[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:20

Sterkte Evie :P Welke profielen heb je? Ik vond 6 Gym eigenlijk wel meevallen. Zeker de examens waren veel simpeler dan de proefwerken. Profielwerkstuk vond ik ook erg leuk! Ik moet over 2 weken terug met Vorstin naar de DA, maar dat doe ik een weekje later. Over 2 weken moet Vorstin ook weer gemasseerd worden namelijk, en dan heeft ze nog een weekje om bij te komen.
Godfried heb ik gisteren trouwens ook aan de lijn gehad. Zadel nog niet binnen :( Wel een verkeerde maat geleverd. Dus helaas, dat blijft lang duren. Hij belt me wel deze week even terug voor een afspraak om mijn dressuurzadel te controleren :)

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 12:28

Evie, Als je school alles goed op een rijtje heeft zijn de CE's een verademing vergeleken met de SE's :j Het is voor mij al 9 jaar geleden dat ik HAVO examen deed en 7 jaar voor mijn VWO *Ik word oud!*
Snoekiej, Balen dat de verkeerde maat is besteld! Hoe lang wacht je nu al?

Mail terug van de organisatie dat ik op de lijst sta. Hoop dat het redelijk laat is, want ik wil ook eigenlijk naar de Valouwe voor die clinic (om te kijken dan)!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:39

Evie: Eindexamenklas is de meest relaxte van alle jaren.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:57

Middag! :wave:

@Mootje: Zou idd zaterdag ook al gaan, heeft hij het parcours alvast keer gezien.
@Vief: Dat is flink baalen! Hopelijk ligt het idd aan zadel/ borsttuig ofzo..
@Evie: Ik heb 2 jaar in 1 VWO gedaan dus kan niet meepraten over laatste jaar. Maar vond dat ook heel erg meevallen. Succes iig! Je bent idd lekker in mei al vrij :D
@Snoekiej: Dat is goed baalen dat je zadel nog niet binnen is.

Gisteren tentamen gehad. Had net zo goed niet kunnen leren.. Tentamens van geneeskunde gingen mij beter af dan deze van fysiotherapie. :?
Zo Vero maar is uit de wei halen en klaar maken, dan naar springwedstrijd. Ga daar ook de Orun waarschijnlijk doen, dus ben benieuwd hoe het daar is. :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:13

Ik ga maar niet zeggen hoe lang het al geleden is dat ik examen heb gedaan :o Voel me echt stokoud :(

Even een vraagje, ik ben bezig een patientkaart te maken voor mijn massageklanten en nu ben ik op zoek naar een tekening van beide zijkanten van het paard met ook een voor en achterzijde. Ik ben al een poosje op internet aan het zoeken maar kan het niet vinden :( Hebben jullie een idee waar ik kan zoeken?????

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:19

Ik heb in de map van de ORUN cursus wel plaatjes van paarden zitten vanaf de zijkant gezien, ook met allemaal spieren, maar weet niet of je zoiets bedoeld Billy???

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 13:20

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:25

Liever geen spier erin. Dus eigenlijk gewoon heel simpel de omtrek van het paard.(dan kan ik er gemakkelijkker de pijnlijke plekken op aangeven) Ik heb hier een voorbeeld maar dat is al zo vaak gekopieerd dat ik dat niet mooi krijg, vandaar dat ik iets digitaals zoek....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:26

die staan toch ook in je paspoort, waar ze de aftekeningen schetsen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 13:27

Billy, kan je niet in het [UK][DIG] forum een medebokker lief aankijken? Voor hen is dit twee minuten werk!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 13:28

Lielle schreef:
die staan toch ook in je paspoort, waar ze de aftekeningen schetsen?

Ja maar niet mooi in een rechte lijn :o

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:02

Ik heb nu toch maar even een copietje gemaakt, kan ik voorlopig iig mee uit de voeten.
Is soms best onhandig dat ik niet zo goed met computers ben.....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:22

Vorstin ging vandaag heel wat beter dan gisteren *\o/* Ze begon lang niet zo stijf, en ze liep weer lekker zelf naar voren. Ik heb haar vandaag even langer gereden, 3 kwartier, en het laatste kwartier was ze echt lekker los en liet ze zich heel fijn zakken.

@ Mootje, ik wacht al vanaf half maart := Leuk dat je zaterdag nu ook kan!
Jammer dat het niet goed ging Sannn
Sorry Billy, ik heb zoiets ook niet liggen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 19:05

Mooi dat Vorstin weer beter ging dan gisteren! :D
Kan je er ook niet mee helpen Billy..

Ben weer terug van springen. Ging echt super, eindelijk controle en ritme wat ik deed. Wou graag nog B, maar het liep al 1.5 uur uit en iedereen had zich voor het B al opgegeven, dus dan moest ik nog goed uur wachten.. Dus heb nu besloten dat ik zaterdag B ga!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:03

:wave:

Billy: Ik hoop maar dat dat bij Woll niet zo is.. Vandaag lekker dressuur gereden. Ga van het weekend maar met al mijn springtuig prutsen. Ze was erg braaf en liep gewoon fijn, dus daar was ik wel blij om :) Nog gefeliciteerd met je zwangere merrie :D
Shanouk: Fijn dat Vorstin zo'n stuk beter ging!
Sann: Ik heb 1 dagje voor jou mijn M1 debuut :D
Kim: Boel onder controle kunnen houden in je eentje? ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:24

Hopelijk gaat het een beetje meevallen met de regen! We hebben hier zondag concours maar als de voorspellingen uitkomen heb ik er eerlijk gezegd niet echteen goed gevoel bij dat het door gaat.....

