ik ga deze set kopen: blauwe polo: met dit blauwe zadeldek: en op de foto zie je ook nog blauwe peesbeschermers, die ga ik ook kopen,
dat wordt mijn set!
Evony
Geplaatst: 21-07-12 20:14
petrea schreef:
_lautje_ schreef:
Dan zijn de shirts goedkoper
En dus een vorm van sponseren
Nou niet echt want sponsoren is het beschikbaar stellen van geld of goederen. Dit is gewoon korting geven haha.
xxitsmexx
Geplaatst: 21-07-12 22:29
maar je maakt wel reclame
dat blauwe shirt past denk ik ook ong. bij die van mij.. ben opzoek naar tshirt, heb alleen een vest. maar zie dat vrijdag ook niet zo zitten eerlijk gezegt
Mijn nieuwe tijdelijke set. ik heb eentje besteld maar hij is nogsteeds niet binnen... Dus een tijdelijke noodset
heb jij dat dekje laten maken? want het is van die speciale stof ? ik zou graag zo eentje hebben in mijn crosskleuren, maar ben even vergeten welk merk die dekjes verkoopt
Ik moet het nog even op de foto zien (nu hopen dat ik tot een fotomoment ben gekomen) maar is wel een heel fijn dekje dus ook als hij niet matcht ben ik er wel blij mee.
Die nieuwe set stond hem erg goed Amber (en in het echt is hij nog mooier dan op de foto )
viefdepief
Geplaatst: 28-07-12 09:12
Leuk Amber! Kleurtje staat jullie wel
Het heeft even geduurd, maar ook eindelijk een foto van mijn nieuwe set in actie:
Gaaf vief! Nu nog bijpassend dekje, bij eventingshop kun je hele gave samenstellen van equest echte super kwaliteit en je kunt het zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt. Alle kleuren zijn zowat mogelijk.