Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetske_ schreef:Als ik jou was zou ik wit doen, maar dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Zelf vind ik een witte broek wel het mooist bij een crossset.
Als je een blauwe zou doen, wordt dat teveel van het goede denk ik (net zoals ik bij mijn eigen set een lichtblauwe broek niet mooi zou vinden)

(behalve dat het lekker makkelijk is omdat je dan niet om hoeft te kleden na de dressuur). 

marsmars schreef:En wat het wassen betreft, in de was moet die toch al dus waarom zou je hem niet aanhouden.
. In sommige gevallen staat het wel erg mooi, dat moet ik toegeven. En in de dressuur ben ik toch echt een voorstander van het klassieke zwart-wit hoor. Springen heb ik de eerste paar keer in uniform gedaan, zodat ik lekker in het zwart kon.
(en een leren zitvlak had...) Nu ik een witte rijbroek met leer heb start ik springen ook weer met een witte broek, maar inmiddels wel met een zwart dekje en oornetje. Lekker makkelijk!marsmars schreef:Schepje vanisch erbij en ze worden elke keer weer wit
)

Past ook beter bij je set...
wil je die mij toemailen ?? Ik blijf toch het wit teveel afsteken vinden, want mijn set is helemaal niets met licht, ondanks de witte balk in het dek dat bedoeld is voor tekst maar ik nu bewust niet meer wilde, ik begrijp dat in het echt de kleur niet zo extreem wit is, maar toch...., zwart vind ik echt ook wel oke, maar maakt het naar mijn idee net niet af....
die blauwe vind ik echt wel gaaf, ook dan zal in het echt het niet zo te mooi blauw zijn, mischien toch nog iets met een wit biesje erbij. Een gele rijbroek net beise ?? zou dan een tussenoplossing zijn van wit (te licht) of blauw (te donker) en dus lichter, maar denk dat dat juist weer zo opvalt kwa felheid door het geel en dat hoeft ook niet, dan ben ik straks kanarie pietje .......
Nog een gele optie Rianne.....
?
) bij de Epplejeck en daar hadden ze een EuroStar polo, HV Polo dekje en beschermers in de aanbieding in het KNALROZE 

Dan wordt mijn set: