[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:11

_Jitske_ schreef:
Mirthe: Ff lekker geshopt bij de Makro dus. Waar had je zoveel kauwgum voor nodig? :P Weekendje naar concours waar ook nog feesten zijn klinkt als een goed idee!

Nog mooier, het is doordeweeks :D Zoveel kauwgum, tsja, het is zooooo lekker die smaak! En in de winkel betaal je 3 euro voor 2 pakjes en nu nog geen 20 euro voor 18 (zitten in zo'n houdertje die bij de winkel altijd aan de kassa staan waar je nog gauw altijd iets van op de band legt)

_Jitske_ schreef:
Mirthe: Vos heeft toch al een hoop bijgeleerd als ik het zo hoor. Tijdje terug was het nog wel eens moeilijk om een L-parcours door te komen en afgelopen weken heb je toch eigenlijk steeds hele nette resultaten in het M. :)

Vos sprong altijd super totdat we op het NK SGW in Hattem met het springen in een hindernis gleden. Daar heeft hij een blokkade opgelopen waar hij last van had met het springen, dus dat waren de troubles. Daarna hebben we het ongeluk gehad en is de osteo voor hem geweest. De eerste paar parcoursen gingen nog niet helemaal van harte, maar nu loopt hij weer super.

Wat een bijleesactie Jitske! Jeetje
Leuke blouse Lau!
Mooie bak Jitske!
Het zou mijn mam niets uitmaken of ik nou in roze of blauw rijd. Zij wilde laatst juist een roze blouse voor mij kopen maar ik dacht dat dat niet zo mooi zou staan bij de rest van mijn spul.
Gefeliciteerd Lau!!
Klets-ze Corien! Veel plezier op het strand :)

Ik heb net even gewinkeld. Jurkje, shirtjes, broekjes en rokjes. Ik voel me wel heel erg meisje moet ik zeggen :Y) . Ik vind een (lange) broek en een shirtje wel goed genoeg normaal.. Maar dat is niet echt wat voor in Turkiestan.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:12

@ Lau mooie blouse. Mijn ouders vinden het al niks dat ik een roze dekje heb voor het trainen hahaha. Gefeliciteerd met je toelating *\o/*

Ik ga morgenochtend voor het eerst sinds eind 2009 weer naar dressuurles. Dat zal een zware les worden voor mij aangezien mijn instructrice best streng is :( . ik ben pas 1x met de merrie bij haar geweest en de spaanse pas heeft zij nog niet gezien (die gaat dat gedrag echt niet op prijsstellen. Heb les van een strenge duitse)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:24

Mirthe ik kan jou ook helemaal niet voorstellen in jurkjes en rokjes :+
Maak je daar wel een foto van

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:26

Ik neem aan dat we heel veel foto's maken in Turkije, dus ongetwijfeld ook van ons zelf :+

Caro, succes morgen op dressuurles! IK heb dit weekend mijn instructrice op concours getroffen en de lessen lagen een beetje stil omdat zij voor 1 uur les 2 uur moest rijden en dat natuurlijk een beetje te gek was, maar voor 2 uur wil ze wel komen. Binnenkort dus eindelijk weer super dressuur les *\o/*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:36

Goeiemiddag!
Vorstin is lekker gelongeerd. Helaas vind ze de Prodynam niet lekker, en het supplement voor de spieren ook niet. Best lastig, want het stinkt zo dat ze het zelfs door de slobber niet eet. Ff kijken hoe we dat gaan oplossen. En ik mag toch nog werken vandaag, werd opgebeld of ik nog kon :+ Ik vind het prima, moet toch flink wat centjes verdienen om de rekening van de Lingehoeve te betalen!

