Danique; Netjes hoor, 3e van Nederland
!Hilde; goed van Quis!
Kim; succes nog!
Tis echt heerlijk weer geweest hier vandaag, en nog
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.

Ook kwamen we nog een grote plas tegen, daar ging ze braaf doorheen zonder te kijken
Crosspaard

ze is bruin en een supergaaf koppie.. ik ben al helemaal verliefd op dr
foto's zijn slecht maar ze zijn met mobiel gemaakt in een donkere stal

miss_jumpy schreef:Het is echt lekker weer, ik ga zo maar eens een lange buitenrit maken, is goed voor Os om vet te verbranden
Heeft ie al hel lang niet gemogen voor zijn pees dus die profiteerde er flink van.
Eerst pony afgezadeld en toen er nog steed niemand te bekennen was de politie maar even gebeld. Ik had mijn trailer bewust voor een niet parkeren vak gezet, zodat de klep open zou kunnen.
, toen ik zei dat ik dat wel erg gevaarlijk vond kwam ze met het idee om mijn raam open te doen en den Gomie vast houden en een stukje weg rijden

idd zorgen dat niets aanbrand!
en dat zei die agent allemaal? die moet toch wel iets weten over veiligheid. rijden met paard in je hand lijkt me niet echt veilig miss_jumpy schreef:GvdT, ik heb heerlijk een rondje vlietland gegaloppeerd, heerlijk!
Dat trailerverhaal komt me bekend voor, sommige mensen hebben gewoon geen hersenen of ze hebben er geen gebruiksaanwijzing bij gekregen...![]()
Maar ik denk dat onze paarden dan wel klaar zijn voor EL of niet dan??

yes
Maar morgen heb ik na stage nog ruim 3 uur de tijd dus moet het er dan maar van komen.

Ff anderhalve dag paardloos is soms wel heerlijk zeg. Gisteravond naar Bill's Bar gweest en dat was echt vet leuk. Ik heb het helemaal volgehouden. Lag om half 6 nieuwe tijd in bed gok ik. Om 8 uur er weer uit om paarden te voeren (en dat beviel niet zo best, ik moest echt ff op de hooizolder gaan zitten omdat ik anders van mijn stokkie ging
) en toen weer naar bed. 2 uur er weer uit, ff stront uit de stallen douchen en weer naar het terras. Daarna met 9 man in een behoorlijk luxe restaurant gegeten. Is heel dichtbij mijn huis, dus ideaal. Was echt heerlijk en heel gezellig!