_Jitske_ schreef:Mirthe: Ff lekker geshopt bij de Makro dus. Waar had je zoveel kauwgum voor nodig?Weekendje naar concours waar ook nog feesten zijn klinkt als een goed idee!
Nog mooier, het is doordeweeks
Zoveel kauwgum, tsja, het is zooooo lekker die smaak! En in de winkel betaal je 3 euro voor 2 pakjes en nu nog geen 20 euro voor 18 (zitten in zo'n houdertje die bij de winkel altijd aan de kassa staan waar je nog gauw altijd iets van op de band legt)_Jitske_ schreef:Mirthe: Vos heeft toch al een hoop bijgeleerd als ik het zo hoor. Tijdje terug was het nog wel eens moeilijk om een L-parcours door te komen en afgelopen weken heb je toch eigenlijk steeds hele nette resultaten in het M.
Vos sprong altijd super totdat we op het NK SGW in Hattem met het springen in een hindernis gleden. Daar heeft hij een blokkade opgelopen waar hij last van had met het springen, dus dat waren de troubles. Daarna hebben we het ongeluk gehad en is de osteo voor hem geweest. De eerste paar parcoursen gingen nog niet helemaal van harte, maar nu loopt hij weer super.
Wat een bijleesactie Jitske! Jeetje
Leuke blouse Lau!
Mooie bak Jitske!
Het zou mijn mam niets uitmaken of ik nou in roze of blauw rijd. Zij wilde laatst juist een roze blouse voor mij kopen maar ik dacht dat dat niet zo mooi zou staan bij de rest van mijn spul.
Gefeliciteerd Lau!!
Klets-ze Corien! Veel plezier op het strand
Ik heb net even gewinkeld. Jurkje, shirtjes, broekjes en rokjes. Ik voel me wel heel erg meisje moet ik zeggen
. Ik vind een (lange) broek en een shirtje wel goed genoeg normaal.. Maar dat is niet echt wat voor in Turkiestan.
Weekendje naar concours waar ook nog feesten zijn klinkt als een goed idee!
. ik ben pas 1x met de merrie bij haar geweest en de spaanse pas heeft zij nog niet gezien (

. Daar hebben ze van die strippen met 35 ofzo er in en die had ik binnen 2 dagen allemaal weggekauwd. Wat een hel was dat

Wat een lekker paard is het toch! Ze ging er direct netjes overheen en begon ook al echt een sprong te maken. Binnenkort gaan ze bij mij op stal een parcours uitzetten dus daar kan ik haar ook mooi tussen rijden zodat ze overal rustig aan kan wennen. Gorssel is nog ruim drie maanden dus we zien het wel. Ze is nu net twee maanden zadelmak maar ze pakt het allemaal zo gemakkelijk aan dat ik het helemaal zie zitten! En als het niet lukt is het ook niet erg, ze is nog jong en ik hoop er nog heel wat jaartjes plezier van te hebben