[SGW] Setjes ruiter en paard in de sgw

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Re: Setjes ruiter en paard in de sgw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:36

Als ik jou was zou ik wit doen, maar dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Zelf vind ik een witte broek wel het mooist bij een crossset.
Als je een blauwe zou doen, wordt dat teveel van het goede denk ik (net zoals ik bij mijn eigen set een lichtblauwe broek niet mooi zou vinden)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:39

Jetske_ schreef:
Als ik jou was zou ik wit doen, maar dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Zelf vind ik een witte broek wel het mooist bij een crossset.
Als je een blauwe zou doen, wordt dat teveel van het goede denk ik (net zoals ik bij mijn eigen set een lichtblauwe broek niet mooi zou vinden)

Maar een kleur bruin zou misschien wel mooi staan alhoewel je laarzen dan misschien teveel gaan afstekeken. Ach ja, zal volgend jaar eens gaan kijken, starten we een keer met een oude witte en dan foto shoppen voor een royal blue broek... :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:48

gelukkig dat smaken inderdaad verschillen! Ik vind wit inderdaad ook het mooist. Mijn witte broek wordt met crossen ook niet viezer dan met een dressuurwedstrijd. Ik ben echt een varken wat dat betreft en de broek komt altijd weer spierwit uit de was! Lang leve de wasmachine :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:54

Denk dat ik een witte broek niet helemaal mooi vind bij jou bianca, omdat dat beetje uit de toon valt.

Draag zelf nu wel wit met paard, vind wel mooi bij m staan, maar bij pony zou ik dat niet snel doen

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:00

Ik sluit me aan bij de rest dat ik je set ook gaaf vind Bianca :j
Kleur rijbroek vind ik bij jou ook wel een dilemma. Eigenlijk kan zoveel, maar eigenlijk ook weer niet. Zou het inderdaad wat je zelf al zegt niet te druk maken, want je shirt en dekje trekken ook al veel aandacht.
Ik zat afgelopen zondag nog te twijfelen of ik een donkerbruine broek zou aantrekken, maar hou het maar ff bij mijn creme :j
Over dat schoonmaken: ik word eigenlijk nooit smerig met cross? Geen idee, ik heb nog geen modderspetter erop, hoewel ik wel altijd mijn oude rijbroek aanheb en niet mijn nieuwste..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:02

Bij jou is witte/creme rijbroek juist wel mooi rox, ook omdat nitro natuurlijk met wit is.

Vind bij jou jets wat minder, omdat vaak je laarzen daardoor ook erg licht lijken, en dan vallen ze wat weg wat je ook bij dat puntje foto van neede ziet. Creme is wel beter omdat het er niet zo erg uitspringt want je hebt verder geen wit in je set.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:23

Wit vind ik een mooie basiskleur. Bij jouw set vind ik wit (of creme dan) het mooist Rox

Mel; Ik heb ook geen creme in mijn set verder he :+ juist dat vind ik (icm mijn laarzen) raar afsteken.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:46

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 01-11-11 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's ter illustratie, derde in link geplaatst.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:06

Goed bezig riannuh! Wat zijn we toch crea vandaag! Ik stem bij deze voor de blauwe optie, maar zwart vind ik een goed alternatief. Ik begrijp namelijk niet zo goed waarom iemand vrijwillig in een witte broek start :P (behalve dat het lekker makkelijk is omdat je dan niet om hoeft te kleden na de dressuur).

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:10

Haha wat leuk gedaan!

Mij lijkt wit met een blauwe naad wel erg mooi Bianca :)

marsmars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:11

Ik vind de witte wel het mooiste :j. Anderen wordt het geheel zo donker, ook omdat je paard zo donker is. En wat het wassen betreft, in de was moet die toch al dus waarom zou je hem niet aanhouden. Schepje vanisch erbij en ze worden elke keer weer wit *D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:15

marsmars schreef:
En wat het wassen betreft, in de was moet die toch al dus waarom zou je hem niet aanhouden.

Daar heb je gelijk in! Maar in de cross mag je je eindelijk lekker uitleven, gaan we allemaal braaf een witte broek aantrekken :? . In sommige gevallen staat het wel erg mooi, dat moet ik toegeven. En in de dressuur ben ik toch echt een voorstander van het klassieke zwart-wit hoor. Springen heb ik de eerste paar keer in uniform gedaan, zodat ik lekker in het zwart kon. :o (en een leren zitvlak had...) Nu ik een witte rijbroek met leer heb start ik springen ook weer met een witte broek, maar inmiddels wel met een zwart dekje en oornetje. Lekker makkelijk!

marsmars schreef:
Schepje vanisch erbij en ze worden elke keer weer wit *D

Dasty van de wibra werkt ook geweldig tegen de zwarte vlekken op het dekje en je rijbroek! (tevens te gebruiken om de oven schoon te maken of de bbq :P)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:29

Ik vind de zwarte broek het mooiste staan Bianca. Wit steekt wel heel erg af, trekt de set weer zo uit elkaar. En die andere is wel erg circus :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:04

Afbeelding
dit is toch creme jets? Of hoe noem jij het :Y)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:07

Ik vind die bruine laarzen toch wel mooier...Sorry

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:24

@ Bianca: ik zou gaan voor een witte rijbroek, vind dat persoonlijk zelf wat mooier. Hier op deze foto steekt het erg af, maar dat komt denk doordat je het ingekleurd hebt in paint ofzo en het echt wit-wit is? Zo wit is je rijbroek natuurlijk nooit.

