[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:19

Sannnn schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Ye__c3tFkVs Dit is hem tientjeh. ;)
Denk eerder dat hij niet echt oplette en gebruik maakte van het moment dat ik met de 10b/ de lijn al bezig was in plaats van met die bocht. Had hem niet aan zien komen nee tijdens die bocht, eerder later, anders was ik ook wel blijven zitten. :D

mooie landing!
maar jeetje, hij draaide ook zo onverwachts en snel om!!...

tientjeh

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:22

Sannn, nee kwartje viel pas toen ik met Uk aan de hand naar de trailers liep en jullie achter me liepen. haha. Ik kon me even niet voor de geest halen waar ik je nou eerder had gezien!

Marijke, fijn dat het goed ging met Ula. Gelukkig mocht er nu wel lekker gecrosst worden! Jij hebt er dan ook al 2 lange dagen op zitten zeg!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:24

Ik heb Geert nog zien springen Marijke en een stuk van de cross (bezembakken, huisjes en water). Jou helemaal niet gezien vandaag!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:31

Zie trouwens dat er in MB in de B nog iemand met 3.38 min rond is gekomen met 1 weigering. ( tijd was 5.04) Die heeft het crossen wel heel letterlijk genomen dan zeg! Kan niet anders dan dat je onwijs hebt zitten jagen.

bianca1980

SANN @ wat een smerige move zeg....stouterd... }>
TIENTJEH @ SO hey..... := die dacht : ik haal mijn tijd wel in, sneller dan zijn eigen schaduw.
Laatst bijgewerkt door bianca1980 op 25-06-11 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

tientjeh schreef:
Zie trouwens dat er in MB in de B nog iemand met 3.38 min rond is gekomen met 1 weigering. ( tijd was 5.04) Die heeft het crossen wel heel letterlijk genomen dan zeg! Kan niet anders dan dat je onwijs hebt zitten jagen.

:oo 8)7

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:32

Die tyd met een weig? Onverantwoord.
Mogen ze van mij ook wel straffen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:32

Jeetje, die moet dan inderdaad wel kneterhard gegaan zin Tientjeh. Hoop dat die een onvoldoende voor stijl heeft.. Volgende keer valt het kwartje vast sneller. ;)
Heb Geert idd langs zien komen! :D Jou alleen niet gezien? Stond bij de waterbak poosje.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 25-06-11 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:33

Hopelijk heeft diegene een onvoldoende voor stijl. Maar dat kan haast niet anders met zo'n jakkertempo en bodemgesteldheid.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:33

Ja Jantine, ben ook kapot nu. Maar wel 2 mooie dagen gehad :D

hmmmm Sim had gehoopt dat niemand Geert had zien springen ;) Geert was lichtelijk aan het ''knooien'' ;)
Cross was hij zelf heel tevreden over en hij had beloofd rustig te rijden en volgens mij heeft ie dat ook gedaan (althans dat heeft ie mij wijsgemaakt ;) )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:35

Marijke, ik vond Geert erg vasthouden van voren. Zonde! Want daardoor kan Ula haar sprong niet af maken en had ze die achterbeen fouten!
Ula wil wel heel graag en ik snap denk ik ook wel waarom Geert haar vasthoudt; anders gaat ze "rennen", wordt ze vlak en gooit alles naar beneden.

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:35

zo, dat is idd wel erg snel! en zeker met een weigering!!
Jammer dat de stijlpunten van de cross niet op de uitslagen staan.. Ik was wel benieuwd!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:40

In mijn ogen inderdaad onverantwoord, zo krijg je echt ongelukken! Er is niet voor niets een optimale tijd gesteld. Hoop inderdaad op een onvoldoende voor stijl. Ziekelijk om zo te gaan jakkeren onder deze omstandigheden. ( en eigenlijk in alle omstandigheden).

Ik heb zelf het laatste stuk ook rustig aan moeten doen. Uk was ook vrij enthousiast en word dan wat sterk. Maar dat kwam mooi uit, zodat ik daar bij de DA in een handgalopje door kon. Merk wel dat ik het grondtempo aan de hoge kant had voor de B. Dan voel ik toch wel dat ik tempo van de L aanhoudt, omdat je daaraan gewend ben.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:44

Jeetje Sann, hij draait wel snel weg idd! Ik was ook niet blijven zitten denk ik!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:45

Texelse een voorlezer voor de jury dat is apart. Jammer van de net-niet-punten
Tientjeh fijn dat je cross lekker ging
Gefeliciteerd met je punten sussie
Netjes Lielle
Gefeliciteerd met je wp bvw
Wat naar voor Corien
Lau en Evelien jammer dat jullie niet konden starten maar veiligheid van jezelf en paard eerst
Stoer Noor
itsme jammer van je weigeringen
San jammer dat je onvrijwillig bent afgestapt
Fijn van je foutloze cross Caro
Netjes van Geert zijn M debuut MM

Ferrose staat klaar voor morgen. Nu duimen dat mijn ijzer het houdt, ik vrees alleen van niet. Dinsdag is er weer een smid op stal dus dan zal ik even vriendelijk vragen of hij het vaster (of er weer onder) kan tikken zodat ik bij Rob niet alsmaar hoef te vrezen voor mijn ijzer. Ben er niet zo blij mee want het is volgens mij glad. Ik ga er maar vanuit dat de klei niet droogt voor morgen en zal dus toch grote stiften in moeten draaien. Vandaag hebben een aantal stalgenoten het geprobeerd op kleine en dat ging goed, maar zij rijden B en dan valt het draai en keer werk in verhouding wel mee maar ik denk niet dat ik een volte 10 meter durf te galoperen op kleine stiften.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 22:51

_Sim_ schreef:
Marijke, ik vond Geert erg vasthouden van voren. Zonde! Want daardoor kan Ula haar sprong niet af maken en had ze die achterbeen fouten!
Ula wil wel heel graag en ik snap denk ik ook wel waarom Geert haar vasthoudt; anders gaat ze "rennen", wordt ze vlak en gooit alles naar beneden.

