ohw!! wat hoor ik nu, deed laats 2 potjes tegen 'raps' 1tje dik gewonnen, andere dik verloren , maar nu snap ik het, ik speelde niet tegen tg, maar tegen schoonmoeders
Margreet, Ka heeft een hele leuke schoonmoeder hoor
AntheaV
Geplaatst: 11-01-12 14:08
Jeroen: Slimme actie Haha iedereen is echt in de ban van dat spel. Ik heb het nog nooit gedaan, wil ook niet met mijn telefoon denk ik.
Ik werd trouwens net gebeld, de operatie is goed gegaan! Ze zijn erg posititief, dus dat is mooi. Imunoloog had het over uitzaaingen naar lymfeklieren maar dat was niet zo gelukkig.
Sannnn
Geplaatst: 11-01-12 14:09
Dat is mooi dat er geen uitzaaiingen naar de lymfe klieren zijn Anthea. Fijn ook dat de operatie goed is gegaan.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 11-01-12 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Voor wie nog een wf tegenstander zoekt, ik ben Raimaer (Lielle)
daNiielle_
Geplaatst: 11-01-12 14:23
Karen super gaaf!! Jeroen hahaha geweldig. Minder leuk voor jou natuurlijk. Anthea super dat de operatie goed is gegaan. Dat ze positief zijn zal vast ook een fijn gevoel geven.
Paardje heeft haar nieuwe hoofdstel al op fb geshowt. Heb haar nog maar niet met het zadel gepest, heeft ze een hekel aan.. Vanavond dressuurles, heb me er nog nooit zo op verheugt
Heel mooi nieuws Anthea, ondanks al het slechte nieuws. Ik zal het eens met je proberen Lielle, zal je uitnodigen maar niet te hard van stapel lopen hoor zo goed ben ik niet. Wil je ook niet met mij spelen Mootje?
Eef_Bam
Geplaatst: 11-01-12 14:41
Even snel een SOG-ende Anthea: Gelukkig wel goed nieuws naar de omstandigheden.
Ik heb ook een tijdje fanatiek gewordfeut, heb zelf geen iphone dus zat op die van mijn moeder, die overdag ook af en toe wat zetten deed, ik vond het erg leuk maar heb het nu veel te druk om dat bij te houden aangezien ik niet even snel tussendoor een zet kan doen.
En nu weer aan de java , mijn vossen en konijnen willen graag een ecosysteem .
Kan iemand mij vertellen wat een training bij Rob kost? Met 2 personen.
Aangezien ik nu een stalgenoot heb die gaat crossen, hoef ik mijn moeders vrije dagen niet meer in beslag te nemen en kan ik het wat verderop zoeken. We zijn al druk aan het plannen voor de trainingen, valt nog best tegen.
Mister T
Geplaatst: 11-01-12 15:27
Anthea, goed om te horen dat de operatie goed is gegaan! sterkte komende tijd Danielle, wat een luxe een complete nieuwe set. veel springplezier! Mootje, balen van je auto.. soms heb je er helemaal niks aan Jeroen, haha je begint het winnen (helaas) wel te leren he