Ik las het bericht al op de voorpagina Noor, wat een nachtmerrie zeg
Leuke ava Caro
Fijn dat je les lekker ging Anthea
Jeetje wat een mega-bijleesactie Jitske! Jij moet je wel echt vervelen :+ En mooie bak zeg!
Dat zou wel fijn zijn Roos!
Haha, typisch een blouse voor jou Lau :P En gaaf dat je toegelaten bent tot je master! Op welke faculteit kom je terecht?
Lekker dat je vrij hebt genomen Karen
Have fun op het strand Corien
Lekker geshopt dus Mirthe

mistid

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:47

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 16:52

Mirthe, ja klopt!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:03

Hoi hoi

@ Annetje wat sneu voor Vies. Hopelijk verminderd de jeuk snel. aaah wat sneu van je cavia. Beestjes zijn zo leuk.
@ Snoekiej ooh dat wist ik niet vd verzekering. Slim dan inderdaad.
@ BVW twm horsemix is onwijs goed spul! Bij ons vliegen de emmers de deur uit!
@ Vief weer een drukke dag dus! En wat een leuke foto van GG !
@ Benthe niet lekker geslapen dus.. waardeloos he
@ Sussie vroeg beginnen kan ik ook niet goed. Ben heel blij dat ik smorgens pas om 10uur hoef je beginnen.
@ Hilde super gereden dus! En een wp in de Z netjes! Gefeliciteerd. Weet je al wat je na je stage wil doen?
@ Mistid netjes gereden weer! Gefeliciteerd met je prijs!
@ Karen das een rot grapje! Hopelijk heb je het er snel weer uit! Toen ik de hengsten van nijhof nog reed en bij sommige een slof om had deden we die standaard door de keelriem. Die beesten waren zo bezig met de slof pakken dat normaal rijden niet te doen was. :+
@ Caro leuke nieuwe AVA.
@ Noor ik ben ook het meest bang voor brand op stal. Wij hebben een brede stal met in het midden zo'n 40 balen hooi ongeveer. Als dat ook maar een vonkje krijgt staat alles in lichterlaaie.
@ Jitske jeeee wat een bijlees aktie! Goed bezig!!!
@ Billy mooie ontdekking! Daar zou ik ook niet opgekomen zijn! Fijn dat je paardjes het naar het zin hebben. Heb je nog wat met die PB gedaan die ik je toen gestuurd heb?
Ik heb van papa zo'n trappetje wat al die stucadoors gebruiken. 2 treetjes hoog (zo'n 60!! cm) en die staat onwijs stevig. Papa heeft hem nooit terug gekregen na de verbouwing hier. :D Die staat altijd bij stal anders kan ik niet op Zeus komen :+
@ Lautje heeft een nieuwe bloes, denk dat ik zoiets aan moet zien. Ben gek op roze maar weet niet of ik dit mooi vind. Geert heeft een hele mooie roze Circle of Gentleman wedstrijdbloes. *\o/* Laura is aangenomen! Leuk man.
Mooie bak Jitske! Kun je je straks goed in vermaken !
@ Corien lekker man dat jij zoveel op het strand kunt rijden! Heerlijk lijkt me dat!
@ Mirthe pas maar op met je kauwgom! Is zo laxerend als de pest! Vergeet nooooit dat ik een aantal jaar geleden op de sgw van Gorssel zowat de hele dag op de plee heb gezeten. Dankzij de kauwgom!
@ Caro veel plezier op je dressuur les!
@ Mirthe fijn dat je zo'n goeie dressuur instructrice hebt! Is veel waard.
@ Shanoek, pro dynam voeren wij aan de pony, die is hoefbevangen.

Ik heb gewerkt van 10.00 tot 15.00 best lang weer. Maar ging goed. Nu helemaal niets. En vanavond naar een collega die een tweeling heeft gekregen. Baby's KIJKEN vind ik zoooo leuk! Maar hoef ze nog lang niet zelf.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:05

Dankzij Jitske heb ik niet helemaal hoeven teruglezen O:)
Billy gebruikt stiekem haar telefoon als modem!
Jitske mag rustig aan weer iets doen.
Lau haar klanten hebben afgebeld. Heb je Challenge noTg staan?
Snoek heeft een diagnose voor vorstin. Kun je het niet met een grote spuit met appelmoes geven?
Mirthe is een meisje-meisje :P
Hilde had een strenge jury bij haar z debuut!
Lau, wat top dat je bent aangenomen!! En wat een mooie blouse!
Caro, morgen wordt het zweten geblazen, dus :D

