[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 06:49

Ai meiden, wat een relatieproblemen allemaal.... Lastig hoor, en je ontkomt er niet aan. Moet ook niet, want daardoor weet je wat je aan elkaar hebt, en als je het met elkaar op weet te lossen, en dan bedoel ik echt oplossen, en niet voorlopig maar even wegstoppen, dan kom je er sterker uit, en kan je relatie daarna weer meer hebben. Zo, wat een wijze praat zo vroeg op koninginnedag, maar het moest er even uit. Ook al heb je daar niet veel aan als je er midden in zit, dus voor SM en Lautje :(:) :(:) :* .

Jullie hebben trouwens lekker doorgebept gisteravond. :D Net "jongste" uitgezwaaid. Die is op pad voor 2 rondjes BB. Dat is de eerste keer met dit paard, die nog nooit gesprongen heeft, buiten thuis wat hindernisjes, de clubles en laatst een oefenparcoursje. Het is wennen voor haar. Van een "houwer" naar een paard dat gewoon door het oefenparcours heen stiefelde, met hier en daar wel een dommigheidje, maar geen "overlevingsrondjes". Dus ik ben wel benieuwd hoe het gaat. 'Middelste" is met haar mee om te groomen, en dat is, zeker bij het springen, degene naar wie ze luistert, en die haar kan helpen. Leuk vind ik dat als de meiden zo op pad gaan. Pa mee om te filmen, en voor een rondje in de kantine. Dus hun koninginnedag begint goed!! Ik ga zo met LieveLotte maar een rondje over de koninginnemarkt denk ik. Het weer belooft veel goeds, dus hopelijk een gezellige dag voor allemaal!!

Trouwens, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb bewondering voor Beatrix, die ondanks alle ellende vandaag haar programma afwerkt met het eeuwige koekhappen, hoepelen etc. in 2 dorpjes ergens in de lande. Hopelijk zijn ze wel zo handig om te kijken wat voor onnozele spelletjes ze op het programma gezet hebben, en niet per ongeluk het ski-lopen ofzo.... :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 07:50

Goeiemorgen (vanuit DB) :)

Zaterdag is het gelukkig allemaal nog gelukt met de verhuizing, busje was 5 minuten voor 12 weer bij de verhuurder hihi. De crossles van Madeleine was echt super! Wat een lief mens is dat toch, wilde niks voor de crossles(sen) hebben dus hebben haar maar een mooie set beschermers cadeau gedaan :) Woll wilde later alleen niet verhuizen.. Die is zo gevoelig voor zulke dingen en vertikte het een kwartier lang om op de trailer te gaan.. Hoop dat ze het hier gauw ook wat naar haar zin gaat krijgen :(:) Ga zo naar stal en dan mag Woll vriendjes maken in de wei en ga ik daarna met vriendinnetjes naar Utrecht.

EB: Wat leuk dat je met Bam gaat verhuizen naar je springinstructeur :)
Laura: Sterkte met alles, wat een periode voor jou zeg... :(:)

Mijn papa voor het eerst mijn nieuwe camera in zijn handen gedrukt en dat bleek toch nog wat lastig.. Zie bv mijn waterbakfoto's Daardoor niet de meest spannende dingen op de foto, maar het gelukkig al lang leuk om iets terug te zien :)

Woll ging echt als een speer, geloof niet dat ze onder het zadel ooit zo hard heeft gegaloppeerd als zaterdag :+ Nog een flinke trakhener gesprongen *D en slootjes gingen ook echt heel goed, ze is geen 1x gestopt. Nog met een flinke boom het water ingesprongen, dus allemaal leuke dingen gedaan :D

Afbeelding

Afbeelding
miep miep zoef!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 30-04-12 08:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Lielle

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 07:56

ik zal zwaaien naar haar, ga zo ook richting stal :D

:(:) voor Lau

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 07:59

Lielle schreef:
ik zal zwaaien naar haar, ga zo ook richting stal :D

:D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 08:06

Goedemorgen allemaal, het schijnt vandaag mooi weer te worden dus misschien verlicht dat bij sommigen wat de zorgen. Speciaal voor Laura een extra knuffel.
Ik ga vanmiddag met Semsonite naar de Koninginnedagtoestand hier in het dorp, maar eerst straks de meisjes ophalen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 08:35

Relatiepraat gisteravond.
Evie gaat verhuizen met bam
Vief leuke fotos volgens mij begint wol het steeds leuker te vinden.

