Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had nog snow boots staan van vorig jaar en die heb ik aangehad vandaag. Zal het morgen eens testen. rowo schreef:Edit: iemand ervaring met de HKM Belmond laars?
Ben er erg blij mee.
.
.
. Bobo die mag nog een keer bokken. Die doet het echt uit vrolijkheid. Weet ook precies wat hij doet, dus dan ben je er op voorbereid. Sofie bokt ook niet. Ja soms een keer als ze boos word met vliegende wissels
. Al had ze er wel zin in vandaag
.
Droppie.
TeeGee schreef:Mandy, mn berichtje gezien? Ik heb hem trouwens in de supermarkt gekocht, via die site is het verzenden zo duur.

voor iedereen
kwa haar dan.. hoop dat het wat word heb al aardig wat plaatjes wat ik leuk vind.
gefeliciteerd
beter iets dan niets..
baantje! bikel!
hoop dat je idd kunt trainen!

op stal paard stond bijna te klapper tanden hihi rowo schreef:Edit: iemand ervaring met de HKM Belmond laars?
) maar die heb ik ook alweer zelf genaaid. Heb ze ook gewoon aan naar school sinds gister
. Veel docenten hebben Dubarry's/look a like's aan, dus ik dacht, die kan ik ook wel aan.
. De eerste dag met sneeuw ging ik op mijn hakken, open schoenen, dat nooit weer
Maar ach, hij is er inmiddels aangewend. Is 5 jaar geleden met een klein karretje begonnen en inmiddels flink gegroeid en uitgebreid, volgens mij wil hij niet meer anders
Onder de mensen én zelfstandig!

rowo schreef:Met Kneipp onder de douche? WTF is het?![]()