Dat klopt helemaal Sim! Ik heb hem ook wel gezegd dat ik het een parcours vond waarbij Ula goed hielp maar deze 3 fouten waren er puur omdat geert fout zat. Kan het me ergens wel voorstellen, je kunt er nooit op vertrouwen dat ze gaat. Je moet haar iet-wat vast houden anders rent ze rond en knallen alle balken naar beneden. Maar ze moet wel correct bij de hindernis worden gereden en dat deed Geert vandaag niet.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:41

Corien wat schrikken van je val met Danny! Hopelijk knapt hij snel op net als jij!
Sann heeft haar AJ weer uitgeprobeert..... wel balen dat je er zo afstapte....
BVW heeft weer gedressuurd en een wp gereden!
En een hoop mensen die naar MB zijn geweest voor de cross!

Het meisje in MB met 3.38 ken ik en haar paard ook. Er is iets niet helemaal goed gegaan met de tijdwaarneming denk ik, ze heeft na hindernis 5 een tijd staan knooien om langs het rieten paard te komen en het paard is heel traag, weet dus bijna wel zeker dat die tijd van 3.38 niet kan kloppen :o
Ik ben gisteren ook nog naar MB geweest. Uiteindelijk na een boel autopech toch nog aangekomen, snel opgezadeld voor de dressuur en met maar een paar min losrijden toch nog 176 punten behaald. Springen zat ik zelf enorm te prutsen en had ik 2 balken, cross ging weer super en was ik foutloos en netjes binnen de tijd :D
Vandaag lekker een dagje aangeklooid en morgen nog weer een dagje naar wedstrijd met Jipje :) Is kijken of we er nog wat van kunnen maken :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:46

Goedenavond.
Corien: Echt balen van je val met Danny, hopelijk valt alles mee.
Sann: Die zag ik ook echt niet aankomen, was echt ineen vanuit het niets, stoute What!
Mm: Mooi M debuut voor Geert!
Tientjeh: Wat een idoot in de B zeg! Jij hebt goed gereden las ik in het verslagentopic, fijn.
Joki: succes morgen!
JN: Goed gereden!

korte samenvatting van mijn verslag in het verslagentopic:
Ik ben dus uiteindelijk wel gestart in de cross, had eerst eigenlijk besloten om alleen een rondje te springen, maar nadat ik van meerdere ruiters hoorde en zag dat de cross goed te doen was als je gewoon beheerst en met verstand reed besloten toch te starten. Gewoon rustig van start gegaan en rustig gereden, Bam voelde echt heel fijn aan en had bijna alleen mooie sprongen en goede afstanden, bovendien geen enkele keer gegleden of wat dan ook. Simpel foutloos gesprongen en gecrosst, wel wat tijdfouten maar dat zal me eerlijk gezegd worst wezen

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:49

Ik heb je nog gezien Evi! Durfte je niet aan te spreken :)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:49

Oh echt, waar dan :) ?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:52

Geert was nr 181. Dus bij het los rijden van het springen. Had een rode KL jas aan en een roze-grijze pet op

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:55

Marijke, Zoe wilde op stal zelfs met de kat spelen, moet je nagaan. :)) Ze vond het maar raar dat de kat niet wilde spelen, volgens mij denkt ze dat het een hond is ofzo haha!

Jou jack vond haar inderdaad maar erg eng!
Fijn dat Geert zo lekker heeft gereden en de cross heeft kunnen rijden.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 23:55

Klinkt herkenbaar, ik heb je dan denk ik onbewust wel gezien, geen idee dat jij dat was :o !

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 00:01

Geeft niets Eef. Ben niet zo'n held met aanspreken :)
Ja Evelien Shiva vond Zoe echt eng. Toen ik Shiva mee nam van der vorige huis vond ze alles eng. Als ik struikelde dook ze in elkaar. Als ik de bezem of greep pakte dook ze in elkaar en vreemde honden kende ze ook niet. Meestal als je der 5 minuutjes geeft wordt het wel beter maar mijn Diva wenst rustig begroet te worden hahahaha

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 08:15

MM: Tayla was/is net zo hoor. Vorige week in de Vlietlanden was ze soms helemaal hysterisch en dat ging nu al veel beter, wel heb ik voor alle zekerheid een gentle leader erbij om gedaan. Maar tegen andere honden gaat ze opeens heel arrogant doen, en mensen mogen haar niet zomaar aaien. Maar het was alweer een heel positief verschil met vorige week. Mensen vonden haar regendeken incl. bilkoorden wel erg leuk _/-\o_ . En wat was ik blij met de fiets, Noor achterop, Taaipoppetje ernaar, en fietsen maar.
Ik ben helaas nog steeds niet fit, alles beneden m'n wenkbrauwen doet zeer maar het mooie weer komt eraan, huis is doorgewerkt, dus de komende dagen maar even rustig aan.

Iedereen weer een fijne dag en als je op CC moet/mag heel veel succes.