[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:03

ey meld me hier ook maar als dat mag van jullie

Zie profiel voor meer info.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 26-02-09 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:06

@ Corien; het heeft toch niks met die telefoonabbo te maken? :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:20

Hey BV @. lekker bezig !!! met je paardjes !!!

Ik heb volgens mij een griepie WEER te pakken, verdomme... |o wat is dat toch met dit weer. Voel me een beetje rillerig en als ik wat beweeg voel ik helemaal zo'n warm kou gevoel door mijn rug ....bbrrrr...

Vandaag Bullie gewassen, die moet morgen naar de vrijspringwedstrijd voor 3 jarigen dus ben benieuwd. Hij staat er netjes bij.
De Fries krijgt al behoorlijke volle uiers dus dat duurt niet lang meer.... ;) alles zakt uit van achteren, dus we denken nog 1 weekje hooguit...

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:52

Heb net lekker een tentamen gemaakt. Was binnen 20 minuten klaar :D

Welkom Mex

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 20:55

zou eens het topic een beetje gaan doorlezen :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:08

Ik verwacht eigenlijk wel een voorstel praatje, zo makkelijk kom je er niet vanaf. :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:08

:wave:

Mijn schooldag ook weer overleefd.
Hadden een SO Spaans, was in 3 minuten klaar :o
Even goed gecontroleerd en toen ingeleverd. Heeft ze hem meteen overgekeken en had hem heel goed gemaakt. Ben benieuwd :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 21:12

nou okay dan..

haha ik ben mendy ben 20 jaar. Werk als dierenartsassistente en als instructrice.
Mijn paardje heet Oliver is (bijna) 13 jaar en we zijn L1 dressuur / L springen / B SGW
en mijn andere paardje Baylando wordt april 3 dus daar ga ik ook lekker mee bezig
Nou verder weet ik niks te vertellen.. meer vragen zie profiel

zo goed Hilde :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 21:25

Goedenavond :)
Ik heb net mijn kür op muziek weer geoefend. Vorstin vind de galopmuziek behoorlijk spannend, dus die kneep hem een paar keer tijdens de uitgestrekte galop :D

Hier filmpje van de muziek, let niet op hoe de oefeningen zijn uitgevoerd. Vorstin hoestte behoorlijk, dus ik heb haar maar gewoon beetje laten lopen.

Leuk dat je op Armani hebt gereden Mirthe!
Hoe is het met je gezicht Lotte?
Fijn dat je niet-jonkie het zo goed deed Andrea :D
Gefeliciteerd met je winstpunten Benthe
Fijn dat Olivier lekker ging Heleen!
Balen dat het vertrouwen zo slecht is geworden Rosalie :(:)
Dat is leuk om te horen Corien :D Had je springles bij Jeroen? Ik hoorde dat hij nu op vakantie was, maar ik wil hem zo snel mogelijk bellen voor springlessen.
Klinkt goed Marieke!
Spannend Bianca :D Veel beterschap, niet ziek worden hoor
Wow, die had je snel af PB!
Welkom Mexx

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:00

Corien mag ik ook een pb?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:17

Leuke proef/kur Shanouk! Had bij het filmpje verwacht dat het met muziek opgenomen was, maar het was op de computer erbij gemonteerd! Maar wel leuk bedacht verder hoor :)

Ik ben ook wel benieuwd wat er aan de hand is Corien.. mag ik ook een pb?
Welkom Mendy / xxitsmexx

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:27

welkom mex...

Heb niet heel veel tijd gehad om te reageren laatste tijd, probeer wel veel bij te lezen maar ben savonds echt zo moe dat ik vaak optijd naar bed ga..

Heb mijn L debuut gepland, Wordt EL.. Chaam nog B, dan week erna EL en dan even niets.. oudkarpsel L en wil er nog 2 in het L en dan hoop ik het NK

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 22:59

@Vief: Ja, opdracht is helemaal af!! :D Ziet er netjes uit, hopelijk krijgen we hier ook weer een goed resultaat voor :) .
@Teegee en Snoekiej: Met fietsen, bukken enzo voel ik het eigenlijk niet meer... Echter... het steekt nog wel >;) en ik kan er nog steeds niet aan zitten :n , week later zou je toch verwachten dat dit beter zou moeten gaan. Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, wil even uitsluiten dat er een barst in zit. Dus ik ben benieuwd.
Snoekiej; leuke kürmuziek ;)

Vanavond weer les gehad met Wo, ze was weer een heetkop :):) , maar de overgave kwam nu vrij snel..
We zijn nu heel erg bezig met het rechtrichten en ik moet leren mijn hulpen iets meer te doseren, vind ik nog wel eens lastig. Wolin is zo sensibel, dus iets teveel en je krijgt een overreactie.. maar op sommige momenten moet ik er juist wel wat meer bovenop zitten (niet meer druk, maar mijn hulp iets langer aanhouden). Het is af en toe nog wat zoeken dus. Ik hoef maar een beetje mijn knie aan te leggen en ze loopt een super schouderbinnenwaarts. Dus ik moet echt in balans zitten, en dit is nog wel eens lastig op Wolin, zoals jullie wel begrijpen :o ... Zeker als ze zo sensibel is. Het is vaak twee stappen vooruit, één stap terug, we komen er wel!! :D
Vlak in de buurt van mijn paardrij-juf B-) komt eens in de maand Lucinda Fredericks op stal, om SGW-ers les te geven, ga binnenkort daar 's een keer kijken, zij had de laatste keer ook twee van die bloederige paarden mee. Mijn juf heeft even met haar staan praten over hete 'extreme' paarden, dus binnenkort wordt ik meegenomen op excursie :)) _O- .
Ik heb dan ook 2 x in de week privéles, op dinsdag en donderdag.
Heb lekker gereden :j , was alleen wel erg moe... Ben meer moe als anders na deze nachtdiensten :\ .

