zie hier veel over ijzers en bekappen. ik kijk wel altijd naar de hoeven en ijzers van oliver maar vaak kom ik op een 8 tot 10 week. dan worden ook gewoon de andere paarden bekapt. nu weer een hele dag werken. (van half 9 tot 8)
jipje_niekje
Geplaatst: 15-03-11 09:09
Goeiemorgen! @Mendy: Succes met werken! @Sim: Lekker nog zo'n vrij dagje en succes met je springles! @Sann: Filmpje ziet er goed uit voor de korte tijd dat jullie een combinatie zijn! @Snoekiej: Volgens mij zou ik proberen zoveel mogelijk oefencrossen te rijden om toch weer in het ritme te komen met Vorstin en ze op jou tempo gaat lopen in plaats van haar tempo.... Komt vast wel weer goed met jullie! @Evelien: Balen dat je DA nog niet is geweest, heb je nog geen duidelijkheid... Hopelijk blijkt het mee te vallen met Capri! @Mistid: Veel succes met je drukke dag vandaag! @Annetje: Fijn dat Vies uiteindelijk toch weer fijn ging! Wel balen dat je zo'n last hebt van je nek.... @MM: Zeus geeft aan dat hij graag weer wil springen/crossen
Ik heb gisteren bij de L cursus voorgereden met beide paarden, Jipje een L2 proefje en Anoes een L1 proefje. Beiden liepen ze wel lekker eigenlijk, al vond Anoes het allemaal wel erg spannend Was dus weer een goede oefening voor haar. Vanmiddag op sollicitatiegesprek, spannend.
viefdepief
Geplaatst: 15-03-11 09:15
Morgen
JN: Weer solliciteren? Geloof dat ik iets gemist heb Bevalt je nieuwe job niet helemaal? Sann: Ziet er al goed uit zeg! Sim: Lekker vroeg naar stal dus Evelien: Balen dat je nu nog niks weet
Ik ga me maar eens richtig UB begeven en vanavond met vriendje uit eten in Den Bosch
@ Mistid sterkte vandaag met je drukke dag. @ Jn succes met je sollicitatie
Ik zit al 17 jaar bij dezelfde smid. Wil eigenlijk wel veranderen maar dat is best las. Helaas willen mijn ouders geen andere. Zodra het huis is verkocht ga ik over op een andere smid. mijn paarden gaan elke 9-10 weken.
Snoekiej
Geplaatst: 15-03-11 09:36
Goeiemorgen Ik ga naar college Seksuologie. We hebben vandaag een college over het profiel van de daders en slachtoffers van seksueel geweld. Lijkt me heel erg interessant. Daarna werken en vanmiddag naar stal
Ziet er al netjes uit Sannn! Je zou niet zeggen dat het je eerste springles met hem is! Wat leuk dat je toch mee kan doen in Markelo Margriet! Fijn dat je je weer beter voelt Sim Veel plezier met je springles vanmiddag! Spannend Benthe, succes met je sollicitatie (alweer ) Succes met overleven op de UB Vief
Bianca: Goed dat je het zegt! Had hemwel geopend op mijn telefoon, maar niet gelezen en glad vergeten natuurlijk Vief: Veel plezier in de bieb en bij vriendje. JN veel succes met solliciteren!! Shanouk: Dat klinkt idd heel erg interessant!
Dat is heel interessant Shanouk.. Ik heb het ook gehad. Heb toen ik op de uni zat vrije vakken psychologie gevolgd en mijn stage bij een TBS kliniek gelopen. Succes! Succes in de UB Vief en eetse alvast met je vriendje. Heel veel succes JN vandaag. Wat voor een baan ga je voor solliciteren? Lekker springles Sim, geniet ervan!
Ik ga zo de paarden buiten zetten en dan ook richting school.
Shanouk: lijkt me interessant! Bianca: leuk dat je naar de OS gaat! Echt heel gaaf! JN: succes bij de sollicitatie! Sim: succes met de springles! Vief: veel plezier in de bieb en bij je vriendje! Sann: fijn dat de springles al zo goed ging! Margriet: fijn dat je toch in Markelo kunt starten. Mistid: heeft een drukke dag. Sterkte! Evelien: balen dat de DA uitliep en niet meer langskwam. Annetje: balen van je nek! MM: Zeus wil graag weer springen en crossen!
Vanochtend weer aan de gang voor het ponykamp van de ponyclub. Pasen komt steeds dichter bij en er moet nu toch wel echt wat voorbereid worden. We hebben al veel gedaan, maar er moet ook nog veel gebeuren.
Moggel! Ik ben ook net wakker, ga niet werken vandaag maar straks met mijn ouders mee naar het VU. Dat was op zo'n onhandig tijdstip dat ik de hele dag maar vrij heb genomen.
@ Sannn: filmpje ziet er zeker niet slecht uit. Hij wil inderdaad graag. Lekker dooroefenen dan komt het helemaal goed! @ Margriet: fijn dat je toch naar Markelo kunt @ Snoek: veel plezier bij college, interessant onderwerp . @ JN: veel succes met solliciteren. @ Vief: hoe ging jou gesprek, was je nog op tijd??
