kimdepim schreef:Zal het wel even vertellenkan wel ff duren, is best lang
Haha oké, we hebben vakantie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimdepim schreef:Zal het wel even vertellenkan wel ff duren, is best lang

Hopen dat het wat is
En ik ben ook benieuwd naar je filmpje
Nickeltje schreef:

pfff heel de tijd ruzie zoeken. Toen werd W eruit gezet omdat hij iemand geslagen had (was niet eens zo) dus die naar buiten, En die ging B opwachten.
. Hij : alleen cola (was ook zo want hij is fanatieke wielrenner en drinkt geen druppel drank) Ik vriendin opgehaald en wij samen met die jongen naar buiten gegaan (we hebben hem naar buiten moeten tillen want hij kon niet meer lopen) de bewaking erbij en alles. Ander meisje heeft zijn moeder gebeld en alles rustig uitgelegd en die kwam. Die jongen kon niet meer staan, lag op de grond te shaken en gek te doen. en te hiepeventileren, hij heeft 1.5 uur buiten gezeten zo, en is op een gegevenmoment met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Ik heb geen idee hoe het nu met hem is. Ik heb zijn nr niet. Ik zal zo wel even een vriendin bellen. Vragen of die het weet.
. Door naar bejaardentehuis..schoonmaakwerk..en nu net thuis. Nu 10 uren gewerkt, wel moe nu. Gister wat teveel gelopen enzo en echt zo'n last van mn knie..dacht dat het net beter werd. Nou ja en nu begint het ook op te zetten enzo..baal dr best van want moet morgen weer dubbel werken en is vrij pijnlijk. Maar ja, volgende week weer naar de fysio..vanaf dan wordt het betaald door de verzekering dus
..