Ik heb vandaag echt mega in de file gestaan vandaag buiten de spits ;(
Lekker nog de rest van de week vrij... Wel al alle email doorgenomen, want anders loop ik straks helemaal achter!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:08

Marijke, ik heb dat ook gehad met de kauwgum van de Appie. Verschrikkelijk :') . Daar hebben ze van die strippen met 35 ofzo er in en die had ik binnen 2 dagen allemaal weggekauwd. Wat een hel was dat :+ .
De meningen over mijn instructrice zijn trouwens wel verdeeld maar ik ben er echt helemaal happy mee. Vond het ook best wel erg dat ik al zo lang niet meer bij haar had gelest, want zo ben ik mijn eerdere instructrices kwijt geraakt :+ .

Veel plezier vanavond! Je hebt idd best lang gewerkt!

Ik ga zusje naar voltige brengen en even kijken of er toevallig een oproepje voor mensen in de C1000 hangt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:29

Mo druk dus volgende week je nieuwe 'baan"
Mm ja echt een luxe lekker ff galoperen met die knol gister bijdehand vandaag lekker lopen ;)
Mirthe succes met je zusje ;)

Ik ga maar eens richting land, paard vangen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:01

Goed gedaan zeg Hilde bij je Z debuut, gefeliciteerd!
Mooie bak Jitske. Het maakt inderdaad veel uit of je je voorste of achterste kruisband scheurt. De 1 heeft ook meer invloed bij buigen/ strekken en met paardrijden, vooral op springzadel, is je knie redelijk ver gebogen. Dat kan dan problemen geven.
Evony dat zeiden ze hier ook, paps gaat nog steeds elke keer mee naar wedstrijd. :P
Mooie blouse Laura. En gefeliciteerd dat je aangenomen bent, top!
Mooi dat je het naar je zin hebt Billy op je nieuwe stekkie.
Iedereen geeft hier electrolyten of niet? Waarom geven jullie die dan precies? Ik heb dat nog nooit gedaan, vind het niet echt nodig. Misschien als ik hoger in de sport rij, maar merk nu niet dat ze het nodig hebben. Heb liever dat ze eerst natuurlijk zo snel mogelijk herstellen, mocht ik wel wat merken dan kijk ik dan wel.
Leuke ava Caro!
Gatsie dat bericht van die eventingstal zeg… Je ergste nachtmerrie.
Dat krukje van eurostar heb ik ooit, stevig zat. Nooit problemen mee gehad en is heel makkelijk opklapbaar.
Succes met Jack Corien!

Heb vandaag 2 uur gedaan over een rit van normaal 3 kwartier. Pfft..
Voel me na avondje rust van gisteren al stuk beter. Nu zo lekker eten dan What lekker weer rijden, die heeft 2 daagjes vrij gehad. Ouders gaan vanavond ook weg. Lekker home alone dus! :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:21

Sannnn, het ene paard zweet meer dan het andere en verliest daarmee essentiele lichaamszouten. Met elektrolyten kun je dat tekort ondervangen.

Het is de hele dag al druk op de weg. Hier ook, vanmorgen al file door een ongeluk. Gelukkig was ik op tijd met een binnendoor weg nemen voor ik de snelweg op ging.

Heb je m'n mail met links naar MijnAlbum nog gekregen Sannnn?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:32

Ik wou je net PB sturen daarover. Gaaf terrein daar! :~ Je maakt het me wel moeilijk Bedoel je die vanochtend opde A28? Daar stond ik ook in, bij Nijkerk. Grr, terug weg weer. Alleen toen al vanaf Utrecht. Binnendoor is net zo'n drama omdat je dan via Amersfoort moet.
Dat snap ik, maar zijn elektrolyten niet vooral voor op hoger niveau? Als je in de B rijdt is het in mijn ogen niet echt nodig... ? What zweet juist heel erg. Maar de dag erop is hij niets anders, nog zo fit als ik weet niet wat. Vero hetzelfde.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:23

Sannnn schreef:
Ik wou je net PB sturen daarover. Gaaf terrein daar! :~ Je maakt het me wel moeilijk

:D

Citaat:
Bedoel je die vanochtend opde A28? Daar stond ik ook in, bij Nijkerk. Grr, terug weg weer. Alleen toen al vanaf Utrecht. Binnendoor is net zo'n drama omdat je dan via Amersfoort moet.

