[SGW] [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel 5)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK]SGW-mutsen in de eindsprint naar de winterslaap(deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:14

kimdepim schreef:
Zal het wel even vertellen Tong uitsteken kan wel ff duren, is best lang Clown

Haha oké, we hebben vakantie Knipoog

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:17

Ik typ het strakjes wel even, ik heb van 2 tot 3 binnenbak gebuurd hier in de buurt dus moet daar eerst even heen Nagelbijten / Gniffelen
Doeg Kusje

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:17

Oké, rij ze!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:34

Mmm kimmie wat is er?! Ach gut
Ga nu zo naar Loes, zal vanavond even je PB beantwoorden Knipoog

Ben trouwens net terug van het paardje. Was echt zo'n leuk beest joh! Echt helemaal leuk. Had eigenlijk al zoiets van die twee die we morgen gaan kijken hoeft eigenlijk niet meer. Maar dat gaan we toch maar even doen wie weet wat dat voor paardjes zijn Knipoog
Het was een 4.5 jarige Oramé X Nimmerdor. Echt een heel lief maar toch wel ondeugend paard. Heb ook nog even gesprongen. Hahaha die mensen dachten dat we alleen wilden dressuren dus zat ik dus op een dressuurzadel. Filmpje komt vanavond wel!

Doei!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:35

Leuk Vief, ben benieuwd naar het filmpje!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:42

Leuk vief Lachen Hopen dat het wat is Haha! En ik ben ook benieuwd naar je filmpje Lachen
Oeh kim, hopelijk niks ergs!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:42

Maar dat paardje ga je dus voor die mensen rijden Vief? Hoe ben je eraan gekomen?

En wat zulllen ze ervan vinden als jij ook wil gaan crossen? Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:43

Ik kom trouwens net van het strand met Diesel Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:43

Lekker Biem! Diesel, wie is dat?

Ik heb Bento net gespot. Die is lang niet hier geweest Knipoog

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:44

Das mijn hondje Knipoog

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:59

Ik ga naar Jumping Amsterdam Hyper!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:00

Doei!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:01

Nickeltje schreef:
Doei!

Heey Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:46

Leuk vief Haha!

Het begon gister avond vet gezellig toen we uit gingen. Een vriendin van mij ( --> C) die heeft met een vriend van mij ( R ), Maar C houd wel van wat aandacht en die smst heel veel met een 'goeie vriend van d'r ' Die kerel is gewoon helemaal niet aardig, hij heeft genoeg dingen geflikt (niet alleen bij haar) maar ze heeft een zwak voor hem en weet ik het wat. Haar vriend R ging oom 2 uur naar huis omdat hij vanochtend om half 7 uit bed moest om te werken, haar vriend was nog maar net weg en ze stond al met B te kloten, een andere vriend W die mag B niet omdat B tussen C en R stookt, Maar C doet het net zo goed, ze lokt B uit. Dus we stonden met zijn allen wat te praten en dansen en leuk te doen en een vriend van ons werd ineens door 1 van de vrienden van B op zijn neus gemept. (die vriend die die mep kreeg kende B niet eens en had er helemaal niks mee te maken) Dus heel onze vrienden groep bovenop de vriendengroep van B, mijn vriend mepte nog iemand (had die nog nooit gedaan, ik hoorde dat en dacht echt van uh .... Doe normaal, ja okee zijn beste vriend kreeg klappen maar door mee te gaan doen los je het niet op Clown pfff heel de tijd ruzie zoeken. Toen werd W eruit gezet omdat hij iemand geslagen had (was niet eens zo) dus die naar buiten, En die ging B opwachten.
Mijn vriend hoort bij de vriendengroep van W en diegene die een mep kreeg, maar ik ken die andere groep (de tegenpartij zegmaar) ook goed. Dus ik stond daar een beetje van please hou op.
C was eerst helemaal aan het flippen van dat het nergens op sloeg en was boos op W en B. Ik was alleen boos op B omdat het gewoon een zak is, en mij ook genoeg geflikt heeft. Naja mijn vriend en een vriendin zijn met degene met de snee in zijn neus naar het ziekenhuis gegaan. (ze dachten dat het gehecht moest worden, maar dat viel mee)