@ Jetske: ik moet me helaas bij Loetie aansluiten. Vind je bruine laarzen persoonlijk veel mooier :o Past ook beter bij je set...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:47

Hey Riannuh jij bent echt goed bezig geweest hahaha.... :j wil je die mij toemailen ?? Ik blijf toch het wit teveel afsteken vinden, want mijn set is helemaal niets met licht, ondanks de witte balk in het dek dat bedoeld is voor tekst maar ik nu bewust niet meer wilde, ik begrijp dat in het echt de kleur niet zo extreem wit is, maar toch...., zwart vind ik echt ook wel oke, maar maakt het naar mijn idee net niet af.... ;) die blauwe vind ik echt wel gaaf, ook dan zal in het echt het niet zo te mooi blauw zijn, mischien toch nog iets met een wit biesje erbij. Een gele rijbroek net beise ?? zou dan een tussenoplossing zijn van wit (te licht) of blauw (te donker) en dus lichter, maar denk dat dat juist weer zo opvalt kwa felheid door het geel en dat hoeft ook niet, dan ben ik straks kanarie pietje ....... :') Nog een gele optie Rianne..... O:)

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:24

ik vind idd die bruine laarzen ook leuker bij je set Jetske :j

ik wil eigenlijk ook wel een andere set voor volgendjaar maar ben een beetje inspiratie loos... RIANNE O:) ? <<)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:29

Ik was gisteren (ok en vandaag :o ) bij de Epplejeck en daar hadden ze een EuroStar polo, HV Polo dekje en beschermers in de aanbieding in het KNALROZE :D
Ik moest me echt heeeeeeeeeuuuuulll erg beheersen :')
Dat samen met knalroze bitringen en springschoenen, oh damn, HEBBEN!!! :')

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:31

Lastig Bianca, wit vind ik bij jou set wel erg afsteken.
Jets, ik vind je laarzen wel erg gaaf maar is het geen idee om met een bruin dekje te rijden met een licht blauwe bies? Dan zijn de kleuren wat meer in evenwicht.

Eind dit jaar ga ik paarse laarzen bij Derby bestellen. :P Dan wordt mijn set:
Bruine BP en Airjacket, paars shirt, bruin met paarse capcover (star), witte rijbroek, paarse laarzen. En voor het paard, wit dekje met bruine bies en paars en bruin koord, bruine Styles, bruine springschoenen en bruin/ paars oornetje.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:32

Sjiek hoor evelien , dat word volgens mij ook heel mooi....

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:33

Denk idd dat dat mooier is Evelien, bruin dekje ter compensatie vd blauwe laarzen. Samen met je witte rijbroek, licht dekje en lichte laarzen vooral in zonlicht vind ik persoonlijk het wat minder, dus nu hierboven die foto die ik geplaatst heb van je mooierl, omdat het idd, in evenwicht is, wat sjieker/minder oogverblindend :))

Leuk Evelien, ben benieuwd!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:41

ik ben heel benieuwe evelien! Het klinkt echt super
Bianca ik vind de witte broek ook het mooist voor jou set, en zoals TG al zei misschien met blauwe naad?
Rox ik was net ook nog bij ej, wat een mooie collectie! Zag ook nog een super leuke frontriem voor frits maar helaas is mijn geld op
Jetske ik vind de bruine laarzen ook mooier, ik vind het minder flets

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:46

Roxxiejj schreef:
Dat samen met knalroze bitringen en springschoenen, oh damn, HEBBEN!!! :')

Hoe knalroze waren de springschoenen? Of waren het de roze springeschoenen van EJ (die vind ik namelijk net een beetje te babyroze voor bij mijn springset...)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:46

EJ had ook lichtblauwe bitringen, dus die heb ik alvast besteld via internet :+
De roze polo MOEST ik hebben, misschien dat ik de rest nog kan roggelen via sponsor. Helaas ziet mijn moeder me al aankomen en mijn vriend heeft ooit al eens gezegd dat als ik in het rose ga, hij niet meer mee gaat op wedstrijd :')

Loetie: ja waren de baby roze springschoenen. Heb niet vergeleken, maar vond het los een mooi kleurtje :)