Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat is dat toch met dit weer. Voel me een beetje rillerig en als ik wat beweeg voel ik helemaal zo'n warm kou gevoel door mijn rug ....bbrrrr...
alles zakt uit van achteren, dus we denken nog 1 weekje hooguit... 

Had je springles bij Jeroen? Ik hoorde dat hij nu op vakantie was, maar ik wil hem zo snel mogelijk bellen voor springlessen.
Veel beterschap, niet ziek worden hoor
Ziet er netjes uit, hopelijk krijgen we hier ook weer een goed resultaat voor
.
en ik kan er nog steeds niet aan zitten
, week later zou je toch verwachten dat dit beter zou moeten gaan. Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, wil even uitsluiten dat er een barst in zit. Dus ik ben benieuwd.
, maar de overgave kwam nu vrij snel..
... Zeker als ze zo sensibel is. Het is vaak twee stappen vooruit, één stap terug, we komen er wel!!
komt eens in de maand Lucinda Fredericks op stal, om SGW-ers les te geven, ga binnenkort daar 's een keer kijken, zij had de laatste keer ook twee van die bloederige paarden mee. Mijn juf heeft even met haar staan praten over hete 'extreme' paarden, dus binnenkort wordt ik meegenomen op excursie
.
, was alleen wel erg moe... Ben meer moe als anders na deze nachtdiensten
.
Leuk dat je op excursie meegenomen wordt 
Morgen

Dan naar Woll en dan hoop ik om om 12 uur op het Saxion te zijn om te werken. Mooie planning, maar wel een beetje krapjes ben ik bang 
). En van haar krijg ik twee keer in de week dressuurles
.
, probleem op gelost?
Veel plezier bij Wolles en succes met de planning!
.
. Straks naar Wootje, even lekker hobbelen met haar
.