Ja, die. Was ongeluk gebeurd.

Citaat:
Dat snap ik, maar zijn elektrolyten niet vooral voor op hoger niveau? Als je in de B rijdt is het in mijn ogen niet echt nodig... ? What zweet juist heel erg. Maar de dag erop is hij niets anders, nog zo fit als ik weet niet wat. Vero hetzelfde.

Het verlies van de lichaamszouten heeft vooral te maken met de mate van het zweten en de intensiteit van de inspanning. Bij endurance worden electrolyten (gewoon een huis-, tuin- en keukenmiddeltje van zout, basterdsuiker en nog wat) veel meer gebruikt omdat de paarden daar langdurig zweten en dus veel meer zouten verliezen. Bij een kortstondige inspanning als een cross verliezen de paarden dus veel minder electrolyten.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:33

Vanmorgen op de N34 was de weg ook afgezet bij Borger ivm een ongeluk.
Vond dat Gio wel even een avatar mocht zijn. Vandaag weer even gemeten en meneer is al 1.15m. Hij blijft stokstijf staan als ik hem meet. Hij gedraagt zich nog steeds wel als een shetlander want hij duikt nog steeds onder het draad door en gaat dan naar de 2 schimmels voor aandacht. Het is echt een boefje hahaha

@ mistid de meningen over mijn instructrice zijn ook verdeeld. Ik rij er al 10 jaar en kan er prima mee door 1 deur. Is erg streng maar ja dat heb ik wel nodig.
@ Mootje welkom terug

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:17

Hilde: gefeliciteerd met je Z debuut!
Jitske: mooie bak! Wij hebben ook zo'n opklapbaar krukje in de auto voor op concours enzo.
Evony: gelukkig doen ze hier niet moeilijk over wat voor kleurtje ik aantrek. Al weigert mijn vader wel om roze en paars te dragen. Maar ik mag aandoen wat ik wil.
Laura: mooie blouse. En gefeliciteerd dat je aangenomen bent bij de master!
Billy: fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe plek.
Caro: Leuke ava met Gio!
Dat bericht van die eventingstal is echt je ergste nachtmerrie.
Corien: Succes met Jack.
Mistid: fijn dat je weer bij je instructrice kunt gaan lessen.
Sann: veel plezier met What!

Hard gewerkt vanmiddag, nu lekker op de bank.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:18

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de bijleesactie van Marijke.

Marijke langzaam aan het opbouwen dus. Hopelijk blijft het goed gaan.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:21

Zo! Ik zag me toch een paar goede bijleesacties! Daar sluit ik me bij aan :o

Ik heb vanmiddag Vies maar gewassen. Ik hoefde maar naar hem te wijzen en hij wrong zich al in de meest vreemde bochten met opgetrokken bovenlip. Gewassen met keratoo en nu maar hopen dat de jeuk minder wordt. Ik heb in elk geval de uitrijdeken (vliegending) weer op stal gedumpt, dus morgen of overmorgen kunnen we veilig door de bossen knallen. Moet het alleen niet te druk zijn met van die irritante dagjes mensen, want ik vind het wel lekker om even de gaskraan open te gooien :):)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:48

Wow: Wat een bijlees acties hier!

Mootje: Weer lekker terug dus! Chal staat er nog, net mensen voor geweest en dat leek wel te klikken. Ze laten het dit weekend horen of ze hem komen ophalen of niet.

