprong niet.
Morgen wel nog een sprongetje nemen want ze hebben 3,5 weken geen sprong gezien
Iskander mag 90 lopen en ferro 1m. Dat moet lukken zonder al te veel voorbereiding denk ik (hoop ik)