Ik ga even bij m'n instructrice langs; bakkie doen en Equilin ophalen :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 23:32

Shanouk heb het idee dat Vorstin ontsettend achter het been is, klopt dat? Het gaat allemaal wel heel rustig maar er mag wat meer actieviteit in zitten heb ik het idee.
Vind het wel heel goed gedaan met de muziek. En Pirates is gewoon echt toffe muziek.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 23:45

@ Rosalie, nee dit was het filmpje die ik heb gebruikt om de muziek eronder te zetten. Zondag moet ik hem pas 'voor het echie' rijden.
@ Lotte, klinkt goed :D Leuk dat je op excursie meegenomen wordt ;)
@ PB, ja klopt, Vorstin had toen zo'n bui dat ze alleen maar tegen mijn been inging, en dat ik echt een megaschop moest geven voordat ze reageerde. Dat heeft ze een tijdje gehad, als ik been gaf dan ging ze inhouden, oren in haar nek en spande ze zich helemaal aan. Nu doet ze dat gelukkig niet meer. Ik denk dat het er normaal gesproken iets beter uitziet. Je hebt zeker gelijk, het moet er wat actiever uitzien. Zo ziet het er een beetje saai en sloom uit vind ik. Je kunt ook echt zien dat ze moeite heeft met de travers (al dacht ik meer aan blijf doorlopen dan aan een correcte travers), keertwendingen vind ze ook heel moeilijk. Als ze iets heter is, zoals vandaag met oefenen en op wedstrijd, dan pakt ze de oefeningen wat beter op. Bedankt voor je tip. Als je nog meer opmerkingen hebt, graag :)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:21

SNOEKIE @ leuke film en veel succes met je kur *\o/*

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 00:50

WL: in het bejaarden topic zitten wel 4 sgw-ers die afgelopen week bij Lucinda getraind hebben. Misschien moet je dat eens lezen om een idee te krijgen. Ik ben laatst ook twee dagen meegeweest toen Madelene les had en dat was gaaf om te zien!

Snoekiej: gave muziek zeg! Was dit een kant en klare mix of heb je daar nog aan lopen sleutelen? En wat activiteit betreft ben ik het wel met PB eens.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 08:36

:wave: Morgen

Leuk Shanouk :))

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:30

Morgen :O
Niet zo lekker geslapen. CV-ketel had alweer kuren. Dus die maakte de hele nacht heel veel herrie. Er is nu gelukkig alweer iemand om ernaar te kijken. Ik denk dat hij het al gevonden heeft gezien zijn "Ahaaaa..." van net.

Ik moet nog even snel wat aanpassen aan ons onderzoeksplan :z Dan naar Woll en dan hoop ik om om 12 uur op het Saxion te zijn om te werken. Mooie planning, maar wel een beetje krapjes ben ik bang :=

Shanouk: Mooi gedaan met de muziek zeg!!
Corien: Thanks voor je PB. Knuffel bij deze :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 09:59

Mensen ik raak waarschijnlijk me baan kwijt, verlening willen ze waarschijnlijk niet door laten gaan, dus ik ben erg van streek.. krijg nu ook niemand te pakken dus ik wacht het even af.

Zou ook niet weten wat ik moet gaan doen :(

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 10:09

WL, wie is jouw juf dan?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:46

Daar ben ik ook wel benieuwd naar WL.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 11:46

Corien dat is wel erg vervelend nieuws! Sterkte!
Snoekiej: Leuke muziek zeg, alleen jammer van de activiteit. Je hebt leuke actieve muziek, als je Vorstin wat sneller krijgt van achteren wordt je denk ik ook meer één met de muziek. Succes zondag!
Vief: wat irritant dat de CV-ketel je wakker heeft gehouden. Gelukkig wordt het nu opgelost.
Wollin: leuk dat je mee op excursie wordt genomen. Kun je fijn weer een hoop bijleren!

Ben nu een beetje ziekjes. Heb buikpijn en diarree. Hopelijk trekt het straks wat weg, want wil eigenlijk wel rijden vanmiddag. Moet het ook weer een beetje droog worden. Het regent hier nu goed door. Voor van het weekend hoop ik ook op een beetje mooi weer, want dan gaan we crosstrainen in Baarle-Nassau of Minderhout. Heb er zin in!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:02

@Floor: Oké!! Ben benieuwd! +:)+
@Lielle en Simmie: Mijn paardrij-juf is Alixia Hodge(Hotsj zeg je ;) ). En van haar krijg ik twee keer in de week dressuurles :) .
@Vief: Ahaaaaaaaa B-) , probleem op gelost? :D Veel plezier bij Wolles en succes met de planning! :wave:

Ben net wakker... Bijna klokje rond geslapen!! Kom nu net beneden, niemand thuis.. wat een rust :o .
Heb vandeweek Mama Mia gekocht, dus die ga eens gezellig even op zetten :P . Straks naar Wootje, even lekker hobbelen met haar :+: .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 12:27

Ik heb een Imperial Riding bodyprotector, maar wil graag schouderstukken hiervoor..
Weet iemand of deze voor de IR er zijn? Of mogen er gewoon willekeurige schouderstukken op? >;)
Ik zal Talitha nog wel even PB en :) .