.Jullie hebben trouwens lekker doorgebept gisteravond.
Net "jongste" uitgezwaaid. Die is op pad voor 2 rondjes BB. Dat is de eerste keer met dit paard, die nog nooit gesprongen heeft, buiten thuis wat hindernisjes, de clubles en laatst een oefenparcoursje. Het is wennen voor haar. Van een "houwer" naar een paard dat gewoon door het oefenparcours heen stiefelde, met hier en daar wel een dommigheidje, maar geen "overlevingsrondjes". Dus ik ben wel benieuwd hoe het gaat. 'Middelste" is met haar mee om te groomen, en dat is, zeker bij het springen, degene naar wie ze luistert, en die haar kan helpen. Leuk vind ik dat als de meiden zo op pad gaan. Pa mee om te filmen, en voor een rondje in de kantine. Dus hun koninginnedag begint goed!! Ik ga zo met LieveLotte maar een rondje over de koninginnemarkt denk ik. Het weer belooft veel goeds, dus hopelijk een gezellige dag voor allemaal!!Trouwens, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb bewondering voor Beatrix, die ondanks alle ellende vandaag haar programma afwerkt met het eeuwige koekhappen, hoepelen etc. in 2 dorpjes ergens in de lande. Hopelijk zijn ze wel zo handig om te kijken wat voor onnozele spelletjes ze op het programma gezet hebben, en niet per ongeluk het ski-lopen ofzo....

Nog een flinke trakhener gesprongen
en slootjes gingen ook echt heel goed, ze is geen 1x gestopt. Nog met een flinke boom het water ingesprongen, dus allemaal leuke dingen gedaan 

Haar 1.80 grote donkere buurman volgt haar echt als een schaduw, dus denk dat het helemaal goed gaat komen in dit groepje
.