Later was er een andere jongen die ik wel ken. Ik was even met hem aan het praten en opeens begonnen zijn ogen te draaien en hij begon helemaal gek te doen. Ik zo jezus wat heb jij gehad man Bloos! . Hij : alleen cola (was ook zo want hij is fanatieke wielrenner en drinkt geen druppel drank) Ik vriendin opgehaald en wij samen met die jongen naar buiten gegaan (we hebben hem naar buiten moeten tillen want hij kon niet meer lopen) de bewaking erbij en alles. Ander meisje heeft zijn moeder gebeld en alles rustig uitgelegd en die kwam. Die jongen kon niet meer staan, lag op de grond te shaken en gek te doen. en te hiepeventileren, hij heeft 1.5 uur buiten gezeten zo, en is op een gegevenmoment met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Ik heb geen idee hoe het nu met hem is. Ik heb zijn nr niet. Ik zal zo wel even een vriendin bellen. Vragen of die het weet.
Maar pff het was ons avondje wel Nagelbijten / Gniffelen
Later kwamen degene die naar het zieken huis waren geweest weer terug (cas -> met de zere neus) mijn vriend en een vriendin. Wij stonden op onze bus te wachten (we zaten met dik 60 man in een bus voor 40 personen haha, was wel grappig) maar toen gingen mensen die de heenweg niet bij ons zater bij ons in. dus weer houwerij. Was echt boos op het eind hoor. Jemug. Doe gewoon niet zo flauw en ga je eigen bus in. En ok op mijn vrienden groep die dan meteen weer een mep gaan uitdelen.

Nou om half 6 kwamen we eindelijk in het dorp aan (we moesten eerst langs andere plaatsen mensen wegbrengen, zegt Dennis (mijn vriend) van aah kom allemaal maar bij mij een biertje drinken. Nou hebben ik en vriendin niet meer gedaan, we hadden het echt gehad met die kerels en zijn op bed gegaan.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:56

Potver Nagelbijten / Gniffelen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:00

Zozo Kim, dat is wel balen!! Hopen dat het met die jongen wel goed is (die nu in het ziekenhuis ligt)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:16

Ik hoop het ook. Zal zo even wat rond bellen. En even aan cas vragen hoe het met zijn neus is Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:23

Hebben ze iets in zijn drankje gedaan dan?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:26

Wat kl*te zeg Kim, dat is echt niet leuk zeg. Ben benieuwd hoe het met die jongen is die naar het ziekenhuis is gegaan. Er is vast iets in zn drankje gedaan...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:43

Ja dat dachten wij ook. Maar ben benieuwd hoe. Volgens mij heeft hij zelf zijn drinken gehaald. Dan zou iemand het gedaan moeten hebben terwijl hij het in zijn handen had.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 17:45

Das niet best als ze er wat in hebben gedaan Ziek

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:09

Bah, wat een nacht zeg Kim.

Vief: leuk zeg van dat paard Pling

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:35

Jakkes Kim, de gedachte dat ze wat in zn cola hebben gedaan kwam ook meteen in mij op!

Ik was vandaag voor het eerst "alleen" op het werk..nou meteen de scanner kapot. Baas maar opgebeld, die woont 2 straten verderop..hij had m zn onderhoudsbeurt niet gegeven. Maar ja, liep toen wel dik achter..maar goed, wat stress later alles weer gelukt Tong uitsteken. Door naar bejaardentehuis..schoonmaakwerk..en nu net thuis. Nu 10 uren gewerkt, wel moe nu. Gister wat teveel gelopen enzo en echt zo'n last van mn knie..dacht dat het net beter werd. Nou ja en nu begint het ook op te zetten enzo..baal dr best van want moet morgen weer dubbel werken en is vrij pijnlijk. Maar ja, volgende week weer naar de fysio..vanaf dan wordt het betaald door de verzekering dus Tong uitsteken..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:48

Ik hoorde net van een vriend dat het goed gaat met die jongen, hij is nog wel heel moe. Weet niks meer.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:51

Ik ga zo ff rijden!! Kan hier vlakbij in de manege rijden, ideaal! Heb alleen vanaf sgw DIepenheim hem maar een keer of 5 gereden. Ben benieuwd hoe die zo gaat! Ben ook alleen, mijn paps moet werken..