Ga nu vlug alles maar pakken. Morgen op tijd vertrekken naar Waregem. En zondagochtend vertrek ik weer naar Disneyland Parijs met zus en 2 kids!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:53

Jitske ik stap op mijn torenflat altijd op met een opklapbare huishoudtrapje van curver. Ideaal ding Is hoger dan de meeste opstapkrukje, gaat bij mij ook plat mee op concours en kan ook nog dienen als zadelbok of zitje voor de groom. Die opstapkruk van Pagony is behoorlijk gammel wat ik weer
Duimen dat het insemineren goed gaat Roos
Dat is een stuk handiger dat je met je laptop op het internet van je mobiel kan Billy
Gave blouse Lau!
Mooie bak Jitske
Lau fijn dat het nu officieel is.
Mistid heeft lekker gewinkeld
Caro sterkte met je dressuurles :+
Snoek lastig dat ze haar medicijnen niet eet.
Mistid zolang jij je instructrice maar fijn vindt toch
Hopen dat de jeuk nu minder is Anne

Oefenparcours ging heel behoorlijk. De rust was er weer wat uit en ze trekt aan op alles wat ze ziet, maar goed zo zijn we weer een eind verder. Ik moet zelf nog relaxter worden, want ik wil bij het eerste teken van twijfel de gaskraan open gooien en ik mag nauwelijks been geven voor de sprong. Maar met het hele parcours teksten als ho , relaxt, rustig etc kwamen we met iets meer controle rond. Mijn springinstructrice zei dat de hindernissen die vandaag in het oefenparcours stonden opgehaald worden voor de wedstrijd waar ik zaterdag heen ga, dan kent ze die ten minste.

Verder loop ik me al weken het hoofd te breken waarom Ferrose weer begonnen is zichzelf te vergiftigen maar ik ben achter het vermoedelijke antwoord. Op mijn oude stal zijn de granen met vitamine gewisseld voor granen zonder vitamine zonder dit even te melden (het was dat ik het bij het inleveren van de sleutels toen ik direct naast de voerkar stond het zag). Ik hoop dat dat het vitaminegebrek (ze kreeg vitamine dacht ik dus die voerde ik niet bij) de reden is dat haar stofwisseling weer net niet goed genoeg werkt.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:38

Jeetje wat een fanatieke bijleesacties hier! Ik sluit me er ook maar lekker bij aan ;)

Volgens mij was het Sim die vroeg of ik nog sgw plannen voor dit jaar heb met mijn vierjarige. Nou ik ga haar maar gewoon opgeven voor Gorssel en kijken of we het halen :+ Ik heb vandaag voor het eerst met haar gesprongen en ik ben helemaal in love <3 Wat een lekker paard is het toch! Ze ging er direct netjes overheen en begon ook al echt een sprong te maken. Binnenkort gaan ze bij mij op stal een parcours uitzetten dus daar kan ik haar ook mooi tussen rijden zodat ze overal rustig aan kan wennen. Gorssel is nog ruim drie maanden dus we zien het wel. Ze is nu net twee maanden zadelmak maar ze pakt het allemaal zo gemakkelijk aan dat ik het helemaal zie zitten! En als het niet lukt is het ook niet erg, ze is nog jong en ik hoop er nog heel wat jaartjes plezier van te hebben *D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:39

Waar sta je nu op stal dan Dorien? Staan de paardjes nog wel in Bathmen?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:41

Nee paarden staan nu in Okkenbroek. Huis in Bathmen is verkocht dus daar moesten mijn paarden ook weg. Wel wat ver van mijn huis maar wel lekker dicht bij onze manege en bij mn ouders, dus eigenlijk net zo makkelijk.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:44

Vanaf pagina 425 sluit ik me ook aan bij alles bijleesacties :D , met in het bijzonder Lau echt gaaf dat je nu toegelaten bent tot iets wat je echt leuk vind en Hilde helemaal goed je eerste punt in het Z.
Billy leuk een 4 jarige die het ook goed oppakt weer. Ik vind het wel jammer dat je de paarden weg hebt moeten doen, ik vond ze echt heel gaaf.. :(:)