Ik ga ol zo even longeren en bay rijden. Daarna lrkker buiten beetje aan het klungelen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 08:56

Ziet er leuk uit Vief!
Fijn dat het verhuizen gelukt is. Hopelijk voelt Woll zich snel thuis op haar nieuwe plekje.
Texelse, ik moet ook veel aan Beatrix denken. Er moeten natuurlijk meer moeders weer aan het werk in zo'n situatie, maar zij staat net iets meer in de picture tijdens haar werk.
Heb ook medelijden met Mabel. Stel dat Friso in coma blijft (en die kans zit er dik in neem ik aan), valt voor haar niet mee om verder met haar leven te gaan. Een andere vriend zal niet echt gewaardeerd worden denk ik. Weet verder natuurlijk niet of je dat wil, maar toch.
Enige voordeel is dat ze alle middelen hebben om hem goed te laten verzorgen.

Ik ga de beestjes maar eens voeren. Die zullen wel zin in wat lekkers hebben.

Wij gaan vandaag wandelen in de buurt van Hernen. Zal nog even naar de hindernissen van Rob zwaaien.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 08:59

Lau sterkte en hopelijk wordt het in elk geval beter
Evie leuk dat je gaat verhuizen. Klinkt als een ideale stal
Vief leuke foto's en fijn dat Woll braaf was

Ik ga snel de paarden naar buiten doen zodat ik alleen last heb van opblaasdingen waar ik langs moet en nog niet van opblaasdingen met springende kinderen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:12

Morning!
Mijn paardjes staan al een tijdje buiten, lekker zonder dekens

Evie: Leuk dat Bam gaat verhuizen!
Vief: Mooie foto's van Wolles en jou! Die waterbakfoto is erg apart haha
Laura: :(:)

Iedereen veel plezier met Koninginnedag!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:37

Lau, het wordt er maar niet beter op voor je zeg, pas goed op jezelf hoor!
Eef, waar in Alphen kom je te staan? Ik sta randje Alphen/Woubrugge. Mocht Edge ooit een normaal buitenrij-paard worden, kunnen we misschien samen rondje meer maken?
Lelie, gaaf hengstje zeg!
Vief, gave foto's

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 09:48

Goedemorgen!

Laura: :(:)
SM: wat een irritante schoonmoeder.
Evie: leuk dat Bam gaat verhuizen naar je instructeur
Lelie: wat een leuk hengstje!
Vief: gave foto's weer! Fijn dat Woll het nu helemaal ziet zitten.
Texelse: spannend dat de jongste vandaag voor het eerst BB gaat springen.

Ik ga zo naar de paarden. Mama gaat Weltsieger rijden en pa gaat haar helpen. Zelf nog maar niet rijden. Ik wil morgen weer gaan werken en dat gaat niet lukken vrees ik als vandaag te veel doe. Ik ga me vandaag dus vooral rustig houden en in het zonnetje zitten.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:06

@ Lau :(:)
@ Leli gave pony Bosco
@ Evie klinkt als een ideale stal
@ SM lijkt mij vreselijk zulke schoonouders.
@ Vief leuk dat Woll zo goed haar best deed. Heb daar ook een keer getraind. Leuk terrein.

Bij mij is de snotfabriek geopend. Zit helemaal verstopt met heerlijke suizende oren. Om gek van te worden :+ Ik ga vandaag maar niet op pad en hopelijk is het zaterdag weer helemaal over :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:09

Sussie: Hopelijk doet het mooie weer van vandaag je goed!
Caro: ook maar even rustig aan doen vandaag!