Morgen ga ik nog even nat worden in Borculo ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:25

Iemand hier nog een idee voor een outfit voor een themafeest: "Evil Masterminds"? Ik ben niet zo crea :o. Is voor het feest op de kampweek van de studentenvereniging volgende week.

Fijn dat het zo lekker ging Sann!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:28

billy1 schreef:
Hopelijk gaat het een beetje meevallen met de regen! We hebben hier zondag concours maar als de voorspellingen uitkomen heb ik er eerlijk gezegd niet echteen goed gevoel bij dat het door gaat.....

Morgen ga ik nog even nat worden in Borculo ;)

Ik hoop ook dat het mee valt, mag zondag op een kleibodem dressuren. Gelukkig wel eerste starter in mijn klasse en maar 6 ruiters voor me.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:31

Hoop echt dat het een beetje mee gaat vallen allemaal met het weer.. En het gewoon door kan gaan allemaal :(:)

Shanouk: Van die duivelshoorntjes misschien :)?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:40

Ik mag dit weekend crossen, dus hoop ook op mooier weer dan voorspeld.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:54

Ik voel mij ook oud haha....

Net springles gehad en dat ging super. Voor de les laten vallen dat ik M ga starten. Dat heb ik geweten. De hindernissen werden goed omhoog getrokken. Instructrice verzekerde mij dat de fouten die werden gemaakt absoluut niet aan mijn rijden lag maar aan de inzet van mijn paard! Ze gaat wel super lopen maar net dat laatste beetje extra weigert zij nog te geven. Vind het wel een mooi compliment want werd soms behoorlijk onzeker van steeds 1 of 2 balken..
Ik hoop ook op niet al te veel regen.

@ snoekiej fijn dat vorstin goed gaat. Ik hoop voor je dat het zo blijft

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:32

CARO @ dat is idd wel fijn te horen !!!! anders ga je misschien anders rijden waardor het helemaal BUT gaat.

Ik zal voor jullie allen duimen op mooi weer !!! Bull en ik gaan nergens heen. Wij hebben een knuffelweek.. :D (lees lanterfanten) ff 2 keer longe en klein half uurtje lang laag, meer niet deze week.

Ik ga woensdag naar Soest om te springen BB en B, iemand anders ook nog ??? Dan verder voor Gorssel niks meer, ook niet naar Alice.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:38

Snoekiej schreef:
Iemand hier nog een idee voor een outfit voor een themafeest: "Evil Masterminds"? Ik ben niet zo crea . Is voor het feest op de kampweek van de studentenvereniging volgende week.

Als je van Harrie P. houdt kun je als Voldemort gaan...
Of als de Joker...... als je B&R leuk vindt.
Of als Britney Spears, alhoewel dat nou niet echte mastermind is.
Als je graag Shakespeare leest, kun je als Lady Macbeth gaan.
Of als een een jurylid die jou altijd slechte punten geeft.

Kijk ideeen genoeg, nou de uitvoering nog hé.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 21:41

Ik heb zaterdag en zondag CC op een agterberg, dus ik maak mij niet zo druk om de bodem :D
Vief, Fijn dat Woll vandaag wel wilde lopen!
Snoekiej, Gelukkig was Vorstin lekker los vandaag. Vanaf maart :oo En dan nog maar hopen dat het goed ligt straks!
Caro, Leuk dat je zo'n compliment kreeg van je instructrice!
Corien, Ik zie dat Jetske ook start in Maassluis, kom jij mee kijken?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:23

peanutbutter schreef:
Evie: Eindexamenklas is de meest relaxte van alle jaren.

PB: Dat hoor ik van iedereen, valt aan mijn rooster en de hoevelheid boeken nog niet af te zien helaas :+ .
Snoekiej: Ik doe Natuur&Gezondheid en Natuur&Techniek, wat inhoud dat ik Nederlands, Engels, Latijn + alle exacte vakken heb die er zijn inclusief 2 soorten wiskunde B-). Fijn dat Vorstin weer lekker liep !
Sann: Als het nu super ging gaat jullie B-debuut zaterdag vast goed komen!
Caro: Inderdaad een mooi compliment! Bovendien moet je niet te veel voor je paard oplossen wordt mij altijd geleerd,daar worden ze lui van ;) laat ze het zelf maar uitzoeken en als ze dan hun benen stoten gaan ze vanzelf beter hun best doen
Bianca: Knuffelweek klinkt wel heel schattig :D.
Mootje: Over de bodem in Maassluis hoef je je inderdaad nooit zorgen te maken, fijn dat je ook zaterdag een oefenrondje mag doen.
Moet je natuurlijk niet weer een snoekduik maken, dan ben je zondag echt kapot... ;)

Vandaag dressuurles gehad, kon gelijk voelen dat mijn zadel een stuk beter lag en Bam meer schoudervrijheid had, instructeur zag het ook :) . We hebben hard getraind op het wijken, dat was namelijk behoorlijk verstoft :o en voor de sgw moeten we toch wat beters laten zien.