_Jitske_ schreef:Mirthe: Ff lekker geshopt bij de Makro dus. Waar had je zoveel kauwgum voor nodig?Weekendje naar concours waar ook nog feesten zijn klinkt als een goed idee!
Nog mooier, het is doordeweeks

_Jitske_ schreef:Mirthe: Vos heeft toch al een hoop bijgeleerd als ik het zo hoor. Tijdje terug was het nog wel eens moeilijk om een L-parcours door te komen en afgelopen weken heb je toch eigenlijk steeds hele nette resultaten in het M.
Vos sprong altijd super totdat we op het NK SGW in Hattem met het springen in een hindernis gleden. Daar heeft hij een blokkade opgelopen waar hij last van had met het springen, dus dat waren de troubles. Daarna hebben we het ongeluk gehad en is de osteo voor hem geweest. De eerste paar parcoursen gingen nog niet helemaal van harte, maar nu loopt hij weer super.
Wat een bijleesactie Jitske! Jeetje
Leuke blouse Lau!
Mooie bak Jitske!
Het zou mijn mam niets uitmaken of ik nou in roze of blauw rijd. Zij wilde laatst juist een roze blouse voor mij kopen maar ik dacht dat dat niet zo mooi zou staan bij de rest van mijn spul.
Gefeliciteerd Lau!!
Klets-ze Corien! Veel plezier op het strand

Ik heb net even gewinkeld. Jurkje, shirtjes, broekjes en rokjes. Ik voel me wel heel erg meisje moet ik zeggen