Mirthe via eventing-shop.com kun je dekjes zo bestellen als jij ze gemaakt wil hebben, kleur, bies, rand etc. de stof het model de kwaliteit (een dikkere of dunnere) Zijn echt van super kwaliteit. Heb er meerdere van en hebben een super pasvorm komen als nieuw uit de wasmachine etc. Zijn van Equest.
Capriootje, die vind ik wel mooi! De 'gewone' cottons kon ik alleen maar met een roze + wit(?) randje vinden. Saar, ik wil daar ook nog 2 hoofdstellen bestellen dus denk dat ik volgende maand daar bestel! Kunnen idd wel samen bestellen! Deze maand kan ik alleen nog niet bestellen *iets met nieuwe telefoon gekocht* Vera, custom made wilde ik zolang mogelijk uitstellen want dan blijf ik bezig met bestellen, er is zoveel en het is zo moooooi
Hierboven een foto van blauwe set op mijn schimmel, en nu ook een foto van mijn groene set! Springschoenen zie je alleen niet zo goed. Tuig en cap is allemaal donkerbruin, beschermers, rijbroek en bodyprotector donkerblauw. Twijfel nog in welke set ik volgende week start.
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst blauw/paars gereden, beviel me prima. Al vind ik mijn andere set ook nogsteeds erg leuk en past goed bij mijn nickname op bokt
Vind het groen zelf ook wat leuker, naja is specialer. Heb nog niemand er mee zien rijden Alleen moet ik even de springschoenen opnieuw bestellen, die trapte hij meteen al stuk
Ja op de foto lijkt ie iets anders door het zonnetje, maar het is echt een mooie kleur groen Oornetje ga ik misschien ook nog wel halen, maar die was €36,95 en het dekje €31,95 dus vond ik een beetje to much eigenlijk