Ik word helemaal vrolijk van dit weer! Helaas moet ik de hele dag achter de laptop zitten vandaag ivm school opdracht. Denk dat ik vanmiddag nog maar wel even lekker in het zonnetje ga rijden :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 10:18

Caro: Terrein was pasgeleden helemaal opnieuw ingericht en is nu een keer zo groot en inderdaad erg leuk om te trainen :) Sterkte met je snotfabriek :(:)
Anthea: Het is ook echt heerlijk buiten! Kan ik ook echt van genieten :D
Sussie: Het is gelukkig heerlijk weer om lekker rustig buiten te zitten, maar kan me voorstellen dat je er erg van baalt..
Leli: Wat een mooie is Basco :)
Mirthe: Wat een hoop nagellak heb jij :oo

Woll staat met 3 hele brave ruinen in de wei. Ze stond altijd alleen met merries op de wei dus die wist niet wat haar overkwam <3 Haar 1.80 grote donkere buurman volgt haar echt als een schaduw, dus denk dat het helemaal goed gaat komen in dit groepje :) Ze durfde gister nog niet te gaan liggen in stal, maar had nu haar hele staart vol stro zitten, dus ze voelt zich vast al een stuk meer op haar gemak.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:55

leli veel plezier met wandelen!
Vief, leuke foto's zeg, is wel t zien dat ze met een flinke gang erover ging!
hopelijk is ze snel gewend.

Ik ga straks misschien even het dorp in, 10km verderop is beatrix nu aan het rondwandelen, maar daar ga ik me maar niet zo druk om maken... komen al genoeg mensen voor haar daarheen. Heel gezeur is het daar en er is midden in rhenen nog een wedstrijd ook, dus per 5 auto's die eerst grondig onderzocht worden worden ze met voor en achter een politie auto naar het wedstrijdterrein geleid...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:03

Ik lees net op facebook dat de badminton Horsetrails vanwege de regen is afgelast :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:18

Ik wilde het plaatsen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:22

Jeetje wat ontzettend zonde van zo'n prachtige wedstrijd!!!
Caro: Ook echt balen voor jou!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:23

jeetje wat kl*te zeg!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:27

Mijn humeur zit nu even ver onder vriespunt. Had mij na alle ellende er zo op verheugd en nu dit. Snap het helemaal maar baal gruwelijk.
Helaas valt het niet onder annuleringsverzekering maar krijg kaartjes wel terug en hoop auto te kunnen annuleren en dan maar 3 dagen bristol in of zo

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:28

Oh, dat is ook wat. Caro: wat balen -O- .
Daar kun je je hier ook niets bij voorstellen in dit stralende zonnetje.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:30

Echt balen dat je het ook niet kunt annuleren. Hopelijk kun je nog wel even genieten in Bristol, schijnt wel een leuke stad te zijn

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:53

Wat jammer Caro! Ik zou dan ook een dagje naar Bath gaan als ik jou was :)
Vief, Fijn dat Woll verhuisd is en ze nu lekker op het land staat!

Ik ga vanmiddag maar vertoeven op het terras met een boek :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:05

Pfff heb net een cijfer terug gekregen van een essay en dat was onvoldoende omdat mijn Engels zo abominabel was. Sorry heb een 10 op mijn eindexamen gehaald, krijg van Prof. Bintlif wekelijks complimenten over mijn goede Engels in woord en geschrift en nu krijg ik van een Nederlandse docent die amper Engels kan spreken te horen dat ik abominabel Engels schrijf. Moet even een cursus Engels volgen en tekst laten nakijken door een native speaker of iemand met veel kennis van het Engels. Doe hetmaar, maar ben echt niet blij, vooral omdat het inhoudelijk zeer goed was.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:06

Lau, niet te veel waarde aan hechten dus :+