Tot zover mijn inspiratie
Evony
Geplaatst: 15-03-11 10:35
Goedemorgen
Eef: succes met je nieuwe crosskleuren uitkiezen! ik blijf mooi in het groen bruin heb nu alles van het zelfde set van robby's En ik heb met elk paard 1 keer een ijzer kwijt ofzo, behalve bij Sabine die zette ik met 4 ijzers in de wei en kwam er met 1 uit? hele wei door gezocht met metaal detector was niks meer te van de vinden, heeel apart. Mirthe: oo nee niet dat liedje xD ik had een keer met een vriendin een heel stom liedje van zo'n amerikaanse kinder miss verkiezing in mijn hoofd; I'm judy and I'm a cuddy op een gegeven moment zong de hele klas mee. Lau: wel beter dat je nu een goede smid hebt, vind de hoeven erg belangrijk. Ik had er 1 die toc zo kort bekapte dat hij 3 maanden later nog kreupel liep, nu heb ik een hele fijne Sann: parcours ziet er al goed uit hoor! Margriet: fijn dat je in Markelo kan starten! ik wil ook Sim: fijn dat je je eindelijk beter voelt! JN: succes met solliciteren! Bianca: zou je mij ook een PB willen sturen, vooral over de reis en overnachting en zo? Want ik wil toch gewoon blijven gaan en in 2012 moet dit ook wel weer mogelijk zijn voor mijn vader.
Ik ga straks Beat maar weer eens lekker rijden, woensdag komt de zadelmaker
TeeGee
Geplaatst: 15-03-11 10:48
Goeiemorgen!!!
Gisteravond heerlijk de paardjes gepoetst enzo, Rem had al gelongeerd en T had lekker los gestaan. Hij heeft weer mooie voetjes. Schimpie begint al een beetje op een echt paard te lijken. Vanochtend heb ik hem al een half uur los gehad, kon ie lekker uit zn dak gaan. En heb met TG gestapt over de dijk.
Vief, bij Bari gaan over 2 weken de ijzers eraf, 2 weken voor het veulen. Lau, wat voor frustraties had je?? Sandra, lekker van je springles! Corien, hoe kan het nou dat er geen normale dekjes passen onder een Devoucoux? Noor, het is inderdaad warm! T had ik ook al zn hals afgespoten, lekker fris weer!
TG staat nu onder een 200 gram, Bari ’s nachts met een fleece gevoerde deken en overdag met niks en Schimpie met een 100 grams.
Benthe, leuk commentaar bij de cursus? Succes vanmiddag! Shanouk, interessant! Ilse, hoe gaat het met je duim? Noor, spannend weer zeg Evie, wanneer ga jij naar de Equitana? Donkerblauw met wit lijkt me ook mooi.
AntheaV
Geplaatst: 15-03-11 11:15
Goedemorgen! Mijn paarden gaan ook om de 8 weken naar de smid. En ik ben ook heel erg tevreden met de hoefsmid
Vief: Succes in de bieb en alvast veel plezier vanavond! San: Ziet er al goed uit op het filmpje. Snoek: Klinkt wel heel interessant dat college. Noor en Margreet: Succes vandaag Margriet: Fijn dat je nog in Markelo kunt starten! Mirthe: Succes met je drukke dag. JN: Succes met je sollicitatie!
TeeGee
Geplaatst: 15-03-11 11:25
Weet iemand hoelaat het 's ochtends licht is? Zeg maar licht genoeg om een buiten te kunnen rijden
bianca1980
Geplaatst: 15-03-11 11:35
TeeGee schreef:
Weet iemand hoelaat het 's ochtends licht is? Zeg maar licht genoeg om een buiten te kunnen rijden
staat dat niet op google ?? zonsopkomst of zo.... of bij het weerbericht en zo..
gr_roos
Geplaatst: 15-03-11 11:35
TeeGee schreef:
Als ik om 6.15 op stal aan komt wordt het al aardig licht. Om 6.40 is het zeker licht genoeg.
TeeGee
Geplaatst: 15-03-11 11:37
Bianca, ik had wel even gekeken maar bij zonsopkomst is het toch niet helemaal licht genoeg om te rijden?
Om half 7 kun je wel gaan rijden. Het was al behoorlijk licht vanmorgen
CoriienRN
Geplaatst: 15-03-11 11:56
Goede morgen!!
Tg nou jetske had het onder vonden met haar zadel van borex dus weet het ook niet.. (goed excus voor een nieuwe crossset ) Ehm wanneer het licht word, rond half 7
NOOR & MArgreet Succes!!!
Sann ziet er goed uit hoor! Margriet fijn dat je nog een cross kan starten op korte termijn!
Ik vind het ook wel belangrijk dat je een goede smid hebt! Danny is op 2 maten groter gezet toen ik hem kreeg, en toen trapte hij wel zijn ijzer af aangezien hij moest wennen aan de grote van het ijzer nu heb ik nergens geen problemen meer mee
TeeGee
Geplaatst: 15-03-11 12:00
Ik wil namelijk nog even door het water bij de plas maar eigenlijk mag dat niet