TeeGee schreef:Annetje, misschien ligt het springzadel beter op Vies?
Dat zou kunnen
Ik denk ook dat het te maken heeft met mijn eigen zit. In het dressuurzadel kan ik nog steeds niet echt stil zitten en dat bellemmert het paard natuurlijk ook in de bewegingen. Als ik er echt actief op ga letten, dan loopt hij wel al fijner namelijk. Maar het zou goed kunnen dat hij het springzadel gewoon ook fijner vindt. Ik vind ook dat hij sinds dit zadel veel fijner springt.
Springles was trouwens niet wat ik zoek. Ik zoek dus nog verder en heb net een telefoonnummer van iemand ontvangen die ik ook nog kan uitproberen.
Succes met leren Lau! Gaat je vast lukken. Paar vragen meer goed dan de vorige keer en je hebt het al gehaald. Leuk dat je docent wil worden! Ik heb ook mijn HBO propedeuse gehaald bij de docentenopleiding (wel Nederlands) Ik zit eraan te denken om die opleiding toch af te maken, ik vind het voor de klas superleuk. Jammere is alleen dat ik het Nederlands geven op de middelbare school dan weer niet leuk vond. Het was een gigantische sleur, je kon niet van het boek afwijken, niet leuk eits vertellen enz... daar was gewoon geen plaats voor. Alles stond té strak ingepland.
Ik moet wel snel afstuderen. Heb na dit jaar nog 3 jaar en dan zit ik aan mijn 10 jaar en moet ik duizenden euro's terug gaan betalen 
Moo heeft een vriendjeeee
Leuk joh!
viefdepief had een spannend dagje paard kijken en uitproberen. Wat was er gebeurd?